vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Hur kan en människa göra så ?
hon ligger halvnaken i sin dotters rum morgonen därpå. Hon har ont överallt och blod och sperma rinner längs benen. Två killar ligger i hennes säng, och hon ringer polisen.
Hon undersöks. De två killarna grips omgående och anhålls, men släpps samma dag.

http://www.kvp.se/nyheter/1.981987/festen-blev-en-katastrof

Vart kommer denna bottenlösa ondska ifrån ?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hur kan en människa göra så ?

See User information
som jag förstår det,. är det ganska lugnt att våldta någon nu för tiden, så att beteendet sprider sig är ju inte konstigt, vårt rättsväsende kanske ska testa döma någon. jävla cpn

Posted on: 2007/12/27 16:04
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ja det är egentligen obegripligt .. men det verkar vara så att ju mer de visar brott i medier ju mer ökar det. ochdet blir som sades förut nästan mer acceptabelt. Det är ju så många våldtäkter nu förtiden att man ser minst en var o varannan dag i medierna .. efter skolmassakern i finland kom en våg av hot mot skolor i sverige och andra länder . . människor verkar liksom bli inspirerade av andras brott..

Posted on: 2007/12/27 16:41
" Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider "

Anonym
Läskigt!

Men varför dricka sig så full att man inte kan ta hand om sig själv!

(Som om inte jag skulle gjort det ett antal gånger. Jävla besserwisser man kan vara ibland).

Jag tänker så här. Den mamma eller pappa som väljer att supa sig drängfulla kanske inte insett vad det betyder att ta ett föräldraansvar.

I detta fall tänker jag inte på om mamman blev våldtagen eller fick ångest efteråt. Jag tänker enbart på att man som förälder i alla lägen skall finnas som en skyddsmur, försvar och stöd för sina barn.

I fall något istället hänt barnet under natten som betydde att denna mamma förlorat sitt barn tror jag att ångesten över fylleslaget fått större konsekvenser då mamman insett att just hon inte funnits på plats när barnet drog sitt sista andetag och verkligen behövde en mamma.

När det gäller gärningsmännen så lever de i mitt tycke på lånad luft. Vilka riktiga män med stake väljer att våldta en medvetslös kvinna?

Sjuka as som givetvis borde straffas därefter. Kapa ballarna rätt av bara.

See User information
Hemsk är våran värld. Jag anser att sexualliseringen av sammhället har ansvaret. Sex ska var4a något vackert mellan 2 personer som gillar varandra men porren har förstört dagens unga :( man börjar nästan gråta av skiten man läser om i tidningen. Jag håller med ovanstående. Har man inte en personlighet att få det motsatta könet intresserad av en utan måste våldta så kan man fan låsas in på livstid

Posted on: 2008/2/4 1:54
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
alkoholen en stor orsak till denna typ av brott. Både offer och gärningsmän skulle i många fall inte valt att hamna i denna situation utan alkohol. Låter konstigt om de våldtar henne och sedan stannar kvar i sängen för att sova. Men men, så kanske det går till, hade inte den bilden själv direkt.

Posted on: 2008/2/4 10:51
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym
Denna bottenlösa ondska kommer från en röd stjärna i Dracos stjärnsystem. De kastades ut därifrån och hamnade här. De delade sin DNA med urbefolkningen på denna planeten och så var reptilhjärnan född!

See User information
Quote:

wikhall skrev:
Denna bottenlösa ondska kommer från en röd stjärna i Dracos stjärnsystem. De kastades ut därifrån och hamnade här. De delade sin DNA med urbefolkningen på denna planeten och så var reptilhjärnan född!

var har du läst detta egentligen, jag menar specifikt att de kastats ut ur dracos syste, syftar du allmänt på att de "kastades ned här" som tex tsarion säger, eller vet du varför de lämnade sitt eget system?

Posted on: 2008/2/4 11:57
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Quote:

maggot skrev:

Vart kommer denna bottenlösa ondska ifrån ?
Långt ner i halsen(1972)skall visas på svt 1 som en nyversion ..

Dokumentär om hur allting startade, med fokus på Långt ner i halsen/Deep throat.Detta hörde jag Lotta Bromme`säga i dag i radion denna skall visas på svensk tv typiskt eller hur:Tror det var 15-16 tiden vet inte vad programet hette satt i bilen hade varit hos mor , men sjukt som bara den .Ni får säker höra det snart från nyttig idiot...på media detta är ju viktigare än EU.

Dokumentären utforskar den stora klyftan mellan filmskaparnas blygsamma mening med filmen och det oförutsedda arv som de oavsiktligt skapade. När filmen hade premiär under höjdpunkten av kampen för den sexuella frigörelsen, lika rättigheter och kulturella motsättningar blev den här explicit sexuella filmen oväntat en krutdurk för en aldrig tidigare skådad politisk och social storm – ett av de största kulturella fenomen som påverkar oss än idag.

http://www.vujer.com/filmer/inside_deep_throat_2005/
Fubikar ren ut sagt:vi får väl dse hur många som blir oralt vådtagna sen i effter hand

Posted on: 2008/2/4 15:10

Anonym
Ja, det är Tsarion jag hänvisar till och han i sin tur har ju många källor.

Vad annat än reptilhjärnan ligger bakom ett fenomen som våldtäkt? Det handlar om makt, kontroll, övergrepp, att statuera exempel.

Hörde igår berättas om att soldaterna i Röda Armen inför slutoffensiven in i Berlin fick lära sig frasen "Frau kom!"
Med våldtäkt i sikte, så klart.

Denna fras lärdes snabbt bland de barn som lekte ibland ruinerna och som säkert många gånger såg tyska kvinnor bli våldtagna av de ryska soldaterna...

I kriget i Jugoslavien användes också våldtäkt systematiskt.
Likaså i afrikanska krig, senast i Kenya.

Som sagt, hatet till (den kvinnliga) sexualiteten är tydligt när makten trycker ner folket. De vet vilka strängar som ska spelas på.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper