vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hej från babyrosa!

See User information
Jag hoppas att detta hamnar under rätt kategori nu (lite lost).

Har hängt runt vaken.se ett bra tag nu, men tänkte att det nog är bra att registrera sig, inte för att jag lär vara översocial i trådarna men men. :)

Jag är en amatörartist, filosof, tänkare, drömmare, efterforskare och en egentligen rätt så ödmjuk kärleksfull glad varelse, dock ibland utrustad med en hel del sarkastisk elak humor. ^_~
Tycker om att skriva, läsa och lära mig saker. Älskar raw food och tror seriöst att det kan vara lösningen på många problem. Typ. ;)

Mitt sinne, medvetande och min själ är oftast beläget någon annanstans än runt denna planet, långt bortom stjärnorna.

Peace & love!

Posted on: 2009/5/12 16:38
♥ Kärlek & Respekt för Jorden & Livet ♥
pinkyphluff.wordpress.com
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hej från babyrosa!

See User information
Välkommen till Vaken, babyrosa!

Posted on: 2009/5/12 17:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hej anti och tackar! ^_^

Posted on: 2009/5/12 20:52

See User information
Hej Rosafluff.

Jag blir glad att se en till tjej på vaken. Hoppas du vill komma med när vi träffas på manifestationer eller parkmingel. Då är jag oftast ensam tjej. Kul att du håller på med raw food, jag har precis börjat laga lite raw food själv. Såg att du gillar att spara håret, det har jag också en fascination för. Har du några tips för att håret ska bli längre?

Hoppas vi ses!

Angel

Posted on: 2009/5/14 20:08

See User information
Hej damerna... kul att det dyker upp lite motvikt här...appropå hår så ska inte jag klippa mig förrän vi gått ur EU....matchar längden i ligan ?
http://i42.tinypic.com/sg3h50.jpg

Posted on: 2009/5/14 20:41
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Jag klippte av mitt långa hår för 12 år sen! Det blev 60 cm långt tror jag, mätte det innan allt rakades bort. Fniss. Inte så långt här men ändå:
Resized Image

Posted on: 2009/5/14 21:15

Edited by anti on 2009/12/30 1:04:35

See User information
Hej igen!

Kul att ni hälsade på mig. ^_^

Angel, trevligt att råkas! :) Roligt att du gillar både raw food & långt hår - mina två främsta passioner hehe. Jag är inte direkt supersocial av mig, så vi får se om jag vågar visa mig iRL nån gång på en stor/liten samling. Don't get your hopes up though.. ^.^
Hrm, för att växa hår behöver man 1. tålamod, 2. låta bli saxen och 3. sköta hälsan & kroppen på bästa sätt. Så tror att du klarar av samtliga punkter! :) Vill du dock ha mer konkreta tips delar jag gärna med mig! Absolut. Vill bara inte riskera att hijacka vaken.se till långthår-snack *ler* Hur långt är håret ditt nu då? Har du provat att massera håret/skalpen? Gärna med lite trevliga eteriska oljor med nån skön basolja - innan man ska tvätta håret. Det är bra att främja blodcirkulationen, då får håret lättare att ta upp näring! :) Pratar gärna mer hår och raw food med dig! Anytime! You know how to reach me.

gaston, oh vad fint hår du har! Antar att du kommer få hår till golvet då med andra ord? :) Men spara på för all del, jag är en långt-hår-förespråkare och tycker att det är det bästa som finns! :)

anti, du ser vacker ut på bilden! (får man säga så till en man utan att det tas negativt?) Fint hår, verkligen synd att du klippte det. Passade dig otroligt bra! ^_^ Men men, inte många killar som vågar hålla håret långt nu för tiden..

Tack för att ni visade era bilder! ^_^

Posted on: 2009/5/15 2:50

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper