Vakencorner
|
Anonym
|
Re: De-Programming!!!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Detta med television, det är ett svårt begrepp. Det är rena hjärntvätten och ett perfekt precisionsvapen för Illuminati. De vet exakt hur de ska använda det.
I grund och botten vill jag inte se på tv, men jag kan inte heller helt kasta bort den, då den ger vissa fördelar. Om man är uppvaknad, kommer man inte se på televisionen på samma sätt som resten av flocken. För mig blir det en studie i kontroll, då jag mer än ofta kan värja mig mot den programmering som sker. Och television ger ibland många viktiga program som tar sig igenom kontrollen och kommer ut. Tyvärr är de få. Jag vill inte heller missa de ofta rika kulturprogrammen, om konst och musik bland annat. Det är positiv energi för mig. Men, som sagt. Televisionens försvinnande skulle göra gott för många. Idag tar Internet över televisionens roll mer och mer. Men som den används för kontroll, kan också Internet bli ett starkt, om inte det nu starkaste vapnet någonsin mot Illuminati. Vaken.se är ju ett bra exempel. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns ett bra sätt att skydda sig imot programeringen. Frekvensen är svår att komma bort ifrån, 8jag skall slänga in patentnumret senare angående US patentet på mindcontrol via media).
När Du kollar TV, fastna inte, låt tankarna behandla informationen, vad tycker Du om den, hur känns det? Se det sedan framför dig, att informatioenn går upp och förbi huvudet. Man låter då sin 'oversoul' ta hand om skräpet. Vi kan göra precis vad vi vill i/med tanken och det skall vi använda oss av. Innan man tittar på tv är det också bra att slappna av och meditera en stund, sedan kolla i lugn o ro, men som sagt, fastna inte, hantera informationen endast, det är Du som har koll på den och det är Du som bestämmer vad som skall lagras. Efter det (tittandet) så känner Du efter om något har förändrats, är Du nu fylld med aggressioner, hat, eller lycka etc ? Återställ Dig till det du kände innan Du började kolla på mindcontrol burken, uppgradera ditt så kallade "knowing" endast, och rensa ur resten. Låter lite wierd, men det fungerar. Lycka till.. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Nja, jag håller inte riktigt med. Tittar man på ett program och "sorterar" informationen om hur falsk och styrd den är så hjälper det inte mycket. All information du betraktar glöms aldrig bort av det undermedvetna. Sammanhanget blir luddigt och det du tänkte i samband med informationen behöver inte alls vara förknippad med det du tog in när det väl skall ut igen.
Det undermedvetna jobbar dygnet runt med den information som lagrats för att sedan dyka upp som "egen" tankeverksamhet i det dagsmedvetna. Se det undermedvetna som en högst ointelligent dator som bearbetar maskinellt det material den fått i databasen. Logik och sunt förnuft finns inte där. Ju mera skit du stoppar in, desto mera skit kommer ut. För att minska på trycket från skräpet måste man föra in desto mera av det som är önsvärt så att det tar över. Ju mera bra saker, desto mindre utrymme får det dåliga. Så min slutsats är att välja informationen efter bästa förmåga redan från början. Därmed inte menat att undvika vad som verkligen sker på jorden men det gäller att begränsa till det viktiga och inte fastna i "hur j-a dåligt allt är".
Posted on: 2005/4/21 12:02
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login