vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Upprepning av 911 ???
FÖrst och främst, kolla på 4:an i kväll klockan 22:35, angående valet och polisstat i US. Sen ere så här, enligt vad jag har hunnit tagit reda på så är jag relativt övertygad om att USA än en gång kommer att attackera sig själva. Enligt uppgifter från 3 kongressmän så ligger det en plan och lurar angående detta. Jag hoppas att dom inte får rätt, jag hoppas också att jag får fel. Att överheten är något fel på är det inget tal om, men är dom så pass djärva så att dom vågar upprepa 911 en gång till, och denna gång med än värre förluster. Vad tror Ni?

Varför detta är ett måste för US är för att man vill införa 'patriot act 2'... Ni som är pålästa angående II världskriget minns säkert att det var det samma hitler höll på med. Patriotakter mm... Vi får se vad som händer. Jag har skickat ett par korta mail till media lite hit och dit och talat om detta, att kongressmän har förvarnat. Lyssnar dom? Vi får se...

Hare gott...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Upprepning av 911 ???

See User information
Skall man resonera lite förnuftigt så skulle en stor terrorattack mot USA också innebära att Bush krig mot "terrorn" inte har lyckats vilket minskar hans chanser att sitta kvar men jag utesluter ingenting. Men väldigt troligt är att det snart händer något allvarligt för att sätta amerikanarna i skräck för att rösta på Bush.

Posted on: 2004/10/25 20:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det är mer en fråga om den omtalade 'patriot act II' jag syftar på. Det är som sagt något dom arbetar hårt för att införa. Angående förnuft! Nja, det har dom nog tappat för länge sedan!

Anonym
Urs vilket tråkigt TV prog sen på Kanal 4, jag trodde dom skulle rapportera om lite andra saker ja, nåja. Vi får väl se om sista avsnittet blir bättre.

See User information
Stödet för bush ökar tydligt vid varje terrorattentat. Jag tror tyvär inte att de ser detta som ett misslyckande utan någonting som behöver en stark motattack, vilket Bush säger sig kunna ge.

Posted on: 2004/10/25 22:35

Anonym
Jag blir lite nedstämd då jag ser ett blint folk hejja på en diktator, som han också säger själv... Har hittat på en liten grej, vi får se om det funkar, meddelar i morrn eller i övermorgon. :)

Anonym
Jag tror aldrig på dessa "Al Qaida"varningar, eftersom de endast till största delen är fabricerade av Illuminati. Denna nya varning är ganska intressant, troligen fabricerad av Illuminati. Hur vet jag det? Titta på vad denna varning innehåller:

http://www.expressen.se/index.jsp?a=200224

"Den amerikanska tv-kanalen ABC har i Pakistan kommit över ett videoband där en maskerad man hotar USA med nya blodbad som skulle överskugga terrorattackerna den 11 september 2001."

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper