vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Momus
Hej alla!

Har hängt på Vaken ett tag nu, tyckte det skulle vara trevligt med en liten presentation också!

Jag hade varit deppig (riktigt NERE) under en längre tid utan att riktigt veta varför, fick ett tips av en vän att jag skulle sätta mig och skriva ner vad som helst jag tänkte på. Så det började jag att göra när jag kände för det. Tystnaden och mina tankar var befriande.
En natt hade jag avverkat så mycket papper att det låg utspritt över hela golvet. När jag vaknade upp på morgonen kändes det som om jag varit och härjat i en fylla hela natten. Jag ringde upp min nuvarande respektive som tyckte att allt bara lät konstigt, och det ska komma från den märkligaste personen jag någonsin träffat. "Men, vad menar du med att du är ett Universum i ett Universum?" :D
Jag satte mig ner för att läsa och började snoka upp information på internet. Undrade om jag fått en psykos eller vad fan som helst som kunde beskriva mitt sk. maniska tillstånd.
Whatever, kanske inte är så konstigt att jag på nåt sätt försökte göra mig fri från helvetet och skulden. Så bortkopplade vi människor blivit i systemet att vi inte ens känner oss själva längre. Det var så jävla enkelt att stänga av oljudet och börja tänka själv, bästa medicinen! Det första jag gjorde var att avliva min TV, ett hett tips för er som vill tänka själva.
Jag började söka efter mer information och hamnade tillslut på Vaken där jag hittade tips på ännu mer information, en del håller jag inte med om, och en del har breddat min horisont :)

Jag har intresserat mig för konspirationsteorier och paranormala ämnen innan (allt annat blev något nytt för mig), läste mest allt jag kom över som behandlade fenomenet UFOs. Intresset har jag haft sedan jag var 11-13 och såg 3 st själv förlytta sig med ljusets hastighet ;)
Intresset slockna när jag var 14-16 ungefär och började tycka att sånt var töntigt eller pinsamt, lyckligtvis så har det kommit tillbaka till mig det senaste året.
Har även börjat tänka tillbaka på min barndom och kommer ihåg att jag under en tid då jag var 8-10 kunde förutspå händelser iförväg. Ungefär 5-10 minuter innan det skulle hända.
Det var inga stora visioner jag fick. Jag bara visste som om det var ett minne.
Tex. "snart kommer det att komma 2 personer bakom den där kröken, och dom kommer ridandes på 2 hästar".
I mitt huvud såg jag hur dom personerna skulle se ut, och yes....sen hände det.

Idag skriver jag mycket (blir snart en hel bok för tusan!), diskuterar, komponerar meditativ pianomusik, filosiferar, bloggar, underhåller min hemsida och är aktiv i vaccinmotståndet.

Och det var nästan allt som jag kan få plats med här,
fridens!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Momus

See User information
Välkommen säger jag!

Posted on: 2009/11/23 22:23
"Political language — and with variations this is true of all political parties, from Conservatives to Anarchists — is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind." - George Orwell
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Momus

See User information
Välkommen till en växande skara själar som ifrågasätter och söker efter dolda sanningar..

Posted on: 2009/11/24 9:27
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper