vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Konstig infuensa! o tokiga doktorer...
Hej hopp på Er alla, hoppas allt e bra nu i mellandagarna...

Jag har insjuknat lite lätt i något annorlunda. Feber, magont, halsont, NOLL stämband, huvudverk, ont i lungor, leder mm. En relativt komplett infuensa. Det började med matthet och magont, sedan gick det uppåt. Febern har vandrat från 37-39,5 i flera dagar. Har provat många kurer och ingen hjälper fullt ut, men många håller symptomerna på en dräglig nivå.

Frun mig som kommer ifrån Indien fick lite huvudverk o lite feber i en dag, sedan så var det över, hon har ett extremt bra immunförsvar. Ännu bättre, grabben som är 4½år ruskade på huvudet och sprang ut i snön o lekte :) ... Han har endast haft feber i ett fåtal timmar sedan han föddes, ej vaccinerad så det är inte mycket som biter på honom...

För att ha lite kul så ringde jag till vård-c och frågade vad jag skulle göra, då sa dom följande. - Du behöver vaccin för att gardera Dig mot dessa infl och vi rek att Du snabbt kommer hit och får antibiotika. Jag frågade då om det inte var bätte med vitlök, c-vitamin, massvis med grönt tee o så vidare, då tyckte dom att jag inte skulle förlita mig på häxkonst :))))

2dar senare...

Jag ringde åter i dag och talade om att all häxkonst hade hjälpt förvånansvärt bra och att jag i stort sett var frisk nu, det är bara stämbanden som är lite väl långa nu, låter det som i alla fall. När jag tar ton så låter jag som Godzilla eller nåt :) ...
Dom sa att jag hade haft tur som frisknat till :)

Olle_Hungrig rek en kur som hjälpte väl också, och detta recept rek jag också till Er andra om Ni insjuknar:

/// 60g fläderblom och 60g pepparmyntsblad
30min sjuda i 7.5 dl vatten i rostfri panna med locket på
silas och driks varmt nerbäddat i sängen..
kommer att börja svettas och aktivera kroppens imunförsvar ///
Fixade den sista febern i stort sett...

Nå...

Hur galna har dom inte blivit inom vården???
- - - Hur galna som helst...!!!

Hare gott o må väl...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Konstig infuensa! o tokiga doktorer...

See User information
Hej cee
Skönt att du tillfrisknat fort.
Detta är ett tecken på att du är välmående inom dig, detsamma med din fru och son =)

Jag ska försöka komma ihåg den där kuren, blev lite rostig i halsen igår, och känningar i kroppen.
Fast jag blir sällan sjuk nu för tiden.

En annan kur som jag kan rekommendera för att lösa upp slem och slagg från näsa och inre luftvägar är:

En tallrik/glas med kokhett vatten och några droppar med eucalyptus- olja.
Andas in i cirka tio minuter (med en handuk ovanför huvudet), sluta inte för att det börjar rinna utan fortsätt tills det sluta att rinna. Känns ungefär som att andas in tigerbalsam.
Detta har en otrolig effekt.
Detta lärde jag mig av en doktor i Egypten. Oljor är annars väldigt bra också som "alternativ medicin" som användes förr i tiden.
Men västlandet har som sagt lite störningar med dessa 5000 år gamla "häxkonster" ..
Läste en del kinesisk medicin förut, och kan rekommendera de som inte gjort det att kolla in vissa böcker, filmer om detta.
Samt det som kan stärka chi:n i kroppen (tai- chi, qi-gong)som betyder livsenergi .

Tack för mig

Posted on: 2005/12/27 13:34
Joh 3:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tjabba, Cee - Tänkte på det där med att faktum - katter är så jävla intresserade - utav just "pepparmynts-blad"...
I alla fall våra katter - Dessa, blir som galna liksom och då undrar man ju om det inte nu är så - att det just är någon speciellt med dessa växter... EH? Släkting till "sexual-fermonerna - kanske?
Härligt, att du är på "G" igen, då... Synd på "stämbanden...
Men det är väl så att de får ju vila så jävla lite...
Det är väl därför de är lite långsammare i sin "rekordination", liksom... Hö, hö...

samt: plus: (Grymmlingen)

Posted on: 2005/12/27 13:41
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym

Hejsan. Ja, tokiga vet jag inte men totalt hjärntvättade och Illuminatistyrda.

Stötte på ett gäng Läkarstuderande i Jönköping i somras.
Försökte ta upp det här med vaccinationer. Det var som att köra huvudet i väggen.

Anonym
hehe, tackar...

Vaccin, jo jag hade mig en dust med en barnläkare som ringer var 3:e månad, dom vill verkligen ha i vår son vaccin... Och jag talar alltid lugnt o försiktigt med dom, men denna gång hjälpte det inte, jag fick till svar efter en 10 minuter, -ja du är ju så jävla påläst, o sen slängde dom på luren :) ... Frustrerade eller? :)))

HÖHÖ :)

Hare...

See User information
Tja på er å Skönt att du blivit bättre Cee :) .Det känns faktiskt coolt och häftigt när man lyckas besegra sjukdomarna med hjälp av örter och oljor .. kan bara gå till mej själv.. när man gått igenom det, så känns det som man uppgraderat sitt Imunförsvar så man aldrig kommer få samma sjukdom igen

Posted on: 2005/12/27 15:48
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Ja visst; helgalet i sjukvården (och lite överallt här på jorden)

Har just inte varit sjuk sen jag upptäckte och förstod orsaken till sjukdom:

http://jahtruth.net/heal.htm

Posted on: 2005/12/27 23:17

Anonym
Jo men se...så kan det gå...tokiga läkare finns det ju gott om,...kolla bara in "analdoktorn" i fjollträsk.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper