vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

masken (maggot) kommer inte in

See User information
hur kommer det sig att ja inte kommer in på vaken.se
som maggot?

Posted on: 2006/7/5 22:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: masken (maggot) kommer inte in
Kanske inte så svårt att lista ut vem som kan ligga bakom ett tilltag som slår mot allt och alla som inte delar ens åsikt... det har ju tydligt visat sig att det finns en person som vill äga Vaken.se alldeles ensam! Men effekten lär tyvärr bli att tilliten till forumet sänks drastiskt och för lång tid framöver!

Inte så där jättesmart att låta känslorna styra sitt handlande i alla lägen! I alla fall inte om man säger sig vara en sanningssökare och alternativ till det traditionella samhället man vill bekämpa. Om man i verkligheten vill vara envåldshärskare kanske ett annat forum med lägre ideal hade varit ett bättre alternativ!

Personen som ligger bakom nedsvärtningen av Vaken.se behöver mer än kunskap om hur världen fungerar... det behövs kärlek i massor också!

Nu får du som känner dig träffad och ligger bakom alla hijackade konton en stor kram och massor av empati från hela Vaken.se så kanske du blir en snällare människa och låter alla komma till tals!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Bannad? Nu igen? Av vem då och varför?

Anonym
äga vaken..

hur ska det gå ihop?

det är ju bara en massa kod, ville jag sno nått av micron så skulle det vara hans väl gömda guld..

maggots konto blev avaktiverat av någon skum anledning men är nu igång igen..

ut i skogen och ta en lång funderare ( i ca 2 veckor) på varför det kunde bli så här jaxtone..

Anonym
Jo jag kan ju dra ut i skogen men frågan är om inte du skulle hänga med? Din personliga vendetta mot mig kanske hade svalnat lite då! Om vi var tvungna att hjälpa varann för att överleva!

Men skämt åsido skulle du kanske försäka äta upp mig när jag sov!

Anonym
aja det finns ingen kick funktion (pallar inte leta heller) så du får trolla vidare tills du somnar eller blir automat utloggad..

sen börjar din så hårda och fruktansvärda bann som ledde till denna så mörka Konspiration..

på vaken.. och hela jordensbefolkning får lida..

Anonym
Jag vet inte vad en "kick funktion" är... men svara mig på en sak innan jag skickar fler inlägg!

Är jag bannad eller inte? Är det på riktigt? I så fall undrar jag hur det är möjligt att jag fortsätter att skriva? Är det bara jag som tycker det är underligt att det står "bannad" vid mitt användarnamn samtidigt som jag skriver inlägg utan problem?

Trots att du inte gillar mina åsikter eller det jag skriver så måste väl även du tycka att det är väldigt underligt?

Anonym
Någon som inte har tilräckligt med mod för att rakryggat stå upp och erkänna sina misstag har tagit över hela forumet Vaken.se och garvar förmodligen käken ur led under tiden som hela förtroendet för Vaken sänks ner i avloppet!

Detta är tredje gången under detta dygn som mitt användarnamn stängts av... Vid ett av tillfällena vet väl de flesta nu att en av Vakens admins använt sin makt för att IP Banna mig under tre veckor för att oemotsagd kunna presentera sin bild av verkligheten. De andra tillfällena kan jag inte presentera några självklara bevis för vem som ligger bakom men det är väl inte omöjligt att någon som känt sig förorättad och som har tillräckligt med kunskap ser detta som ett gyllene tillfälle att sänka hela forumet i graven!

Lika bra att erkänna! Idiotin har segrat ännu en gång! Jag drar härifrån tills någon med vett i skallen tagit kontroll över sidan! Tröttsamt att tillbringa tid på en lekstuga där man låter representater fyllda av hat hålla på att styra och ställa för att få igenom sina åsikter... Sorgligt men sant!

Efekto! Jag påstår inte att du är skyldig till det kaos som råder nu men kan bara önska dig lycka till med Vaken.se. Det är ditt forum nu! ... och glöm inte det jag sa om att det var modigare att sträcka ut en hand i försoning än att knyta den av hat. Du tackade nej till min fredstrevare för forumets överlevnads skull och det var väl inte så smart egentligen!

Jaxtone

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper