Vakencorner
|
Kent, vakna?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ganska snygg video: http://www.youtube.com/watch?v=7RhDR-ks6vI
Lite tänkvärd text.. I Hagnesta Hill blinkar tv-ljusen Jag gör vad jag kan Drömmer mig bort I Hagnesta Hill bland de identiska husen Rycker vi till Reklamen avbryts för sport Ingenting Först kom ingenting Sen kom ingenting Sen kom ingenting men ingenting är (ingenting, inget, inget) Dom jävlarna tog oss en efter en Dom ljög och bedrog oss med sanningen Dom jävlarna tog min älskling där Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld Jag ska göra nånting Jag ska slå er med häpnad Gå över en gräns Jag ska bryta mig ut Jag älskar dig så som att vara beväpnad Och under belägring kan jag skjuta dig ut Ingenting Först kom ingenting Sen kom ingenting Sen kom ingenting men ingenting är (ingenting, inget, inget) Dom jävlarna tog oss en efter en Dom ljög och bedrog oss med sanningen Dom jävlarna tog min älskling där Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld Ingenting Först kom ingenting Sen kom ingenting Sen kom ingenting men ingenting är (ingenting, inget, inget) Dom jävlarna tog oss en efter en Dom ljög och bedrog oss med sanningen Dom jävlarna tog min älskling där Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld
Posted on: 2007/9/22 21:26
|
|||
|
||||
|
Re: Kent, vakna?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe, fick mig att börja söka lite gammal musik jag en gång gillade och gissa vad jag hitta...
Garden of Delight - Illuminate http://www.youtube.com/watch?v=h3joRdk8F_Q Pyramiden med ögat svävar lite då och då i videon haha
Posted on: 2007/9/22 22:49
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login