Vakencorner
|
Re: Militär strategi fordras.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bra idé, fast folk är ändå upptagna med egna bekymmer, idén att demonstera den 11:e varje månad är ändå en god idé. Så länge det inte nämns på aktuellT/rapport, tv4 nyheter eller i någon av dagstidningarna så fattar folk det inte, men om alla någon gång har sett någon på torget eller på gatan med skyltar och flygblad så kanske de börjar haja till ändå.
Att gå ut på stan och dela ut information, brända DVD och likande det har effekt, varje person som vaknar räknas, och att inse vad som egentligen hände den elfte september är viktigt. Utan 9-11 truth och sanningen om vad som hände i London hade kommit ut tror jag att de kunde kört på mycket hårdare med false-flag terrorism. Ta t ex det som hände med mull och klövsjukan. Det började spridas någon gång förra året vad jag minns men det kom snart fram att det kom från ett statligt laboratorium, inte helt säker vem som ägde loboratoriumet. De försökte starta en ny mull och klövsjuka för att höja matpriser, sänka ekonomin och införa fler kontroller, men det kom av sig nästan av sig av sig självt. Folk och sovande journalister börjar väl fatta sakta men säkert. Går gärna ut med någon och delar ut flyglblad eller DVD någon, 11:e varje månad verkar bra. Är utomlands nu, men folk är vakna litet varstans, träffar många helt slumpmässigt som verkar veta men, folk är upptagna med egna bekymmer och tar inte precis och går till gatan och protesterar eller slutar jobba. Nu med inflation i hela världen och ständigt höjda priser och mer kemikalier i mat, vatten och allt, folk dör i cancer och får alla möjligt sjukdomar och preblem med stress. Även i Sverige där det är rätt så gott ställt orkar många inte engagera sig. Att rösta är ju mer eller mindre lönlöst. Knepigt, är väl inte en slump människor har blivit styrda och nedtrycka sedan antiken och kanske långt före. Ändå fler och fler som vaknar, svårt att gå tillbaka till en världsuppfattning som lärdes ut i skola och på universitet när man väl satt sig in i hur det hela styrs.
Posted on: 2008/2/27 1:51
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
det här jag skrivit om tidigare och kommer diskutera det
med admins- dom som driver sidan. tycker dock att det inte är bra att ringa så mycket. folka hatar det.... men! mobaliseringen är ett enkelt sätt att lösa en ostrukturerad skara. det som jag tänkt då är samling på minst 2/300 pers sthlm....kostar inte så mycket att åka tåg/buss. en tid som passar alla osv. jag ska prata med admins....det är ju iof valfritt att komma till sthlm den 11 varje månad..eller... dela ut när du vill.. vilken stad, vart som helst också. men det är just kraften i att vara många, jag håller mer. frågan är ju bara alla har vi inte erfarenheten av militärisk logistik =) vad låg du inne som? det du kan göra är fortsätta på denna tråd nu som du startat och sätta upp ett datum. samla in namn på vilka som kommmer osv. det är en start börjar 20 bestämma sig går ryktet fort och mobaliseringen är nära. kommentar´? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag är med på en rolig operation...
vad ska vi kalla den för, kanske ''operation sanningen om 9/11'' allvar alltså.... sen håller jag på med graffiti ocks¨å och kan rita stora snygga ark med bra text på...musik, vi kan bygga en mindre sen. projektorer eller liknande, gratis kaffe lite kakor osv... gemenskap. det är otroligt kul att träffas på stan, fråga micro han vet. han är otroligt skön filur som jobbar ihärdigt. hur som helst.... mer exempel tack. hur ska vi lägga upp det hela? datum och tid är ju viktigast tycker jag. material får vi ju bestämma senare, vilka som ska ta vad. film är väldigt bra. kanske vi kan snickra lite bänkar som folk kan sitta på osv.... KOM MED FÖRSLAG....DETTA ÄR INGET DÅLIGT FÖRSLAG ALLS. JAG LOVAR EFTER EN GÅNG OCH DET LYCKAS KOMMER ALLA VILJA GÖRA DET IGEN. det är ju inget olagligt. det är ju bara spridande av info. kom igen nu. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login