Vakencorner
|
Anonym
|
Urinterapi ?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Urinterapi ?
någon som provat ? Urin ska tydligen vara det renaste-bästa man kan använda .... Finns i fina krämer mediciner mm mm .... http://www.shirleys-wellness-cafe.com/MONKEY_UT.MPG http://naturinologie.info/english.html#Homeopathic http://news.nationalgeographic.com/ne ... 1_051121_urine_video.html används i hela världen "alltså inte i isbjörnslandet" tänk på att vid katastrofer olycker så överlever alltid dom som dricker sitt eget urin !! Homepatiskt recept ... 1droppe urin 5 ml destvatten skaka 50ggr ,,Ta en droppe från det utblandade i 5ml destvatten skaka 50ggr tag en droppe i 5ml sprit tag 3 droppar varje timma tills det känns bra i 3dgr vila sen mera ifall behov finns ... alltså så äckligt kan det väll inte vara ...bra mycket äkligare att äta annas djurs bröstmjölk ..blähhhhhääää |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Urinterapi ?
|
|||
|---|---|---|---|---|
Det var en indier som överlevde nån vecka utan vatten endast genom att dricka sitt eget urin ....Och läser du katastrof nyheter så brukar det stå "han drack sitt eget urin för att överleva" Urin är det renaste du kan dricka samt att det har komplett spektrum av alla vitaminer mineraler aminosyror mm mm.. har för mig att det var långt över 200 olika ämnen.. Har läst några dagar om urin överallt står det att det är ruskigt bra och då på endast några dagar ..? Och det bästa av allt att det är GRATIS !!!! Jag skall prova så jag återkommer har haft lite småsår på smalbena som inte läker bra ,,har börjat att smörja dom ..redan efter någon dag har det blivit bättre Ska göra homeopat dryck oxå ... Känsligt ämne lätt att göra bort sig ... Jag har hört 2 st historier ang urin : Det var på ett sågverk förr i tiden som en arbetare såga sig i handen .."stort köttsår"Han skrek till en lärling pissa på min hand lärningen vart alldeles förskräkt tog fram den och kissa på handen !Dagen efter så hade handen börjat läka utan några inflamationer eller liknande En bekant var var hos sin farmor och åt jorgubbar han fråga farmor hur hon kunde få så fina jorgubbar ..Farmor nicka och log ..en annan gång när han kom och skulle hälsa på så såg han hur farmor tömde sin potta i jordgubbs landet sen dess åt han inga jordgubbar hos sin farmor .. ![]() Alla äldre skogsmän indianer Inuiter använder använde sitt eget urin speciellt om man var torr om händerna sprickor och dyligt man kissa på händerna sen blev dom hela och fina igen ... .--------------------- |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login