Vakencorner
|
Re: Fluortanten exporteras till ryssland!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Illa... men inte kommer det att vända innan 2012... tvärtom, devolutionen accelererar, "människor" fördummas bortom normer för vad som är en människa - då är det ändå inte ens meningen att vi ska vara här som människor... utan återvända till vår ursprungliga natur, som är något mycket vidare/högre. De som är längts bort, mest bortkollrade, är nog de stackars newageare som håller på med utplanterade krokar såsom "medvetandehöjningar" (de har tidigare synts till på vaken...) och annat - stora förhoppningsnappar, puff... så slår det till, och de få överlevande får ånyo börja om på ett grottstadium.
Posted on: 2007/2/27 22:40
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Här sitter ni med ett bländvitt garniyr och hävdar med en dåres envishet att flour är skadligt för era små kroppar. Ge mig En enda anledning till att era tänder ser ut som de gör. Jag begär bara EN och det kan väl inte vara en för svår uppgift?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Slipsten i tandkrämen!? Kan du ge mig En enda anledning till att flour INTE är skadligt?, Mycket gärna en vetenskaplig rapport som visar på att flour är nyttigt eller bra? Jag vet av erfarenhet att folk som låter mest och vet att en annan har fel brukar inte ens kolla på vad andra pekar på eller visar på. Så, har du läst eller kollat på någonting som andra har visat/pekat på här på vaken.se i detta ämne?, eller du behöver inte för du vet ändå och slösar inte tid på sånt?. ![]()
Posted on: 2007/2/28 1:34
|
|||
|
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust
Youngevity Associate http://ygy-90-for-life.webnode.se/ http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Butter, varför inte köpa en 25 kg säck med Aluminium Flourid och börja äta av det. Ingen skulle sakna dig.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
gener...
Posted on: 2007/2/28 22:59
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login