vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Tråden med valaffishen? Raderades den?

See User information
Vad hände med tråden? Jag skrev precis svar på den men sen var den borta. Oavsett vad som dyker upp här tycker jag man måste kunna diskutera om det. När saker bara raderas utan samtycke blir jag orolig. Förväntar mig ett svar eftersom sånt här beteende av moderatorer gör mig orolig.

Här är iaf mitt ursprungliga svar:
Allvarligt talat. Jag gillar inte heller moderaterna men jag tänker aldrig stå för en manipulerad smutskastnings-bild. Fattar ni inte att vanliga människor bara vänder ryggen till när ni börjar så? Då handlar det inte om politik längre utan respekt för andra människors livsåskådning. Även om moderaterna i många frågor har FEL så innebär det inte att våran energi skall läggas på att häckla dem. Tänk på att de en vacker dag kanske kommer behöva våran föråtelse för att våga erkänna att de haft fel.

Posted on: 2006/8/26 9:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tråden med valaffishen? Raderades den?

See User information
Jag tog bort den tråden, jag tycker inte att man skall lägga upp partipolitisk reklam i forumet utan att bjuda in till en diskussion.

Kanske var meningen att alla skulle lägga upp länkar till olika valaffisher. Men det är inte så svårt att hitta om man är intresserad.

Posted on: 2006/8/26 9:38
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Men nu blev det ju inte ens någon diskussion om den. Vilket jag trodde var syftet med det här forumet. Snälla tänk innan du raderar. Låt åtminstonde oss andra användare se vad människor postar här. I värsta fall skriv ett inlägg om vad det är för fel på ämnet och frys tråden. Eller flytta det till en "kontroversiellt"-topic där ett antal registerade användare kan få diskutera om tråden skall vara offentlig eller ej. Tänker på hur uttryck på forumet kan bli en sanning avseende vad andra tror om vaken.se-användares åsikter. Hur som helst accepterar jag ditt beslut eftersom det är din sida. Men det innebär inte att jag tycker du gjorde rätt.

Posted on: 2006/8/26 15:27

Edited by provoceramera on 2006/8/26 15:46:25

Anonym
Micro!

Det är självklart att det fanns en tanke bakom att lägga ut en manipulerad bild från det "osynliga partiet". Hade gärna sett fler valaffischer på olika teman och kanske fått höra vad folk här på forumet hade för åsikter om dessa.

Men Micro är tillbaka i gamla fotspår och censurerar det han för stunden inte gillar... vad fan är det som är så himla farligt med en manipulerad bild. Visar det inte vilken nivå årets val har för alla låtsaspartier.

Jag misstänker från och med nu att du antingen sympatiserar med det "osynliga partiet" eller "moderaterna" för de enda som skulle vilja att denna affisch inte fanns på ett forum som påstår sig vara vaket är väl dessa två clownpartier.

Sluta bete dig som en lillgammal minifuhrer... vi är väl fan vuxna nog att kunna argumentera och hantera saker som det här utan en psykotisk moderering.

See User information
Jag missförstod ditt inlägg och trodde att det var osynliga partiest riktiga affish. Ledsen. Du får lägga upp en ny länk.

Försök att skriva tydliga rubriker och en bra text så att dit inte blir konstigt och svårt att förstå.

Posted on: 2006/8/26 21:27
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Ok! Det var lite svag presentation det kan jag hålla med om... du är givetvis ingen minifuhrer! Kan du inte ställa en fråga i ett PM nästa gång du tycker att något känns tveksamt?

J

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper