vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Vägra att hjälpa sina patienter..
Jag var hos tandläkaren här om dagen för att dra ut en (hörn) tand som fyllningen släppt på och som värkt inåt dalen ett bra tag..

Nu när jag väl satt i tandläkar stolen förklarade jag för honom att jag ville ha bort den värkande tanden, som han naturligtvis ville laga..

efter en stunds diskuterande sa han till mig att jag skulle fundera på saken en stund till, när han väl kommer tillbaka så står jag fast att jag vill ha bort den värkande tanden som han vägrar dra ut..

istället slutar det med att jag inte får någon som helst behandling och får gå där ifrån med en värkande tand.??

är det här 2000 talets service vi får där vi har läkare som vägrar hjälpa sina patienter?

ska dessa ens få kalla sig själva läkare?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vägra att hjälpa sina patienter..
Byt tandläkare!

/ fr3D

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
jooo d är ju det att jag inte har någon då jag avskyr läkare i överlag..
den här "kvacksalvaren" hittade jag på eniro, det kan ju vara så också att dom ser att dom kommer gå miste om en massa stålar genom att dra ut tanden på mig, lagar dom den har dom fortsatt arbete framöver..

jag har ringt och frågat andra tandläkare om dom kan dra ut bara men dom flesta är skeptiska och hävdar att dom måste röntka alt undersöka för en summa..

ingen som har en skjysst tång hemma som jag kan besöka..??
tar med eget bedövningsmedel..

:D

Anonym
Kom hit! Jag gör det utan bedövning!

(Kom nu inte och varna mig för detta är ett faktaunderbyggt konkret förslag till lösning på ett problem).

Dessutom är det självupplevt eftersom jag dragit ut några av mina egna tänder utan bedövning när tandläkarna inte funnits på plats.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper