vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Byfånen_från_dalarna - Äntligen medhåll från en politiker
Hej !

Jag stöttar Vaken.se fullt ut! NI gör ett fantastiskt jobb! Bravo!

Det behövs ett uppvaknande och kritiskt tänkande hos den slumrande Svenska befolkningen. För personer som aldrig tagit del av samma information som oss verkar det som om vi håller på med som något sektliknande dravel - precis det som etablissemanget vill att dom ska tycka. Det är väldigt sorgligt. Just därför har jag likt vaken.se startat att ta upp detta i min blogg på t.ex Expressen.se

Idag 23 Augusti 2009 fick jag för första gången sedan bloggen startades medhåll från lite oväntat håll. Efter att ha skickat ut hundratals brev till politiker, journalister och författare fick jag äntligen(!) ett positivt svar från en Politiker i Skara vid namn Nina Drakfors (S). Hon tyckte om det jag gör och hon la upp länken till min blogg i hennes egen:
blog.s-info.se/drakfors

Hon säger i sitt brevsvar att hon vill forska mer i ämnet "Bilderberggruppen" så jag e-mailade henne diverse länkar med dokumentärfilmer; bl.a zeitgeist, endgame mfl.

Så sakta men säkert kan vi få upp ögonen även på politikerna i vårt avlånga land. Vi måste få igång en debatt på andra ställen än bara på Internet. Etablissemanget är som en Bläckfisk med Bilderberggruppen i mitten. Problematiken ligger i att få gemene man att kunna se sammanhangen utan att vifta bort allt som rena konspirationsteorier... för sanningen är ju den att det är något värre än så... Det sker i skrivande stund!

Inför nästa riksdagsval hoppas jag att vi hunnit mobilisera oss och att vi antingen har hittat samarbetspartners i olika partier alternativt att vi kanske rent av har ett eget parti. Kalla mig drömmare men allt går bara man vill och har resurserna.

Mvh / Byfånen_från_dalarna
Http://blogg.expressen.se/stopnwo
star666@post.com

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Byfånen_från_dalarna - Äntligen medhåll från en politiker

See User information
Hej Byfånen. Kul att ha dig med ombord.

Det är mycket prat om att starta partier nu. Kanske det är menat att bli av.

Posted on: 2009/8/23 20:48
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
It's my pleasure to be on board mate ! :)
Ja, precis det här med att ha ett eget vaket parti tycker jag verkar vääääldigt intressant med tanke på kommande riksdagsval. Jag min dumme fan röstade godtroget på moderaterna i förra valet... Det var innan jag ens hade hört talas om att tänka kritiskt...Men det är ändring på det nu. Jag kommer ihåg hur jag lyssnade på Reinfeldt när han då var i Gävle och sommarpratade på Olearys. Va blåögd och lättköpt man var då... SUCK! Det vände efter att ha sett Zeitgeist the movie som fullkomligen vred mig in och ut... Jag blev fylld av avsky och kamplust... Jag kommer ihåg min spontana tanke när jag såg plan nr 2 krascha in i WTC 2001. "Jag lovar amerikanarna själva gjorde det" men sen tänkte jag inte mer på det fram tills nåt år sen. Sent ska syndaren vakna.

See User information
Varför bloggar du på Expressen? Varför gnäller du över borttagna inlägg? Hallå, Bonnier, säger det namnet dig något?

Nä, byt till Wordpress, Blogger eller någon annan leverantör som erbjuder en lättare adress att komma ihåg, snyggare design o lite yttrandefrihet, plus att du inte stödjer Sveriges vidrigaste familj...

Posted on: 2009/8/23 22:04
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...

Anonym
Nja jag gnäller mer för att upplysa läsarna hur skabbigt det är där.
Men jag får se jag kanske startar en wordpress också. Får se hur mycket tid jag har. Men iövrigt är jag rätt nöjd med tanke på att jag inte direkt har någon konkurrens bland dom andra bloggarna i kategorin politik. snart 1800 besökare sedan i april. För mig är det mycket. Visserligen få som ens kommenterar. Känns som om jag och Howard Stern har nåt gemensamt. Hans "haters" lyssnade/lyssnar mer på honom än hans fans. Men jag trivs rätt bra där då man hittar många NWO artiklar att referera till då dom ger en rätt många passningar att hoppa på och skriva om. Bonnier? Fan jag lär läsa på lite om dom. Länktips?

Anonym
Det är riktigt bra att man får se att det verkligen finns politiker som har något vett i skallen och vågar ifrågasätta sin egna uppfattning av världen för att kunna ta bättre beslut.

Det man får akta sig "bland oss längst ner" är att det kan skapas små grupper som är kontrollerade av psykpaterna för att fånga in vakna personer eller att skapa krig. Exempel där poliser klätt ut sig som stenkastare och ADL skapat naziströrelser för att nämna några exempel. Bli inte förvånade att något sådan skulle ske i Sverige.

Svenskar är nog världens mest hjärntvättade folk så det som nog skapas för uppvaknande skaran människor grupper för att låsa in folks medvetande, utesluta fakta eller vrida det till något onskefullt (Som miljörörelsen blivit kidnappad av klimathotet för att driva befolkningsredueringsagendan men utesluter helt gifterna i mat, svält i tredje världen för det accepteras då för folk har fått tanken att vi är för många på jorden så då gör det inget att folk MEDETET svälter till döds i exempel Afrika.)

Om det skulle skapas något sådant i Sverige (Zeitgeist verkar faktiskt inte vara sådan för när man läser deras forum så visst är det många nyvakna där som fortfarande är fast i vänster-höger-tänket ändå ifrågasätter världen) så skulle jag inte bli förvånad att det skulle vara i någon form av informationsspridande men där man utesluter viss information som kanske kopplar samman vilka som finansierade kommunismen, nazismen, darwin med och sin släkts eugenicsgrundare, eller kanske frimureriets inverkan i stort sett HELA västvärldens styrning men speciellt Sverige.

Låt er inte bli rädda för psykopaterna och högre upp barnknullarna (Det är dom!) utan väck folk. Det är enkelt, ha bara rätt information till deras världsbild. Om folk är matintresserade kan man ge dom lite GMO-info om hur skadligt det är, aspartam, glutamat. Tipsa om lite läkemedelsindustri för "matvakna" är ofta öppna till alternativ hälsa och då lite kritiska till läkemedelsindustrin. Hitta era egna vägar, var inte rädda för att diskutera med folk. Ett tips jag kan ge: Försök att alltid lämna en diskussion med ett leende för då är personen man pratat med mer öppen, plus att det känns bättre själv att lämna positiva tankar än hat. (Indirekt hjärntvätt men för deras egna bästa, speciellt om dom verkar intresserade.)

Ha alltid med er lite skivor av olika fakta som man kan ge dom.

Om det är något som arrangeras, förbered med information och gå dit och fråga varför folk står där och vad dom vill förmedla, ge eller sälja. Då vet man deras värld och kan ge dom information via det dom sagt. (Har lärt mig av många diskussioner.) Det kan bli intressanta diskussioner!

Anonym
Över 400 besökare på min Expressen.se blogg idag! Otroligt viktigt med tanke på att jag försöker förmå deras läsare att inte ta vaccinet. Sen att dom tar bort inläggen så jag får kopiera och klistra en hel del gör inget, men det var inte så oväntat förstås...

Anonym
Ny blogg specifikt om Bilderberggruppen

http://blogg.expressen.se/bilderberg

Anser det viktigt att ha en specifikt om detta då jag väver ihop hela bläckfisken i den andra bloggen http://blogg.expressen.se/stopnwo

Bilderberggruppen är ju hjärtat på bläckfisken så det känns naturligt att börja skriva om detta i en egen också.

Plus att Expressens bloggar under politik blir ännu mer infiltrerad av vaket material :)

Min första blogg har i dagsläget över 3500 besökare totalt sett. Bra tycker jag. Hoppas att fler och fler vaknar och även hittar hit till vaken.se som jag länkar till ofta.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper