vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

September 11 revisited (film)

See User information
Såg precis "september 11 revisited were explosives used to bring down the building". Vet inte ifall den har tagits upp här tidigare. Filmen är 59:41 minuter lång som fokuserar på att bomber tog ner byggnaderna, vittnesmål från civila, brandmän , poliser, flera journalister och nyhetsankare som under tiden drar den uppenbarliga slutsatsen att det är kontrollerad demolition, samt flera experter, ingenjörer som ger denna version.

Tycker den är bra och bör läggas upp som länk här på vaken.se eftersom filmen så tydligt slår hål på myten om att det skulle varit eld eller pannkaksterorin, samt att kollapserna visas ett flertal gånger från olika vinklar som ger alla ögon tid att inse.

http://www.911revisited.com/index.html

Posted on: 2006/6/30 11:10
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: September 11 revisited (film)
Jack Blood har denna som sin favoritfilm kring 911. Han brukar promota den. Dessutom var intervjun med skaparen av filmen som Jack Blood gjorde väldigt bra då den visade hur bara en person intresserad av 911 kan göra något väldigt enkelt.

Killen ville visa sin familj om 911 och klippte ihop en film för att visa dem, med klipp han samlat på sig på nätet. och BOOM så blev det 911 revisited succen. :)

Jag lägger upp ASAP.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
BiReal: Nu är den på filmsidan. Men jag hittade bara google.video länk. Jag har den själv i AVI 600 mb cirka, men jag hittar den inte på någon bittorentsida nu. Helkonstigt. Söker jag på 911 revisited eller september 11 revisited får jag bara en massa träffar på Steven Jones Föreläsning.

Har du en bittorrent länk till den som vi kan lägga upp på vaken.se?

See User information
Nice nice, nej jag kan inte hitta någon torrent heller väldigt underligt. Alla hänvisar till http://www.911revisited.com/, jag hör av mig ifall jag finner något.

/B

Posted on: 2006/6/30 18:34
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper