Vakencorner
|
Chemchem en bild
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det går inte att lägga bilden här så ni får titta på
www.rense.com Kallas chemchem, och en jävla sprayning eller hur Tittade på programmet Wikhall, äntligen en som snackar, ställer frågor och framför allt kommer med fakta Tack, det gav oss en tankeställare tror jag.................... Glad Påsk alla på vaken ![]()
Posted on: 2007/4/5 15:02
|
|||
|
||||
|
Re: Chemchem en bild
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Den dagen jag ser det där på himlen tar jag på mig en andningsmask och bygger en foliehatt grymt fort.
Posted on: 2007/4/5 15:14
|
|||
|
Att se är inte att förstå
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lessen
men så ser det ut i Malmö åsså, från dag till dag. Ibland e himmelen bara tom då undrar man va i helvete be dom av nu då. Sen blir man straxt varse eller hur. ![]()
Posted on: 2007/4/5 15:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tog kort på 4-5 parallella i veckan i sthlm, men det där var ju minst det dubbla.
Posted on: 2007/4/5 15:21
|
|||
|
Att se är inte att förstå
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja vissa dagar är värre än andra, kanska vi skulle göra en tråd där vi kan lägga in dagens trailantal ?
Posted on: 2007/4/5 15:24
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sen jag läst litte om chemtrail har jag börjat kolla himmlen mer
och mer ner jag ser plan dra förbi. Tänkte me jag skulle börja ta litte kort på det. Hadde sett 3 plan här om dagen som hadde väldigt små såna trails efter sig helt normalt. Men igår så kom ett plan och trailen va hur lång som helst och den bredde ut sig ovanligt från dom 3 jag såg innan och den försvan inte lika fort, som dom 3 jag hadde sett några dar innan. Så nu blir det o ladda digi camen. Så ner man ser nåt så kan man fota och filma så man kan jämföra med det man sett. Respect
Posted on: 2007/4/5 15:36
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vanliga contrails (kondensslingor) brukar lösa upp sig efter 5 till 10 flygplanslängder efter planet aprox......
Posted on: 2007/4/5 15:41
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vanliga contrails (kondensslingor) brukar lösa upp sig efter 5 till 10 flygplanslängder efter planet aprox...... A det stämer bra på dom 3 första planen jag såg, det anser jag normalt men sen den jag såg igår va jävligt onormalt för flygplan. Som sagt kommer filma så fort jag är ute me hunden ska kameran med. :) Respect
Posted on: 2007/4/5 15:48
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Helt rätt Gaston, contrail följer efter planet,
chemtrails dröjer kaver i timmar och sprider sig över himmelen som ett lakan eller vad man vill gestalta det som. ![]()
Posted on: 2007/4/5 15:51
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det stämmer in på den jag såg igår. Respect
Posted on: 2007/4/5 16:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Right,
ser du nåra fler och andra formationer skicka dom till grabbarna på www.chemtrailmonitor.org så postar dom dina foton ![]()
Posted on: 2007/4/5 16:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hittade detta när jag kollade på you tube på litte chemtrail filmer
en kille hänvisade att man skulle söka på. The Space Preservation Act of 2001 http://www.fas.org/sgp/congress/2001/hr2977.html sök i texten efter exotic wepons, där dyker chemtrails up Här från Educate Yourself http://educate-yourself.org/cn/chemtr ... xoticweapons26feb06.shtml Denna fanns några bra bilder, längst ner var det ovanligt kort på flygplan med nån sorts spridare, http://www.willthomas.net/Convergence/Weekly/Chemtrails.htm Tack för tipser monitor. Respect
Posted on: 2007/4/5 16:45
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.flickr.com/photos/7439830@N05/
Lite chemtrails från Tönsberg, Norge där jag är nu. Har aldrig sett några chemtrails i Hudiksvall där jag hör hemma.. Någon som kan rapportera några chemtrails i Norrland överhuvudtaget? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
JO bro
har du nåra bättre så skicka dom till www.antennamonitor.org så slänger dom upp dina bilder på nätet ok ![]()
Posted on: 2007/4/6 19:58
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login