Vakencorner
|
Anonym
|
Fruar får inte adoptera sina egna barn med sina fruar...
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hmmm,...tycker mest synd om dessa barn som skall behöva växa upp på ett onaturligt sätt.
http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,958759,00.html |
||||
|
||||
|
Re: Fruar får inte adoptera sina egna barn med sina fruar...
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Maggot!
Jag tänkte inte på den kopplingen först men du har jävlar i min lilla låda alldeles rätt här! Ju mer man tänker på det så verkar det som mammorna inte bara är lesbiska... utan också manshatare. Om det stämmer så betyder det också att dessa mammor i sitt dagliga sociala umgänge också utestänger "Eddie Meduza - boysen", "Kurt Ohlsson - mannen" och alla andra arketyper för oss män. De ger ju liksom inte barnen något val att välja själva då... och framförallt att skratta, svära och gråta åt och med våra svagheter och styrkor. Fan vad fel!
Posted on: 2006/12/20 15:20
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Gamle jaxen,...visst frodas det med "manshatare" bland alla dessa som vill inseminera och bli med barn utan att behöva ha med en man att göra. Inte nog med att en mycket stor del av alla kvinnor som föder barn med män, på naturligt sätt, GENAST börjar bråka och gräla så fort dom fött barnet i princip.
Då heter det oftast att: - nu kan du packa din väska och sticka härifrån karlslok!! Eller så här: - Lämna mig och MITT barn ifred!! För många män och nyblivna pappor har detta blivit en alltför vanlig och dyster sanning - tyvärr! Män har även under många år blivit systematiskt diskriminerade av myndigheterna mm, som i princip alltid står på kvinnornas sida då det gäller rättigheter till såväl vårdnad som ekonomiska angelägenheter vad beträffar deras gemensamma barn. Fan gubbar,...vi får snart slå oss samman och göra likadant som kvinnorna! Hörde och har läst nånstans om att män numera inte behöver kvinnor för att bli pappor till sina barn. Det var nåt om att man kunde inseminera ett får eller nåt, så att bebisen föddes i fårets livmoder. Sedan var det nåt om också att man numera kan göra "ägg" och "livmoder" på konstgjordväg, utan att behöva blanda in en kvinna, eller ett får också för den delen. Rent tekniskt kan en man föda ett eget barn i en konstgjord livmoder, och som befruktat ett konstgjort ägg. Det enda som inte gick naturligt var att mannen måste ta kejsasnitt sedan då barnet skall födas. Fruntemmera sa hålla sej på mattan... ![]() Frid / Psilo |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ryktesvis har jag hört att du är lite av en finmekaniker... och eftersom jag är en fena på design kanske vi skulle starta med att bygga världens första mekaniska livmoder.
![]()
Posted on: 2006/12/20 16:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tycker att eran diskussion spårat ut lite...
Alla gay kvinnor är inte manshatare, och alla "vanliga" är inte heller mansälskare... Det ena behöver ju faktiskt inte utesluta det andra... Jag kan köpa det där med rötter osv men är det inte viktigare att ett barn växer upp i en varm o kärleksfull miljö?? Och vad jag vet har det varken med kön eller ngt annat att göra... Visst är den sk kallade kärnfamiljen viktig men jag har hellre 2 mammor som visar varandra respekt o mej kärlek än en av varje sort o en massa konflikter... men det är ju bara min åsikt O en sak till...man förälskar sej väl inte i kön?? Lika lite som förälskar sej i nationaliteter... Man förälskar väl sej i personligheten??
Posted on: 2006/12/22 0:12
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Du har nog kommit lite fel nu. Man behöver inte ha åsikter om detta, utan bara återta sitt eget förnuft, få sin egen UPPFATTNING - sanningen. Vad är det du vill försvara? Kärlek är attraktionskraften mellan yin/yang - hon/han, den kraft som får (s)explosion att föra livet vidare - resten är bara flum, begär, ordbludder och försvar av själviskt liv, nonhuman liv. Föräldrar är mor och far - eller hur? De ska guida barnen, och ge dem av yin och yang, de kvalitéer som ligger bakom könen - det är arrangerat så i kosmos, men "människor" vill inte ens vara människor längre, utan bara hålla påmed sina demoniska begär, och idag är hela samhället så - det är alltid så i sluttampen på en civilisation, under dess upplösning, då grasserar pervo - och eliten promotar det, och det puttas fram med massa ord, göms, som orden tolerans... och till och med "mänskliga" rättigheter... usch. När inte barn har föräldrar, mor och far, som i sig är det som de ska vara - en riktig kvinna och en riktig man - utan när eliten har programmerat om folket till att bli alien så är det i princip över. Nu är yin och yang perverterat, och människan har dömt sig själv, för hon vänder livets innersta principer ryggen - då rensas de ut... se på historien - det ÄR så. Tänk efter, jag tror det är livsnödvändigt att tänka/förstå rätt kring detta. Jag tar inte upp nu om Cremos Devolution, Mayas profetior om vad kosmos/jorden står inför: rening/regenerering och ompositionering... sök på forumet. Uppdatering: FAMILY - Father And Mother In Love Ynion/Unity (äldre ordform)
Posted on: 2006/12/22 0:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Twisted_star skrev:Quote:
Man förälskar väl sej i personligheten?? Hmm,...tror du att kvinnan i expressen som var "dendrofil" var förälskad i trädets personlighet? http://www.expressen.se/index.jsp?a=565210 Psilo |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag är fullt medveten om den renings process vi står inför
nu när detta år går mot sitt slut o vi med allt större steg närmar oss 2012... Dra inte för hastade slutsatser... Men ja tyckte bara att det behövdes lite input när det började diskuteras om en mekanisk livmoder o alla manshatande flator. Kändes lixom inte riktigt rätt... Men vad vet lilla jag?
Posted on: 2006/12/22 1:29
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja vet la för fan att alla homosexuella inte är manshatare! Du har rätt i att man förälskar sig i personen. men visa kan bara bli förälskade i det motsatta könet precis som bögar och flator BARA tänder på det likadana könet. och så finns det yttligare en "typ" som tänder på båda könen. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Twisted Star: Nej just det, vad vet lilla du? Du tycker att diskussionen spårar ur men rapar själv upp en massa skåpmat från de som under de 40 senaste åren frenetiskt försökt hacka sönder kärnfamiljen och mannens roll i det västerländska samhället. Det är ett experiment med förödande resultat. Minns 70-talets nyckelbarn som redan i 3-4 årsåldern spatserade omkring i förorterna med en nyckel runt halsen medans mamma och pappa var ute och arbetade. Iakta dagens respektlöshet för kvinnor, äldre och alla auktoriteter från de unga generationerna! Det hade varit en omöjlighet på 50-talet att så många unga slynglar själva fick bestämma gränserna för vad som var rätt och fel. Men idag? Ok, vill man inte se eländet så går det än så länge att vrida på huvudet och titta bort... men sedan i förlängningen blir det givetvis ohållbart. Jag tycker att det är lika otäckt med manshatande flator som kvinnohatande bögar men det spelar mindre roll hur jag personligen drabbas av detta naturvidriga förhållningssätt till könen. De jag bryr mig om är de barn som föds rätt in i såna sjuka värderingar utan att ha nånting att säga till om själva. Det borde du fästa mer vikt vid än att snacka bulls"#%¤&! Jag var faktiskt helt seriös gällande den mekaniska livmodern... det enda man måste fila på är namnet... det låter inte kul alls! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login