Hej,
DISCLAIMER:
Du står för dina egna handlingar och ansvarar för dom. Kan du inte se att någon själ har samma rätt som du, bör du inte läsa posten. Jag är ingen fiktiv jurist, vill heller inte ha dömanden eller döma andra. Allt som skrivs är Din rätt och skall inte se som laga fiktion. Om du är (Person) Polis eller försvarsverk, understår du endast ditt mänskliga ansvar för understående. Den som skriver inlägget är utskriven av sammanslutningen AB Sverige och äger sin person, vilket även meddelats styrelsen( Regeringen). Jag är enbart din medmänniska, som tror på fred och hopp för framtiden.
Bestämde mig för att visa en del av "vem/vad" jag är.Jag/du är inte en person, en fiktiv entitet vi blivit lurade att vi underkastar oss. Allt är efter din egna vilja, i vissa fall efter dina föräldrar, som skrev kontrakt för din part et avtal (för dom få) att dom fick ta ansvar för din etveckling och handhavande. Detta är vad
var och en underställer sig efter era föräldrars val (lurade?). Du är en människa, skapt till lika "något" vi är på väg att erfara. Du är ett barn "infrö staten/sammanslutningen AB Sverige), detta undgår du inte. Detta val är gjort av dina föräldrar, för din räkning. Sä länge du tror att du är bara ett "får" i vilka vi verkliken är, så länge står sig "förtrycket". Att du redan tas betalt för att andas, känner vi till... Varför?
Så vem ÄR DU?Som jag skrivit innan, är du unik och har enbart födds inom ett handelsområde... Det är allt det är. Sammanslutningen Sverige AB(Men gingeln Du gamla du fria, med en flagga av gult och blått).
Det är enbart ett företag, har bara ditt medgivande som "person", inte som människa. Du är en "aktie" i detta företag, en röst, vart 4e år (val). Detta är vad som sker i alla företag, som har aktieägare, val av ordförande/grupp/parti.
Vi är alla lika, enligt mig själv är vi mer än så. Men vem du är är dålt för dig via lögner och förtal av sanning.
Så vem är du? Vem är den som tänker?