vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hej från babyrosa!

See User information
Jag hoppas att detta hamnar under rätt kategori nu (lite lost).

Har hängt runt vaken.se ett bra tag nu, men tänkte att det nog är bra att registrera sig, inte för att jag lär vara översocial i trådarna men men. :)

Jag är en amatörartist, filosof, tänkare, drömmare, efterforskare och en egentligen rätt så ödmjuk kärleksfull glad varelse, dock ibland utrustad med en hel del sarkastisk elak humor. ^_~
Tycker om att skriva, läsa och lära mig saker. Älskar raw food och tror seriöst att det kan vara lösningen på många problem. Typ. ;)

Mitt sinne, medvetande och min själ är oftast beläget någon annanstans än runt denna planet, långt bortom stjärnorna.

Peace & love!

Posted on: 2009/5/12 16:38
♥ Kärlek & Respekt för Jorden & Livet ♥
pinkyphluff.wordpress.com
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hej från babyrosa!

See User information
Välkommen till Vaken, babyrosa!

Posted on: 2009/5/12 17:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hej anti och tackar! ^_^

Posted on: 2009/5/12 20:52

See User information
Hej Rosafluff.

Jag blir glad att se en till tjej på vaken. Hoppas du vill komma med när vi träffas på manifestationer eller parkmingel. Då är jag oftast ensam tjej. Kul att du håller på med raw food, jag har precis börjat laga lite raw food själv. Såg att du gillar att spara håret, det har jag också en fascination för. Har du några tips för att håret ska bli längre?

Hoppas vi ses!

Angel

Posted on: 2009/5/14 20:08

See User information
Hej damerna... kul att det dyker upp lite motvikt här...appropå hår så ska inte jag klippa mig förrän vi gått ur EU....matchar längden i ligan ?
http://i42.tinypic.com/sg3h50.jpg

Posted on: 2009/5/14 20:41
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information