vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Öppet brev till Svenska militären
Jag skickade följande till Svenska Militärens presstjänst:

Hej!

Som bloggare och frigående student så har jag lite frågor angående tektoniska vapen och indikationer på deras bruk och hoppas ni kan klargöra detta.

- Finns det fungerande vapen som kan orsaka jordbävningar / tsunamis?

- Finns det några trovärdiga indikationer på att ovanstående använts i Haiti, Chile eller Sydostasien?

Det sprids förnuvarande en del information om detta över Internet och jag vore tacksam för svar huruvida ni kategoriserar detta som svart propaganda, speciellt kanske i fallet där Hugo Chavéz hävdar att USA använt sig av sådan teknologi i Haiti. Ryska Pravda hävdar vidare att man använt sig av sådana vapensystem vid Tsunamin i Sydostasien.

Personligen så överväger jag att klimatdebatten är så pass korrupt, och med den information jag läst och det jag upplevt, så känner jag att det är möjligt att vi står mitt i ett Atmosfäriskt/Väder-krig där de teknologistarkaste exploaterar och destabiliserar de svagare. Är det en möjlig teori?

Jag publicerar detta som ett öppet brev på forumet www.vaken.se och hoppas att jag får möjlighet att publicera ett öppet svar!

Tack på förhand,

Resized Image

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Öppet brev till Svenska militären

See User information
Spännande att se vad de svarar, om du inte får svara öppet tar jag gärna ett PM.
Eller i alla fall information om de överhuvudtaget svarar.

Posted on: 2010/3/1 9:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Fick svar att jag skulle vända mig till Totalförsvarets Forskningsinstitut, FOI, vilket är gjort! Väntar med spänning!

See User information
Göttar mig i andras kontakt med "makten". Blir lite smått glad och väntar med spänning :D

Posted on: 2010/3/1 12:59

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper