vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Alex Jones 2006-05-25!!!(!!!)
Någon mer som hört detta program förutom mig?
Jag vill dela mina tankar med någon om det.

Helvete, han går ju helt jävla "ape-shit". Vilken
energi, vilken ilska. Tror aldrig jag hört honom gå loss
så här hårt sen jag börjat lyssnat på honom sedan årsskiftet.
"INVADE MEXICO" tex.

Eller när han får om och om igen förklara alla rykten om honom.
YES I AM OWNED BY MEXICO, YES IM OWNED BY...

Mycket bra nyheter och information mellan alla utbrotten också. :)

"Alex you dont do enough"-människor tycker jag är roliga.
Folk som tydligen blir arg på honom för han inte gör "tillräckligt" mer exponering och informering om saker.
Come on, vilka fantasilösa latmaskar det måste vara.

Han driver fram något bra. Det infowar han startade kommer bli fucking huge i USA. Det hör man med tanke på alla nyvakna som ringer in och är engagerade och pratar med honom.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Alex Jones 2006-05-25!!!(!!!)
Ju, Alex Jones har hållit på ett tag, 15 år eller nåt, jag har allt han släppt på HD:n, förutom 2 radioprogs, skrik till bara...
Inge probs o få tillgång till allt hans material om intresse finns, 5:95 US Oil Dollars per månad, sen eru informerad :) ... (www.prisonplanet.tv)

Enda nackdelen med Alex e att han väljer vad han skall tro på, genom dokument... Den spirituella sidan har han glömt totalt, o den e enligt mig till o med lite viktigare...

Hmm, det infowar han startade har redan tagit över lite, tänk på att FOX o CNN etc tappar miljontals tittare årligen, o nu ligger dom under Alex, enligt senaste uppfigterna jag kom i kontakt med... År efter år har alex också lev data, 10 mijoner hits per månad, 20 milj, 30, 40 50--- Mike Hansson, som jobbar ihop med honom skrev någonstans att dom skulle ha över 100milj hits på sina webbar nu, i månaden.... Coolt... Säger en del...

O nu tog min tid slut :), morrn på Er

Hare...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Nu har jag precis börjat lyssna på 2006-05-26 Alex Jones....

Detta är tuuuuungt.
Han gråter ju i början... Omröstningen i senaten som ger "amnesty" till alla illegala invandrare i USA.
Jag hinner inte kolla källor nu, är på jobbet. Kan någon tala om vad fan som hänt här eg.

Har nådastöten kommit på USA som nation nu?

Anonym
Hmm, nådastöten kommer att byggas upp ännu mer, alla kan inte slå näven i bordet samtidigt, jag tror dock inte att det är så långt kvar...

Jag skall se till att fixa iordning alla Alex grejjer, o Icke's o lite till, sen öppnar jag en ftp, tillfälligt, i ett par dagar....

PM:a så ni får ett konto...

Hare...

Anonym
Låter skitbra. Ska se vad jag kan hämta där.
Har du samlat upp hans radioshow:er också?
Jag sparar inte mina, bara vissa guldkorn.

Alltså. Senaste veckan i Alex program så har bara allvaret och intensitetn ökat enormt. Från att ha legat väldigt högt har det gått upp ännu mer. Han och hela den rörelsen i USA kör verkligen stenhårt just nu.

"NO AMNESTY FOR ANY OF THESE PEOPLE"...
Det är ett tungt tungt ras-krig som ligger i luften, men med tanke på hur amerikanerna vaknar upp så kan det kanske vridas mot
den nya amerikanska revolutionen.

See User information
Håller med er, verkar som om USA har vaknat försent då dom trots allt fick igenom denna jävla lag...

Jag tror att det kommer att braka lös ordentligt i USA snart..

Har inte hört 2006-05-25, lyssnade t.o.m. 2006-05-24 i veckan..

Ska ta 26:e imorgon då jag jobbar nattskift , om jag kan hålla mig..

Hur lätt kommer det att bli att riva upp alla dessa lagar och skrota dessa organisationer som Bush har skapat?? FEMA,NSA,TIA, PATRIOT ACT osv..

Posted on: 2006/5/28 12:29
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper