vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Tolerance lost by Dr. Andrew Moulden - vem kan säga emot denna man?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tolerance lost by Dr. Andrew Moulden - vem kan säga emot denna man?

See User information
Han är riktigt bra ju...för folk som liksom jag har svårt för YouTube (jag vill ladda ner saker och ta del av dom när och hur jag vill) så kan jag även tipsa om:

http://thepiratebay.org/torrent/50437 ... tions__amp__Health_Concer

Han är med där och intervjuas (men även Dr. Robin Falkov, Barbara Loe Fisher, och flucase-journalisten Jane Burgermeister)

Intervjun med honom där är bland det bästa jag hört i ämnet vaccinationer (intressant också om kvicksilver med, att man inte ska fästa allt fokus på kvicksilver...debunkers säger ju ofta att autism-talen fortsätter att stiga i USA trots att kvicksilvret fasas ut..Moulden säger att kvicksilvret mer är "fuel to the fire" och man kanske mer bör fokusera på antalet vaccineringar en människa totalt får i livet...vilket på kort tid kommer öka mycket här i Sverige med (Men det är bara en väldigt liten del av den intervjun, hela programmet är intressant. Synd att Coast to Coast alltför ofta handlar om kryptozoologi och annat jag är mindre intresserad av, det är väldigt bra radio, lite mer sansat än Texas-Jones också, om det är nåt man vill maila till icke-vakna svenskar, som jag märkt ofta stänger av så fort de hör Alex Jones bröta igång på sitt Texas-mål).

Posted on: 2009/10/15 23:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper