vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Har du hört talas om Svartskalledemokraterna? - Om inte är det inte så konstigt

See User information
... eftersom Den Svenska Tystnaden är en del av den västerländska förbannelsen

Jag har fått en hel del trafik från vaken.se till min bok ”Så knullar staten Din själ” från exempelvis:

- http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=830
- http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... p?topic_id=19555&forum=27
- http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=817

Därför har jag nu blivit medlem på vaken.se. Tror även därför att många kan vara intresserade av att jag nu har ett nytt format på min blogg - och kommer fortsättningsvis att skriva mer där.

Mitt huvudengagemang kommer fortsatt att vara att skriva färdigt ”Så knullar staten”. Men i och med att jag nu börjar bli färdig så känner jag mig friare att skriva kort om sådant som ramlar framför näsan.

Som premiär har jag två fetingar:

- William Deresiewicz påvisar att den verkliga eliten har samma problem som du och jag med sörjgrölet som skolan och politikerna kör med. - på engelska

- Svartskalledemokratena - som inga stora svenska tidningar skriver om - men det gör däremot Der Speigel - på engelska

Min tanke är att jag kommer att meddela på vaken.se när jag har något stort som är värt att puffa för: som nya kapitel till "Så knullar staten".

Frågor här kommer jag självfallet att besvara även om det inte sker med en gång.

Ola Alexander Frisk

Posted on: 2010/11/2 15:16
OAF
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Har du hört talas om Svartskalledemokraterna? - Om inte är det inte så konstigt

See User information
Jepps hört om dem men sponsrar varken någon sida annars får vi samma situation som i Natzi tyskland med strider på gatorna.

Har svårt att tänka mig att alla elitister vore skitstövlar ochså.

Allt kom ju på sin plats från början för att förbättra för folket inte försämra , vart gick det fel ?

Bra fråga man kan se det såhär istället.

Från början gavs ledarna ansvaret att fördela och lagra spannmålet till folket så det fanns lager kvar under hårdare tider.

Ledaren fann att han kunde göra en proft på detta.

Där är felet från början varför ska inte alla människor vara ledaren?

Så är det än idag alla ger sina skattepengar till en hierarki som inte kan annat än skapa korruption pga sättet som hierarkin är uppbyggd från början.

Vi vet ju alla att makt korrumperar, hur då kunna förvänta sig någon annat?

Demokrati kan ju aldrig vara ett system där en handfull vill bestämma över andra , där en ledare vill vinna röster än värre vinna röster igen för att vara kvar på makten.

Demokrati är ju av folket för folket med folket (Martin luther king)

Systemets tillvägagångsätt är ju raka motsatsen av innebörden utav själva ordet demokrati (Fatta den ironin då).

Lögner har en kraftig inverkan på folks synsätt tydligen när dom skriker demokrati och inbillar sig att dom lever i en utan att ens förstå innebörden.

Även slår andra pga det hjärntvättade synsättet.
Även gör profit på andra pga synsättet.
Även dödar och går till krig pga synsättet , jag har rätt.

Vaddå rätt enligt vem?
Enligt media enligt tidningar enligt skolan?
Enligt kungen och ens egen oförmåga och inse sin anpassning och vad man är en produkt utav?
Och vad är det som säger att dom har rätt isåfall?

Hela systemet är en monetär teater där folk ger bort sitt spannmål för att kunna bli lurade pga ett hopp dom har för en bättre framtid för alla.

Så man utnyttjar med andra ord folks goda vilja.
tills man har förbrukat deras förtroende, sen tvingar man dem istället.
Säkrast är att icensätta en metod till att skapa så mycket lidande man kan genom intrycket det är deras fel inte mitt och få folk att kämpa i krig och osämja till den gränsen att dom glömmer bort själva orsaken från början.
Sen kan man börja om igen och skriva om historia och spela samma teater om igen.
Och om igen och om igen osv osv osv.

Inte demokrati = post demokrati =Kromokrati = Demon-krati = Demoliserande -krati.

Det som möjligör detta är diskrimineringslagar och att styra folk genoma att förlita sig att människorna inte har samröre med varandra genom kommunikation = 1300 talets metodik.

Men idag har man internet och telefoner.
Därför man får buggning och span på sig bara man har stort umgänge eller mycket rörelse hemma om dagarna alla ska bo grannar men helst inte ens hälsa på varandra.
för att det är hemskt farligt att filosofera man kan ju råka komma på att staten är psykopater som säljer vapen smugglar droger knullar barn osv.

Jaha än viktigare då och bugga alla och svårtmåla dem som säger sanningen innan ens eget skitgöra läcker ut.

Och om det läcker ut kör man en Ala Bodström och lever gott på vad man stulit under åren från folket utan att bemötta represalier.
En riktig Jaochim påssner taktik.
Stjäl muta och stick.
Dom stannar kvar och stjäl så länge dom inte avslöjar sig själva men när dom bränt sitt fläsk är det benen på ryggen som gäller.

Posted on: 2010/11/2 15:24

Edited by Shen on 2010/11/2 15:44:36
Edited by Shen on 2010/11/2 15:46:03
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper