vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Framtida "9\11" möjligtvis förutspådd

See User information
Detta är min första post i detta forum, dock går jag inte sakta framåt. Jag hade lite tid över, så jag tänkte dela med mig av lite information som endast är teoretisk. För det första är detta lite plagiat av en tråd som startat på en konspirationssida, men jag tyckte den var lite intressant.

Objektiv del
Det handlar om en ny attack mot Amerika, som skall vara planerat att genomföras inom en snar framtid. Detta kan kännas overkligt, men enligt några källor, som inte kan garanteras vara säkra, skall regeringen i detta land ha planerat detta ett tag. En slags miniatombomb skall fraktas till Texas, Houston, och därefter detoneras.

Som sagt är jag själv skeptisk till detta, pga dess omfattning, men jag tänkte bidra med några källor som skall kunna styrka till detta. Det som jag tyckte var mest åtråvärt med denna teori, var att två stycken individuella källor valde samma mål för en terrorist attack på nukleär nivå.

http://www.ken-welch.com/

Individen på denna sida säger sig kunna ha en föraning av detta, och han styrker sina misstankar på en teknik som heter "Reverce Speech". Man skall kunna sätta ett tal, av någon som är med i planeringen av detta, på att spela baklänges, och sedan skall man kunna derivera fram "Meddelanden", som finns i personens undermedvetande. Det finns en inspelning av just detta på sidan, så ni kan undersöka saken själva.

http://mp3.rbnlive.com/Greg/0601/20060124_Tue_Greg.m3u

Ytterligare en länk, denna gång en intervju med en person som har jobbat för Amerikanska armen. Han jobbade med att läsa av hur olika propaganda såg ut i Ryssland samt liknande uppdrag. Hurvida legitimerad han är som källa kan disskuteras, men han säger att han har varit med om fall av hot, förlikningar och liknande om man inte håller med den officiella historien om 9/11 och liknande. I slutet av denna intervju börjar han prata om hur han kunnat dra likheter mellan många datum där attacker har skett, och olika nummer som "eliten", använt sig av. Denna "elit" kan defineras på många olika sätt, men han tog upp "Scull and Bones". Slutligen kunde även han dra slutsatsen till att Texas, Houston var målet för denna attack. Anledningen till varför han trodde detta var att Bush hade tidigare varit guvenör där, det har förekommit hot om attack från "Al Qaeda", och sedan skall han ha dragit slutsatser genom kryptering, men det hann han inte gå igenom.

Slutsats
Det skulle vara intressant med lite feedback om mina slutsatser, och om jag är på helt fel spår. Men jag tog upp detta just för att de källor jag tittat på, tror att det kommer ske snart, så det är en aktuell fråga. Jag har även varit med och följt mycket av hela denna teori om NWO och så, tittat på en mängd dokumentärer, så det känns inte helt omöjligt att de kanske utför ett 9/11 till. Hoppas ni läser med ett öppet sinne, och ger mig eventuella upplysningar etc.

Godkväll.

Posted on: 2006/4/2 22:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Framtida "9\11" möjligtvis förutspådd

See User information
Ja, jag skulle inte rekommendera någon att åka till USA inom den närmsta framtiden. Är dock skeptisk till att det kommer att ske just i Texas, det luktar desinformation tycker jag, även om jag hört liknande uppgifter själv. Under alla omständigheter så är det bara en tidsfråga innan de startar krig med Iran.

Posted on: 2006/4/3 9:19
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Seymor Hearsh m.fl. spekulerar I att det skulle vara ett "false flag" attentat mot Israel som startade konflikten med Iran.

I flera avseende skulle detta vara mer produktivt eftersom det stärker Israels funktions som militär bastion åt USA intressen i regionen.

Det skulle också ge en ökad förståelse för Israels kärnvapen program och den eviga myten om Israels underlägsenhet i regionen. David och Goliat mytologin.

Posted on: 2006/4/3 11:16

See User information
Kan hända är det även en del i det planerade anfall mot IRAN
som USA arbetar på för att hindra IRAN från att starta en egen Oljebörs som skulle bli Dollarns fall iom att olja skulle kunna handlas med många andra valutor förutom dollar samt att börsen inte behöver ligga i N.Y utan tex i Europa eller Asien!!

Agera Mera!!

Posted on: 2006/4/3 16:36

See User information
Min kärring säger att jag har ett så jävla "öppet" sinne att det helt enkelt brusar och vrålarav (antagligen kors-)"drag" - så jävligt när jag är i närheten att hon är tvungen att höja volymen på TV-apparaten för att höra vad som händer på den... Nåja - Dett var jag bar tvungen att beskriva för att visa på hur otroligt lyhörd jag är för atllt som passar mig - Hö, hö...
Så är det - - enligt allt jag kan sammanfatta så är det ju världskrig på gång - Iran har likt gamla naziTyskland - nu fått rollen att sätta igång "spelet" och enligt alla källor så pekar det på att iran skall provoceras likt hitlertyskland coh sadam att hitta på något sedan så ger sig Israel på Iran med lite lättare bomber - för att få Iran att smälla ännu högre - jarusalem kommer att jämnas med marken plus antagligen även någonstad i USA - den där bomben som du snackar om är väl bara en sk.- "backup"... Om nu Iran skulle vara så jävla dåliga på att skicka misiler över Atlanten - så man är tvungen att fixa till en egen landbaserad rackare (för enligt planerna så är det tvungen att smälla någon fet stad - man skulle kolla upp hur det är med försäkringar och det och sånt - de är ju så jävla giriga och snåla - så där kan man nog se - vart det lutar..) - detta är min mening i alla fall- Att det komer att smälla snart är nästan bortom alla tvivel... Sorgliga oss... Jävla reptiler! - ingen trodde på Moulder! - så nu får vi pröjsa för det...

samt: plus: (Grymling)

Posted on: 2006/4/3 17:31
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper