vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Stockholm ska bli 'terrorplats'!

See User information
en liten notis jag hittade på sida 3 i dagens Stockholm City när jag satt och nyss åt lunch. kan berätta att jag höll på att sätta maten i halsen!

vi vet ju alla att det under både 9/11 och 7/7 i london förekom övningar på dessa exakta mål, vid exakt samma tidpunkt och så vidare... jag är mycket orolig över att Stockholm kommer att bli nästa mål för en attack, då moder justitia Bodström får igenom sin vilja och även Sverige kommer att regeras totalt av NWO och bli ännu en polisstat... därför är detta mycket, MYCKET skrämmande.

"STOCKHOLM.

Svenska myndigheter höjer sin terrorberedskap. Om drygt ett år kommer en mycket omfattande övning genomföras där man ska simulera en terroristattack mot kollektivtrafiken i Stockholm, enligt Radio Stockholm. Kris- och beredskapsmyndigheten har beslutat om övningen där ett stort antal myndigheter och regeringskansliet ingår.

Carina Jönsson"

Posted on: 2006/2/2 11:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Stockholm ska bli 'terrorplats'!
dag för oss att belysa det här lite bättre innan vi här i stan blir tvugna att svälja en hegeliansk prencip...

skrev dom något datum på när det skulle hända?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
nej men drygt ett år står det ju... bara det inte sker under julruschen?

Posted on: 2006/2/2 13:02

Anonym
En tanke...
Allt går fortare och fortare, det håller många med om. Det känns som att tiden har ökat i hastiget avsevärt, och det har den helt enligt Mayakalendern. I den takt uppvaknandet går nu så hoppas jag att vi (swe) har vaknat till ordentligt till nästa år, eller då ett år framåt... Skulle kunna tro att en attack av NWO typ ses igenom relativt enkelt, av dom flesta... Lite väl positiv tanke kanske, men det är bättre än att sitta o vara butter...

Hare...

See User information
Kan man få ett eventuellt datum på detta så man kanske kan planera att förse innerstan med flyers och varningar?

Det hade ju vart trevligt om man kan minska dödsantalet på något sätt...

Fast jag kan se scenariot framför mig.

Stressade yuppies på plattan som får en flyer som de sedan kastar vid närmsta soptunna för att hinna med vagnen...

Posted on: 2006/2/2 20:39

See User information
Jag tycker det verkar SKITKUL!! Vilket jävla drag det kommer att bli... *tar på sig handskar och skyddsglasögon* Äntligen händer det nåt...

Posted on: 2006/2/3 0:06

See User information
I London pågick en planerad övning några timmar innan övningen blev verklighet. Finns det liknande planer för Stockholm. Bodström har svårt att få igenom sina extrema sovjet-kontroll-lagar så han behöver ett terrorattentat att skylla på för att motivera den nya diktaturen. Vore inte en dag i mitten av september 2006 lämplig enligt samma mönster som den snabbt genomförda regeringsändringen inför folkomröstningen 2003.

Posted on: 2006/2/3 1:41

See User information
Idag är det konferens om detta på tv 24. det ska tydligen ske mellan den 20-25e April 2007

Posted on: 2006/2/6 13:28

See User information
Om så vore, borde det inte vara ett symboliskt datum precis som med New York, Spanien och London för att nämna några. Nå'n som räknat dagarna mellan två av "attackerna" (nia etta etta)? Det stora blir väl under OS i London - 2012 - apropå Maya.

Posted on: 2006/2/6 14:25

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper