vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Stan Lee skapar gay-hjälte.
http://www.expressen.se/noje/1.136808 ... n-lee-gor-gay-superhjalte

Idoler är viktiga för barn och ungdomar.
Man behöver ideal för att sedan ta över och kunna tänka själv.

Ta alla barn som idag vill vara spindelmannen, eller "spider-man" som han heter idag.

Jag har tidigare reagerat på att spindelmannen numera gör horntecknet när han trycker ut sitt nät, men nu tar Marvel - förlaget bakom spindelmannen det steget längre.

Det finns mycket med marvels superhjältar som är mer än tveksamt och jag föredrog DC comics hjältar som barn.

Jag tycker inte jag gör en höna av en fjäder, eftersom detta gäller så tidiga programmeringar. fundamentala programmeringar för barn.

Jag har ingenting emot människor som är homo- eller bisexuella, eftersom de bara är produkter av ett sjukt samhälle. Visst att jag inte gillar gur de har ett behov av att trycka på sin sexualitet på andra om ni förstår vad jag menar med pride-festivaler osv.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Stan Lee skapar gay-hjälte.

See User information
Det beror nog också mycket av manipulering av könshormoner och annat i mat, medicin och annat. Både mannen och kvinnan som kön attackers. Elitens framtida slavras är väl tänkt att sakna kön.

Posted on: 2008/11/13 23:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tycker att detta är bra, och ingen big deal igentligen.

Homosexuella perssoner som de flesta gruppar utanför den White Hetro WASP or Catholic MAN stammen har ALTID stått ut med massor med våld, diskrimenering och utfrysning av både familj och "vänner".

Big deal, a little cartoon for the homos ; )

Däremot tycker jag att gays används som ett sätt att påverka och medföra en viss attityd, role reversal och vaderingar upp och ner...

Men detta är Wall Street, massmedia osv...

Stan Lee är en bra businessman, och säker känner att tiden är nu.

Jag undrar ibland hur många som kritisera homosexuella perssoner verkligen känner de.

De är OSS, vi är DE och fy fan, ska vi inte då ta upp hur många våldsamma program (även cartoons) och spel som finns till barn?

Go Stan Go! ; )

Posted on: 2008/11/14 16:27
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Antar iofs att det hela beror mycket på uppmärksamheten som blir.
Upmärksammas den enbart av homosexuella är ju inte skadan skedd, men barn läser serietidningar INNAN sexualiteten fått sin grund.

Men det kanske är detsamma som att låta sina söner leka med dockor - vilket är helt ok för mig.

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Antar iofs att det hela beror mycket på uppmärksamheten som blir.
Upmärksammas den enbart av homosexuella är ju inte skadan skedd, men barn läser serietidningar INNAN sexualiteten fått sin grund.

Men det kanske är detsamma som att låta sina söner leka med dockor - vilket är helt ok för mig.

Det verkar vara mycket uppmarksamhet i mass median på ett positivt sätt, och jag blir mistanksamt om det hela, framförallt hur fort det går.

Eliten verkar gillar fucka till saker när de kan:

Build it up (kristna moral) Tear it down (hedonismen) som då skapar oro bland ovakna folk.

Sexualitiet är ingen issue egentligen tycker jag, det bara är.

Men man ska låta detta utveckla utan tvång. Hur det skulle gå till vet inte jag, och Stan Lee, tror han giller business bara. Eller är gay och gillar Men in Tights? ; )

Posted on: 2008/11/14 20:23
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Jag förstår bara inte varför sexualitet ska komma in i ett media som främst är för barn. Varför det ska twistas till om ni förstår?

Saken är den att människor följer trender. Man behöver inte ha ett en ond avsikt för att göra något som tjänar onda syften.

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Jag förstår bara inte varför sexualitet ska komma in i ett media som främst är för barn. Varför det ska twistas till om ni förstår?

Mary Jane Watson då? Hon hånglar ju med Spindelmannen. Oxå fel?

Posted on: 2008/11/14 22:05

Anonym
Quote:

Despertando skrev:
Mary Jane Watson då? Hon hånglar ju med Spindelmannen. Oxå fel?
Som sagt... Jag gillar inget från marvel även om min son fastnat för spindelmannen...
Men här pratar vi bara om kramar och pussar.

Jag vill inte att barn ska tro de är homo för de programmerades till det som barn. Fast det är väl klart... Bättre att göra fler homo och de är lyckliga med det än att döda stora delar av befolkningen.

Men det kanske är PK att tycka det känns fel att programmera människor.

Egentligen är det fundamentala att barn behöver hjältar och dessa ska vara föräldrarna. Nej... Jag är inte avundsjuk på min sons spindelmannenintresse...
Han har tom sagt flera gånger att jag är spindelmannen och han är Harry (Spindelmannens kompis)

tyvärr lider denna Harry av personlighetsklyvning och också är spindelmannens fiende... I filmerna har de gjort detta lite annorlunda.

Marvel är lite för tunga problem liksom för barn... För komplexa.
Det är alltid paradoxer som barn inte ser men som ändå ligger kvar.
Ta bara hur Spindelmannen i serien råkar ta livet av sin flickvän Gwen Stacy.

See User information
är inte män i trikå redan jävligt gay? ;)

Nej håller med om att barn inte ska utsättas för någonting som har med sexuallitet att göra. Och varken stat eller någon media ska promota någon sexuallitet.

Men glöm inte att människor är olika och kärleken är vacker :) haha är helt kär och fånig nu för min tjej är hos mej.

Men kan inte hela diskussionen om homos vara eller icke vara sluta? Varje människa har rätt att älska vem man vill bara man inte skadar någon. Som compu sa, är det inte bättre att människor är kära istället för bittra för dom inte får leva som dom vill?

Posted on: 2008/11/15 1:16
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:

Men kan inte hela diskussionen om homos vara eller icke vara sluta? Varje människa har rätt att älska vem man vill bara man inte skadar någon. Som compu sa, är det inte bättre att människor är kära istället för bittra för dom inte får leva som dom vill?

Visst är kärlek vacker, framförallt om detta är inte baserade på räddsla.

Diskussionen om homos eller icke kommer att sluta när folk behöver inte forska i detta tror jag.

Stan Lees comic kanske kommer att vara vuxen comic?

Barnen är utsatt för det sexuelle från dag ett, mellan ägg och sperm, vi kom hit genom att någon kom haha!

Men serioust, barnen upptäker könsroller i familj och samhälle som normal oavsett... detta är inte konstigt att efter TUSEN år av HETRO sex propaganda religion att folk tycker detta är konstigt.

Nästan som att säga att jorden är fyrkantig ; )

Posted on: 2008/11/15 10:41
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare

See User information
Marvel ansluter sig ytterligare till agendan:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=871942

Posted on: 2009/1/9 20:20
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper