Vakencorner
|
Re: 1,6 miljoner barn hemlösa i USA ja du läste rätt, och fler blir det tack vare Nya Världsordningen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Och när dom talar i media använder dom ord som rättigheter.
Att dom ens har mage.
Posted on: 2011/12/20 12:34
|
|||
|
||||
|
||||
|
Re: 1,6 miljoner barn hemlösa i USA ja du läste rätt, och fler blir det tack vare Nya Världsordningen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det blir precis likadant här, eller ännu värre inom 5-10 år.
Har ni lån, gör er av med dem illa kvickt.
Posted on: 2011/12/21 19:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Varför???
Pengarna existerar ju ändå inte eftersom det är virituella siffror. Så lånet existerar inte igentligen. Men eftersom bankerna skuldsätter folk genom sina metoder och roffar åt sig ur den bufferten dom skapar igentligen till folket så måste man ju skapa en kris och krig för att ta livet av folket man stuligt ifrån så dom inte sätter dit en. Det är hembesök som saknas hos tjuvar individerna och deras familjer om du frågar mig. Dom bolagen som håller i energisektorns monopol är inte mycket bättre. Synd att jag är rädd om min karma annars hade jag tagit livet av dem med flödet Men det kommer trefaldigt tillbaks. Deras tid kommer ochså dom får aldrig evigt liv vänta tills dom hamnar i döden. För varje aktion från ett smutsigt samvete så backar dom bara längre och längre i sin andliga utveckling. Låt dom skratta och håna i livet livet är extremt kort. Sen får dom betala under en mycket mycket mycket lång tid för sina synder. Underjordens härskare och dharmans beskyddare kommer ha dom i sitt våld såsom han har dom högmodiga i sin hand och förkasta till lidandet tills dom lärt sig släppa taget med priset av degenerering. Så för varje liv efteråt tar det bara längre och längre tid och finna sig själv igen.
Posted on: 2011/12/21 19:32
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login