vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

9.11.2010 i Sverige?

See User information
Quote:

patrik1975 skrev:
offtopic, men...
när kommer nästa "9/11" att inträffa?
(vad det nu innebär)

Antingen så är det bara jag, eller så är det väldigt många saker som sker i världen just nu, och har eskalerat de senaste åren, på ett vis som det tidigare inte gjort. Jag kan inte förklara det bättre än en känsla jag har i kombinationen av överblicken över det som sker med vårat samhälle. dag för dag.
Precis som i hollywoodfilmen "2012", där de antyder att "katastrofen" kommer ske tidigare än förväntat, så tror jag att 2011 är det år som nästa stora världshändelse kommer ske.
Och vi vet ju alla hur kåta dessa frimurare är på symbolik i nummer och symboliska värden.

20011 fick mig att se 2001+1, 2001+10, oktober är månad nummer 10 enligt vår kalender.
mayakalendern säger den 28:e
men inte kan de få rätt? nänä, mer ego än så har dom så såklart har dom hittat sin egen lilla symboliska koppling för numerologins magiska kraft.
Kanske är det så enkelt att den officiella "domedagen" är 2012/12/21, och i ovänd nummersymbolik, kontrasterat till 2011 blir

2011/10/11
eller
2011/10/01

...men det är nog bara jag

För det första så har vi ju en 11 september alldeles innan valet! Jag såg utfrågningen i dansk TV av Sydsvenskans chefredaktör igår och häpnade över hur dåligt han dolde sin politiskt korrekta arrogans. (Ni skall veta att jag INTE stödjer vare sig SD eller ND, tvärtom, men jag är förkämpe för demokrati och dom har rätt att vara negativa om dom inte begår brott mot gällande förordningar). Egentligen framkom det inget annat i debatten än hur styvsint han var, men om säkerheten i Sverige just nu hotas så skulle det kunna vara en komplott från antingen någon som vill ha in Sverigedemokraterna - eller någon som vill skapa en motsatt reaktion upp till valet!

Så det gäller verkligen att hålla ett Vakande Öga på vad som händer just nu, det finns gott om jokrar i leken...

Posted on: 2010/9/1 6:41
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper