vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Större och större företag.
Små företag försvinner, större slås ihop för att bli ännu större. Många företag har försvunnit i från Sverige och vad händer. Väldigt mycket och ett av många problem är den mänskliga kontakten. Vissa företag har även tagit bort e-mail kontakten från internetsajterna, ringer man så får man sitta i kö länge, i vissa fall är det en fråga om en timmer eller fler. Själv har jag försökt kontakta Viasat för att få igång parabolkortet, det är betalt men det fungerar inte. Jag har mailat ett antal gånger och hur vanligt är det inte med svaret, - Vi kan tyvärr inte svara på alla mail osv.

Samma sak gäller tre.se. Jag har sagt upp mitt abb 2ggr och en blankett skulle skickas, dök den upp? Inte. Men faktura efter faktura droppar ner i brevlådan. Jag kan tänka mig att många människor känner sig maktlösa pga detta. Man skall komma ihåg att skriva ner namnet på den man pratar med 'OM' man kommer fram via tele. Tidpunkten är också viktig eftersom dom försöker med alla medel att komma undan, börjar likna ål VM :). Skämt o sido.

Jag försökte nyss att kontakta Symantec via nätet men jag hittade tyvärr inte någon e-mail adress, i alla fall inte på Symantec Sweden.

Jag tycker det är synd, riktigt illa.

Detta är en mycket liten del av helheten som försvårar vardagen för oss vanliga dödliga. Det finns bara en enda sak att göra och det är att säga ifrån, låter förvisso relativt enkelt, men när slog Du näven i bordet sist? Det är enkelt att gå omkring och vara småsur, men folk tycks ha tappat stinget för att bli förbannade. Det rinner ofta ut i sanden med ett par svaga ord, - jo men vad skall jag göra åt det? Det är inte en fråga om det längre, frågan är vad vi kan göra åt det. Jag gillar att reta höns på loftet och skicka mess via Vita husets sajt, your outnumberd, och det är precis vad dom är, flera gånger om...

Hare gott folk.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Större och större företag.

See User information
Fortsätt att reta ".." på loftet ( alla kanske inte behöver vara höns ; ) Många vill men de orkar inte, vår energi räcker inte till allt och vi får välja våra strider, det blir allt mer väsentligt. Ha det gott du med!

Posted on: 2004/9/23 20:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Större och större företag.
Jupp, jag mår allt bättre och bättre ju mer jag skäller på dom dumma hönsen på loftet. Jag slängde in ett personligt brev till kommunalrådet på Gotland i dag, Gotlands Allehanda, Vi får se om han vågar svara :) ... Jag tänkte öka trycket mer och mer, kanske kan man påverka, det vore väl ohyggligt roligt :)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper