vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anordna föredrag

See User information
Är det någon som vet hur man ska göra för att ordna ett föredrag. Jag skulle vilja hyra en lokal och visa film och diskutera konspirationen. Men det får inte kosta mycket alls.

Posted on: 2004/10/30 21:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Anordna föredrag
Jag ställer upp med tal och bilder, hmm. hur många pratar vi om?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det kanske kan vara intressant att veta, om det är okänt, att många kan inte längre annonnsera om sina kommande möten på vanligt vis. Då kommer eXpo och andra att göra allt för att sabba. Hota lokaluthyraren m.m..

Juri Liina, Henning Whitte m.fl har drabbats. Idag är vi tvugna att köra info via email och telefon för att berätta om kommande. Så det kan ju vara bra att ha i bakhuvudet när det är dags att anordna något.

Sverige har ingen mötes- eller åsiktsfrihet längre, det har judar och sionistpacket sett till samt deras medlöpare.

Posted on: 2004/10/30 23:42

See User information
Men man kan jul sätta upp afficher runt om på stan. Ellerhur?! kanske ha ett utomhusföredrag i någon park, men då utan film.

Det största problemet tror jag är att få folk. Av någon anledning så är det inte så populärt med värkligheten.

Vem ska man vända sig till för att få tillstårnd att ha ett föredrag i en park i stockholm?

Det skulle kunna vara flera olika ämnen, 911, Den nya världsordningen, medicin och fri energi.

Det skulle vara roligt. men då måste man ha lite folk som kan hjälpa till, och de flesta jag känner är för omotiverade för att höja en arm.

Posted on: 2004/10/31 9:52

See User information
Borde väl inte vara så svårt att hyra en skolmatsal eller hörsal i nån skola under någon helg. Brukar inte kosta så mycket heller. Jag antar att den blir av i Stockholm, lite trist för min del eftersom jag har alldeles för långt dit.

Posted on: 2004/10/31 11:07

Anonym
Bredband, webcam :)

See User information
Jag tycker det där med skolan låter bra. Kanske går att låna en trevlig lokal på söder. Kanske i åsö komvux. Måste ringa och fråga.

Posted on: 2004/10/31 18:34

See User information
Om inte annat så filma föredraget och lägga upp här.

Posted on: 2004/10/31 21:59

See User information
Det ligger en hel del arbete framför mig innan det kan bli tal om detta. Så vi får se. Jag ska försöka ringa runt till skolor och fråga i veckan.

Sen så har jag en kamrat som gärna vill vara med och hans specialite är reptiler och sumeriska skrifter. Jag vill gärna att han ska vara delaktig, men jag är lite rädd för att reptil-ämner är lite extrakurs. Dessutom så r jag inte säker på hur det rellaterar till dagens problem och ifall det är så viktigt att veta i detta sammanhang. Och hela grejen blir kanske galen stämplad då (Vilken den säker ändå blir ;).

Någon kommentar?

Posted on: 2004/10/31 22:18

Anonym
Hum, de som läst David Icke kan nog knyta ihop det med reptiler

See User information
Det kostade ganska mycket pengar att hyra ett klassrum på konvux i stockholm. jag måste hitta något billigare. Eller ha ett föredrag utomhus. Men det är lite för kallt flr det nu. Vi får se.

Posted on: 2004/11/8 16:34

See User information
Tjabba, Micron och alla andra!!!

Jag frågade översättaren till Icke`s böcker - om det inte kommer någon ny bok snart - Bla. a. BIG SECRET - Men han menade att han nte skulle grejja det för att det fanns grejjer som inte kunde "verifieras" i den (?!) Det gick det väl inte att i de andra böckerna heller att göra - direkt...
Men allt handlar om "reptilerna" och vad jag tror David Ickes negativa hållning till dessa "rörelser" och sk. "andliga" ledare -som han beskriver i boken... Själv så kan jag visst tänka mig dessa "reps" - "smygande" omkring här på jorden...
Min "logga" på "musikförlaget" - som är tänkt att ge ut en massa skivor , en "vacker dag" - består just av en stackars liten ödla som fastnat i en råttfälla: "REPS-BUSTERS", är således namnet på denna grejj... Men jag kan villigt hålla med om att människorna inte tycker det är något roligt med att tala om dessa varelser - men vem F-N, tycker det?
Vi skall också försöka att starta upp en sk. "bokstuga" med möjligheten att visa "film" och so on...
Göteborg, för min del är överkomligt - Men sticka till stockholm - är lite väl långt - om man nu inte kan "planera" något...
Men jag anser ändå att det är så här det skall till...
Må "kraften" stå oss alla bi - som dom säger - ibland...
Och att EXPO/ADL upplöses av någon shysst anledning...
Hälsar SHYGETS

Posted on: 2005/1/24 10:56

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper