vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Mikael Cromsjö i P1 på måndag 24/1!

See User information
Jag har varit med på en intervju och resultatet hör ni på p1 på måndag. Vi kommer även lägga upp det här på vaken senare samt vår egen inspelning av intervjun.

Sändningstid:
Måndag 24 januari 2011 kl 13:20

Artikel som bakgrund till programmet:
http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=1033

Radioprogrammets hemsida:
http://sverigesradio.se/sida/artikel. ... amid=1302&artikel=4304778

Posted on: 2011/1/22 23:41

Edited by admin on 2011/1/23 8:52:44
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Mikael Cromsjö i P1 på mondag

See User information

Skulle längta efter en timma och få mothugg face-to-face!

Utgår nästan att dessa fånar bara är ute efter att förlöjliga människor... Någon fjant med fiktiva personer inte fattat än...

YOU HAVE A MASK!!!!! YOU ARE NOT THE MASK!!!

Posted on: 2011/1/23 0:53

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

micro skrev:
Jag har varit med på en intervju och resultatet hör ni på p1 på måndag. Vi kommer även lägga upp det här på vaken senare samt vår egen inspelning av intervjun.

Blir intressant att kunna jämföra deras klippning och din egen inspelning.
Hur upplevde du intervjun/deras attityd?

Posted on: 2011/1/23 7:14
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
Som vanligt blandar de in diverse teorier om utomjordingar/UFO som ironiskt nog oftast kommer från källor inom försvarsmakter och regeringar.

Posted on: 2011/1/23 8:10

See User information
# Jin83
"Som vanligt blandar de in diverse teorier om utomjordingar/UFO som ironiskt nog oftast kommer från källor inom försvarsmakter och regeringar."
-----------------------------------------------------------------------------
Jag lyssnar dagligen på Alan Watt och Alex Jones, båda har nämnt att de ofta får erbjudande att medverka i div sammanhang, men att de då måste tala om Aliens, UFO, Snömannen osv. Anledningen är glasklar, dom vill förlöjliga de som rotar i globalisternas agenda. Lyckligtvis ställer varken Alex eller Alan upp på något sådant. Inte heller Climatescam- Maggie ställer upp när hon blir inbjuden att tala om "klimatbluffen" på seminarier (eller vad det nu kan vara för sammanhang) som har en "hokuspokus-anda".

UFO:s, aliens och liknande historier ser jag mest som avledande junk som i huvudsak är skapade för att dölja militära program, avleda diskutionen, förlöjliga bloggare, tom för att kunna använda nästa generations vapen och kunna skylla på aliens. Att försvarsmakterna mf nu öser UFO historier över oss har givetvis en strategisk betydelse. Och kan dom samtidigt få sina värsta motståndare att göra jobbet med att sprida UFO-historier så..

Jag håller tummarna att det blir ett bra program, du får garanterat fler att vakna upp Micro!

Posted on: 2011/1/23 14:18

See User information
UFO, aliens och andar är givetvis ett hittepå av eliten. Självklart innnehåller inte universum något annat än solid materia. Vi vet ju redan allt man kan veta om skapelsen. Att folk ser underliga saker beror på att dom inte har någon högre utbildning eller tagit "konstiga" droger. Konspirationer fins inte på riktigt. När man dör så existerar man inte längre. Det man inte ser finns inte. Bra så?

Posted on: 2011/1/23 14:49

See User information
Quote:

Perennial skrev:
UFO, aliens och andar är givetvis ett hittepå av eliten. Självklart innnehåller inte universum något annat än solid materia. Vi vet ju redan allt man kan veta om skapelsen. Att folk ser underliga saker beror på att dom inte har någon högre utbildning eller tagit "konstiga" droger. Konspirationer fins inte på riktigt. När man dör så existerar man inte längre. Det man inte ser finns inte. Bra så?

Precis, vakna vet just det, historien finns inte, "agendan" är något modernt påfund av dumma personer som vill andra illa.

A Jones (prisat vare hans namn) är Vaknast.

Posted on: 2011/1/23 15:05

Re: Mikael Cromsjö i P1 på måndag 24/1!

See User information
Perennial mf!
För att förtydliga vad jag syftar på, så kan ni tex lyssna på vad fd NORAD officeren Stan Fulham har att säja.
http://www.youtube.com/watch?v=HBlQ4FtB9-k
trovärdig?

Själv är jag småkristen och tror numera på healing, då min sambo besöker då och då en dam som berättar saker som hon omöjligtvis kan veta, som tex vilka sjukdommar hon haft, var hon har ont, vilka tankar hon har, att hon var gravid (fast det bara var ca en vecka gammalt) osv. Hon säjer sej höra röster som berättar allt detta, och vad hon ska göra, vilka kurer som hjälper mot åkommorna mm. Makalöst.

Så jag säjer INTE att det inte finns något högre väsen, eller liv efter döden mm. Men när pentagon öser UFO historier över oss, eller när människor som avslöjar förbrytelser mot männskligheten ständigt packas ner i samma fack som snömannen/alien/ufo konspirations teorier, så man bör vara väldigt uppmärksam. Varför vill dom göra detta? Varför vill dom blanda ihop förbrytelser mot mänskligheten med snömannen historier? Inte så svårt att räkna ut.

Posted on: 2011/1/23 20:18
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Jag förstår dig mycket väl sliparn.
Det är två väldigt skilda ämnen. Att blanda in UFO-forskning i konpirationsteorier blir ungefär lika fel som att repetera tyska glosor under gympalektionen. Ledsen att jag flippade ur...

Posted on: 2011/1/23 21:17

See User information
Det jag talar om är uppenbar och ibland väldigt gömd propaganda som släpps av militär för att förvirra folk och diskreditera t. ex. 911-truth och forskare som granska ny teknik som hålls gömd.

När hundratals före detta militärer kommer med otroliga historien om att flera olika utomjordiska raser kontrollerar militären och så vidare får man frågar sig vem som tjänar på att den informationen kommer ut, ofta motsäger olika "läckor" varandra och det går hand i hand med elitens planer på att iscensätta en falsk invasion av utomjordingar.

Personer som utsatts för experiment kan ses som personer som sett för många UFO-filmer och så vidare. Pentagon är den största finansiären av Hollywood.

Posted on: 2011/1/23 21:28

See User information
Quote:

sliparn skrev:
Perennial mf!
För att förtydliga vad jag syftar på, så kan ni tex lyssna på vad fd NORAD officeren Stan Fulham har att säja.
http://www.youtube.com/watch?v=HBlQ4FtB9-k
trovärdig?

Själv är jag småkristen och tror numera på healing, då min sambo besöker då och då en dam som berättar saker som hon omöjligtvis kan veta, som tex vilka sjukdommar hon haft, var hon har ont, vilka tankar hon har, att hon var gravid (fast det bara var ca en vecka gammalt) osv. Hon säjer sej höra röster som berättar allt detta, och vad hon ska göra, vilka kurer som hjälper mot åkommorna mm. Makalöst.

Så jag säjer INTE att det inte finns något högre väsen, eller liv efter döden mm. Men när pentagon öser UFO historier över oss, eller när människor som avslöjar förbrytelser mot männskligheten ständigt packas ner i samma fack som snömannen/alien/ufo konspirations teorier, så man bör vara väldigt uppmärksam. Varför vill dom göra detta? Varför vill dom blanda ihop förbrytelser mot mänskligheten med snömannen historier? Inte så svårt att räkna ut.

Ja den där videon är det vanliga inom aliena agendan, så har det låtit sedan sjuttiotalet... BS.

Posted on: 2011/1/23 21:33

See User information
Point taken, jin.
I USA huserar trollkarlen från oz, inte bara i Hollywood utan överallt där desinformation skulle kunna passa. I frågan om aliens och UFO:s, andar och dimensioner, ja till och med tomtar och troll är det lätt att gå vilse. Det mesta är där så subjektivt att det bara räcker med att tro utan bevisföring.
I den hårda materiella världen måste vi föra en sansad debatt med, ibland bristfälliga bevis, just för att vi går på magropskänslan att det är riktigt och sant.
Alltför ofta blir konspirationsteoretikern besviken, påhoppad, förlöjligad och hånad. Men, det är för dom där ögonblicken av små korn av total sublim sanning man drivs framåt. Som en trött gammal slädhund som får en köttslamsa då och då.

Posted on: 2011/1/23 21:40

See User information
Quote:

jin83 skrev:
Det jag talar om är uppenbar och ibland väldigt gömd propaganda som släpps av militär för att förvirra folk och diskreditera t. ex. 911-truth och forskare som granska ny teknik som hålls gömd.

När hundratals före detta militärer kommer med otroliga historien om att flera olika utomjordiska raser kontrollerar militären och så vidare får man frågar sig vem som tjänar på att den informationen kommer ut, ofta motsäger olika "läckor" varandra och det går hand i hand med elitens planer på att iscensätta en falsk invasion av utomjordingar.

Personer som utsatts för experiment kan ses som personer som sett för många UFO-filmer och så vidare. Pentagon är den största finansiären av Hollywood.

De som tjänar på det är naturligtvis den gamla agendan, aliens.

De är inte så att "elitens" planer är någonting annat än kosmos gamla krafter, aliens planer och önskan. De som tex fattat något om vad Maya sa vet att "det där" pågår i kosmos, och når hit, detta är universums mitt, det tyngsta centrum, så det som då städas bort därute söker undkomma, och aliens tror sig klara sig genom at ta över kroppar. Därför finns vår tids teknik, Hollywoodfruarna låter andra kvinnor bära fram deras foster, mycket populärt... dörför har vi pervo och deras sjuka barnframställningar, därför finns genteknik och kloning och det där.

De har agendan, aliens är inte skilda från oss. Vem är alien?

För hundrade gången, det spelar ingen roll om man kallar det för eliten, topeliten eller något liknande, bakom ryggen så har dom (är) det uschliga krafter, kalla de för demoniskt, alien/jinns vår karma, svår skugga... - ingen kommer och räddar av de där, de lurar, de vills istället ta över våra kroppar, det är det som sker.

Posted on: 2011/1/23 22:03

See User information
Mikael Cromsjös artikel "Forskare vill se censur på internet" har nu publicerats på Sourze:

http://www.sourze.se/Forskare_vill_se ... %A5_internet_10737179.asp

Gå in och rösta och kommentera!

Posted on: 2011/1/24 9:19

See User information

Det har varit många gäster nu på morgonkvisten.
Upp emot 90 st.

Posted on: 2011/1/24 9:30

See User information
Direktlänk till deras poddradio MP3 fil av dagens program med Cromsjö:

http://sverigesradio.se/topsy/ljudfil/2861151.mp3

Posted on: 2011/1/24 12:54

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper