Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Alex Jones 2006-05-25!!!(!!!)
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ju, Alex Jones har hållit på ett tag, 15 år eller nåt, jag har allt han släppt på HD:n, förutom 2 radioprogs, skrik till bara...
Inge probs o få tillgång till allt hans material om intresse finns, 5:95 US Oil Dollars per månad, sen eru informerad :) ... (www.prisonplanet.tv) Enda nackdelen med Alex e att han väljer vad han skall tro på, genom dokument... Den spirituella sidan har han glömt totalt, o den e enligt mig till o med lite viktigare... Hmm, det infowar han startade har redan tagit över lite, tänk på att FOX o CNN etc tappar miljontals tittare årligen, o nu ligger dom under Alex, enligt senaste uppfigterna jag kom i kontakt med... År efter år har alex också lev data, 10 mijoner hits per månad, 20 milj, 30, 40 50--- Mike Hansson, som jobbar ihop med honom skrev någonstans att dom skulle ha över 100milj hits på sina webbar nu, i månaden.... Coolt... Säger en del... O nu tog min tid slut :), morrn på Er Hare... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nu har jag precis börjat lyssna på 2006-05-26 Alex Jones....
Detta är tuuuuungt. Han gråter ju i början... Omröstningen i senaten som ger "amnesty" till alla illegala invandrare i USA. Jag hinner inte kolla källor nu, är på jobbet. Kan någon tala om vad fan som hänt här eg. Har nådastöten kommit på USA som nation nu? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hmm, nådastöten kommer att byggas upp ännu mer, alla kan inte slå näven i bordet samtidigt, jag tror dock inte att det är så långt kvar...
Jag skall se till att fixa iordning alla Alex grejjer, o Icke's o lite till, sen öppnar jag en ftp, tillfälligt, i ett par dagar.... PM:a så ni får ett konto... Hare... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Låter skitbra. Ska se vad jag kan hämta där.
Har du samlat upp hans radioshow:er också? Jag sparar inte mina, bara vissa guldkorn. Alltså. Senaste veckan i Alex program så har bara allvaret och intensitetn ökat enormt. Från att ha legat väldigt högt har det gått upp ännu mer. Han och hela den rörelsen i USA kör verkligen stenhårt just nu. "NO AMNESTY FOR ANY OF THESE PEOPLE"... Det är ett tungt tungt ras-krig som ligger i luften, men med tanke på hur amerikanerna vaknar upp så kan det kanske vridas mot den nya amerikanska revolutionen. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Håller med er, verkar som om USA har vaknat försent då dom trots allt fick igenom denna jävla lag...
Jag tror att det kommer att braka lös ordentligt i USA snart.. Har inte hört 2006-05-25, lyssnade t.o.m. 2006-05-24 i veckan.. Ska ta 26:e imorgon då jag jobbar nattskift , om jag kan hålla mig.. Hur lätt kommer det att bli att riva upp alla dessa lagar och skrota dessa organisationer som Bush har skapat?? FEMA,NSA,TIA, PATRIOT ACT osv..
Posted on: 2006/5/28 12:29
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login