vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Väck de som sover på ett effektivt sätt!!!

See User information
När jag surfade runt så snubblade jag på ett mycket effektivt sätt att sprida ord på; kolla klippet!

http://www.youtube.com/watch?v=AVdzltLFHTs&search=alex%20jones

Naturligtvis uppmanar jag inte till brott, utan länkar bara till ett mycket kreativt klipp :)

Posted on: 2006/4/3 18:07
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Väck de som sover på ett effektivt sätt!!!

See User information
Hej och välkommen Mojo!

Tack för tipset

Posted on: 2006/4/3 18:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
wow, varför tänkte man inte på det .!!

Tungt första inlägg mojo!! jag kommer genast tagga ner lite riksdaler..

hoppas micron godtycker..

See User information
Det bästa är om micro inte godtycker offentligt!!!
Det kan betraktas som skadegörelse mot statens egendom och leda till fängelse.

Bra ide´dock men alla gör det på eget bevåg...

Posted on: 2006/4/4 11:39

See User information
Snudd på genialt! Förändringen av världen till det bättre måste ske genom kunskap, inte vapen. Coolt att de hade med Michael Tsarions hemsida http://www.taroscopes.com/ också.

Posted on: 2006/4/4 13:22
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Har inte orkat/haft tid till att snöa in i Tsarions sida... Tittar runt lite, och den verkar rätt flummig... Vad handlar den om? Är den bra?

Posted on: 2006/4/4 13:49

newworldsheep.com

See User information
Michael Tsarion är en otroligt skärpt och beläst kille som är mycket insatt i "The New World Order." Få personer kan säga så mycket intressant på så kort tid som Tsarion. Kolla in hans föreläsning "The origins of evil" på hans hemsida under webstreams eller ladda hem den på conspiracy central tracker tillsammans med hans intressanta radiointervjuer. Här är en av hans senaste intervjuer på mp3:

http://www.radiorbit.com/audio/121205michaeltsarion.mp3

Posted on: 2006/4/4 14:05
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:
Michael Tsarion är en otroligt skärpt och beläst kille som är mycket insatt i "The New World Order." Få personer kan säga så mycket intressant på så kort tid som Tsarion. Kolla in hans föreläsning "The origins of evil" på hans hemsida under webstreams eller ladda hem den på conspiracy central tracker tillsammans med hans intressanta radiointervjuer. Här är en av hans senaste intervjuer på mp3:

http://www.radiorbit.com/audio/121205michaeltsarion.mp3

tackar... laddar in den i mp3 spelaren och lyssnar under veckan!

Posted on: 2006/4/4 14:56

newworldsheep.com

See User information
Det där var ju ett perfekt sätt att sprida info till massorna..

Apropå lyssna på mp3 på jobbet, en annan har ju nästan blivit beroende av att lyssna på Alex Jones program på jobbet , har nog lyssnat på 5st program i senaste veckan..

Och så går man och irriterar sig på att Amerikanarna inte vaknar upp!!

Dock så börjar det ju sakta hända saker i USA framförallt tack vare Charlie Sheen..

Posted on: 2006/4/4 18:35
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
...irriterar sig på att Amerikanarna inte vaknar upp!!

Och resten Då ? Svensken verkar ännu värre !
Vad jag irriterar mig på är Vänner som är helt avtrubbade.

Det är ju framförallt Modiga Amerikaner som har misstänkt att något var fel från Dag1. det är en j-a tur att dom blivit så många att det finns hopp. Lyckas dom inte Vinna den här " Kampen om Sanningen " så kan vi lägga ner vårat arbete för här är det ännu Jävligare.

ett mer avtrubbat och sinneskontollerat Folk än Svensken är nog svårt att hitta.
Men när och om Sanningen kommer fram är det många i min Närhet som kommer att få höra ett och annat. Jag kommer se till att dom som Jag försökt väcka kommer att skämmas, även om dom varit " Hjärntvättade ".

Visst är det bra att Kändisar hoppar på " Tåget " men det är inte Charlie som skall ha det mesta Berömmet...

Det skall Alex Jones och många andra inom alternativ-media ha....

det är dom som gjort Grovjobbet..

F-n idag är Jag irreterad, inte Bra....

See User information
amen brother

Posted on: 2006/4/4 19:38

newworldsheep.com

See User information
so88 - Självklar behöver Sverige väckas och gud ska veta hur svårt det är att väcka vänner & arbetskompisar mm, dom tar lixom detta inte på allvar, dom tror att man överdriver medans det nästan är en underdrift..Det finns ju så mkt att berätta om vad som händer och varför..

Men det är ju USA som är det stora landet för NWO att ta, dom vet ju att folket har vapenmakt i USA och då behövs ju dessa patriot lagar så man kan rensa lite utan att den stora massan märker det.

Och visst faen ska Alex, Jordan,Tsarion och alla andra ha beröm , dom har dragit ett tungt lass i alla dessa år, dock så menade jag att det var Charlie grejjen som kanske väckte dom mest ovakna i USA, dom som bara är intresserade av kändisar osv..

Posted on: 2006/4/4 20:40
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper