Hej,
DISCLAIMER:
Du står för dina egna handlingar och ansvarar för dom. Kan du inte se att någon själ har samma rätt som du, bör du inte läsa posten. Jag är ingen fiktiv jurist, vill heller inte ha dömanden eller döma andra. Allt som skrivs är Din rätt och skall inte se som laga fiktion. Om du är (Person) Polis eller försvarsverk, understår du endast ditt mänskliga ansvar för understående. Den som skriver inlägget är utskriven av sammanslutningen AB Sverige och äger sin person, vilket även meddelats styrelsen( Regeringen). Jag är enbart din medmänniska, som tror på fred och hopp för framtiden.
Bestämde mig för att visa en del av "vem/vad" jag är.Jag/du är inte en person, en fiktiv entitet vi blivit lurade att vi underkastar oss. Allt är efter din egna vilja, i vissa fall efter dina föräldrar, som skrev kontrakt för din part et avtal (för dom få) att dom fick ta ansvar för din etveckling och handhavande. Detta är vad
var och en underställer sig efter era föräldrars val (lurade?). Du är en människa, skapt till lika "något" vi är på väg att erfara. Du är ett barn "infrö staten/sammanslutningen AB Sverige), detta undgår du inte. Detta val är gjort av dina föräldrar, för din räkning. Sä länge du tror att du är bara ett "får" i vilka vi verkliken är, så länge står sig "förtrycket". Att du redan tas betalt för att andas, känner vi till... Varför?
Så vem ÄR DU?Som jag skrivit innan, är du unik och har enbart födds inom ett handelsområde... Det är allt det är. Sammanslutningen Sverige AB(Men gingeln Du gamla du fria, med en flagga av gult och blått).
Det är enbart ett företag, har bara ditt medgivande som "person", inte som människa. Du är en "aktie" i detta företag, en röst, vart 4e år (val). Detta är vad som sker i alla företag, som har aktieägare, val av ordförande/grupp/parti.
Vi är alla lika, enligt mig själv är vi mer än så. Men vem du är är dålt för dig via lögner och förtal av sanning.
Så vem är du? Vem är den som tänker?
För mig kan jag inte säga ett skit om det, det måste komma inom dig själv, INGEN har det mandatet att säga till dig det.
Men jag kan tala om vad du INTE ÄR... Du är allt än en person, Du är vad både "välförden", systemet", demokratin, rasismen, åsikter, polisen, våld, (infoga allt du hatar eller inte tycker om här).
Men låt oss gå tillbaka till vad du är "lurad" till. Låt oss se till "ord".
Person är ju som vant här sedd som "mask för ansiktet, eller en skådespelare som spelar en roll".
Det är du spelad(kontrollerad) till, via lagen... Kom ihåg att "lagen" är skapt av människor, för dom få nu mer. Har en skiljedomstol mellan personlag och människolag... Håll det i tanken.
En statlig domstol är en "förhandling", det heter ju en "domstols förhandling", en gruppering av människor som underställer sig ett regelverk (hint: Svea Rikes Lag: AKA Monopolspelregler) DU som människa HAR RÄTT att ställa dig utanför, MED DIN MAKT av att bara vara den du är!
Märk väl ordet "förhandling".
Du är Du, och är så fantastiskt UNIK.
Som en fotnot har jag fått "beslutsfattare inom regelverket" att ha önskat att "dom" som människor, kunde leva som jag.
En "laga domstol klarar inte av en människa idag".
Och jag tror inte "dom" längtar tills jag lämnar inte mina fiktiva papper... Hur än jag gör, spelar "fåren" mig i händerna... Med en stor sorg och kärlek, älskar jag dessa medmänniskor (Dom tror sig vara fiktiva eller inte.).
Du som är ny, Googla "free man on the land" eller leta upp saker om "strawman".
Men var på NOT att du måste se skildnad på Fiktiva Du och Du! ALLA NAMN som KALLE ANKA, Kalle Anka, se som Person... AV LAGEN, kanske inte dig. Men en fiktiv domare (som spelar på KONTRAKT av din sammanslutning, är även lurad). Poliser eller andra "företag" jobbar inte för dig... Största lögnen som Libyen mfl borde tala om för dig.
Om du heter Kalle. då är du som vi sa förr... "Kalle i svängen" och "Kalle med Åkern"... Det är var du verkligen kommer ifrån.
Du har inget EFTERNAMN, du har ett familjeursprung/härkomst.
Detta är ett spel med ord, dom vi, via vår naivitet lurats på.
Allt detta är BOKSTAVLIGT ett teaterspel, och tack för att Du spelade och trodde på skiten....!

Lagen är lik för alla, men lagen är SELEKTIV mot Vem/Vad den vänder sig mot.
Känn efter, vem du verkligen är!! Nu blev detta "platt", skulle behövt 3D skärm och färg. Men tror detta väckte nog till tanke.
Glöm inte att Du är fantastisk, så är alla andra med!
Våran lag är BYGGD på religion, därav snack om den. Jag har set i mig själv förbi den, vilken är
Min övertygelse.
Vissa dagar önskar jag att min vän inte slog sönder sin knoge på mig, eller att vi måste gå igenom det vi måste lära. Vi har vårt val, vi är dom vi är. Vi har abslolut glömt vilka vi är!
Del 2. kommer... Sorry för lite öl efter bastun!