Vakencorner
|
Anonym
|
Ungdomar i Storbrittanien konverterar till islam
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skrämmande att se dessa små barn gå i burkor
http://video.google.com/videoplay?docid=6872731311255429137 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Ungdomar i Storbrittanien konverterar till islam
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om inte detta är Islamisering så vet i fan vad man skall kalla det?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Intressant var att flickan var den som var lyckligast i familjen...
Här är en annan intressant film: http://video.google.com/videoplay?docid=6571692509544428336
Posted on: 2007/10/16 22:49
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Dan!
Åsså tar vi det ett varv till för att du i din koma skall ha en liten, liten chans att vakna upp ur just din religions fångstnät! I västvärlden och asien har kids genom åren blivit flitigt hjärntvättade via media för barn men här och nu serveras en mer islamiserad variant på temat Brainwashed Kids: Palestinian Mickey Mouse Rip Off http://www.cnsnews.com/ViewForeignBur ... /200705/INT20070507b.html Tidiga självmordsbombare! http://www.youtube.com/watch?v=poxwfAZa9J4 Brainwashed children plead to die as martyrs in Red Mosque siege! http://www.timesonline.co.uk/tol/news ... d/asia/article2042156.ece |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Välkommen till danmark
![]() När jag var barn klädde vi ut oss så på påsk för att se hemska ut |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot, om man högerklickar på bilden och trycker av "properties" så kan man läsa bildlänkens text:
"http://www.geocities.com/masoom110/muslim_children_in_south_africa.jpg" Varför sprider du falsk information? De är inte från Danmark.
Posted on: 2007/10/17 15:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Dan: Dan! Jag är absolut inte arg... och definitivt inte på dig! Jag tycker snarare att det är väldigt bra att du medverkar på forumet för att dina åsikter och tankar är viktiga och en del av verkligheten. Att jag sedan inte delar dina åsikter eller belyser fakta om att barn hjärntvättas in i olika religioner världen över betyder inte att jag blivit argare eller mindre vänlig. Det är dock sorgligt och alltid samma visa, att fakta alltid tolkas som ilska eller otrevnad av fundamentalister, bokstavstroende eller politiskt blinda möss. Fakta är fakta... varken höger eller vänster, kristet eller muslismskt. Fakta är kort och gott fakta. Du borde söka något ställe i din heliga bok som talar om vad du skall göra för att hantera situationer där människor/profeter skuldbelägger/hjärntvättar mänskligheten via den heliga skrift på ett ruttet sätt. Men jag kan lova dig likväl som jag säger detta till de som har sin tro i andra religioner. Det går inte att hitta. Det fanns aldrig nån plan-B med i agendan. Enbart olika sätt att splittra mänskligheten och förleda dem att tro på sina ledare istället för att lita till en större inre kärlek till allt liv, inte bara till de som anses vara rättroende enl. respektive religion. Uack! Vilket falsarium! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kalkonmannen,
Saken är den att inom Islam så finns det ingen direkt mänsklig ledare. Som Khilaf Uhmar sa, "Lyd mig så länge jag lyder Allah, om jag inte lyder Allah så följ mig inte".
Posted on: 2007/10/17 16:52
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Allah är ju för fan ledaren/diktaotn snubben som ger direktiven och hans lag står över allt sunt förnuft eftersom allah står över allt!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Du börjar fatta Maggot ;)
Posted on: 2007/10/17 18:43
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Dan: Ditt exempel belyser ännu en gång det faktum att dessa heliga skrifter som i denna form under någraa tusen år cirkulerat, hypnotiserat och hindrat mänskligheten att visa sann kärlek mot alla oavsett ras, ursprung eller trosuppfattning. För att relatera till din källa så kan man väl inte komma närmre begreppet kluven tunga. Att slugt väva in sina ord i dubbelbottnade budskap så olika människor medvetet kan tolka budskapet på tusen olika sätt är en förfinad form av vansinne om det samtidigt skall vara en manual för hur man skall leva. Men för att du och andra blinda möss skall förstå lite bättre vad jag menar så skall jag förenkla mitt budskap. Khilaf Uhmar är lagkapten i fotboll och ger sitt lag denna uppmaning inför slutspelet i världsserien. - Lyd mig så länge jag följer bollen, om jag inte följer bollen så följ mig inte. Knappast ett vinnande koncept där den ena spelaren väljer att springa åt ett håll med ett bombbälte runt midjan och de andra tio springer i tio andra riktningar med lika korkade beteenden. Oavsett om det handlar om islamistiska fundamentalister, högerkristna miliser eller andra psykiska låsningar så handlar det alltid mer om navelludd än kärlek till allt liv i universum. Som en mycket ung och mycket vis irakisk vän berättade för mig när han besökt sin släkt för ett par år sedan. Det gällde tro, heliga skrifter och dubbelmoral kontra gud/djävul. Om man säger att kärlekens budskap skall vara enkelt att förstå borde alla som vigt sina liv åt att tolka de heliga skrifterna att fundera över varför heliga skrifter är så krångligt skrivna att de går att tolka på tusentals sätt. (Jag behöver kanske inte tillägga att hans kritisism om avsikten med dessa skrifter ledde till att han blev mycket impopulär). Det är nästan lustigt men jag vet redan nu vad du och alla andra blinda möss gör när någon sticker hål på ballongen. Ni hävdar att det är kärlekens budskap och enkelt att ta till sig. Men likförbannat har varenda traditionell religion som styrt samhällen tillsammans med Oman och Kungadömen varit tvugna att piska in dessa tvångsbeteenden i människosläktets medvetande med tortyr och våld. Bevisen duggar tätt genom historien och vad ni än väljer att säga så påstår jag med hundra procents säkerhet att det grundläggande syftet med dessa religioner enbart är av ondo. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login