vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
De-Programming!!!
Detta är en engångsföretéelse. Jag klippar och klistrar lite från expansions.com Jag rek starkt att bli medlem, det var där jag började avprogramera mig ordentligt. Ut med TV:n heter the new movement :) Hälsa från mig till Janet och Stewart, dom behöver ha reda på att vi alla samarbetar så gott vi kan här i Sverige också.

You may be wondering how we can use the programming in our environment to our advantage. If you have been an avid reader of the Expansions website, you have heard many times the universal law, "Your outer world is always a reflection of your inner world" and "Your inner world is always a reflection of your outer world." With that knowledge everything in your environment is a clue to who and what you are, and you can use that information to learn and change as needed.

To support the programming process in individuals specifically or as a group there are many methods used in our outer world to imprint or trigger. One obvious example is the media, movies, TV, radio, newspapers, and magazines to name a few. Imbedded and/or in the open are triggers. These can be words, whole phrases, colors, lights, or sounds. Hearing or seeing anything three times automatically imprints it. How many times do you see this with commercials? The latest movies are filled with themes familiar to the Expansions audience like time travel, memory erasing, and multiple personalities.

The media is an incredibly powerful stream of manipulation directed at the public. Increasing every year, staged events have become more intense in their effects on not only us as individuals, but the whole world as well.

As a microcosm of the macrocosm we can start by protecting ourselves with the ultra protection in deep violet, staying balanced and centered everyday with our T-Bar exercise, and to use the brown merger symbol at the pineal gland. Janet gives some specific guidance with the various media modalities in this past week's tips.

To take things a step further you can recognize what types of movies you are drawn to. What are the themes? Observe before, during, and after the movie any changes within self. What you think and how you behave. You may immediately leave the movie agitated, angry, depressed, even happy, feeling in some way different than when you entered. Perhaps you may not notice anything different in your attitude or behavior for some days later.

Do you have a favorite actor or actress? Famous people in the media are used as triggers for specifically programmed individuals. What type of music do you listen to? What is your favorite book or character? Put a brown merger symbol over these and flush with violet.

Look at your home and the colors with which you decorate--even the accessories and/or collectables. Look at your relationships and how you interact with others. Your thought process is based on your programming.

Later you can begin to use some of the information you have discovered in your deprogramming work. If you have a love for specific objects that you collect you can put this object at your pineal gland to see what may come up. Always remember to use the brown merger and flush with violet on whatever does surface. If anything unpleasant arises surround yourself in a deep brown and come out of the exercise immediately.

Doing these visualizations will stir up your inner world. Memories may surface in your dreams as well as in the waking state. You may be driving along and all of a sudden a flash of memory comes up before your eyes. Try to remember every detail and write it down as soon as possible in your journal. Try doing some green spiral work on some of your memories to explore them further.

Besides things that you have an affinity toward you will want to make note of things that you have a fear of or a great dislike for. These too are clues of programming and types of programs.

Keep a detailed journal of everything you think may be of use including numbers, phrases, and clock times you always see. Before doing any work always prepare with the basics. Be informed by studying the deprogramming tapes and have a contact you trust available if need be.

Our outer world is filled with clues that can be helpful to us in the deprogramming process. Physical reality holds the key to the other realities in which we exist. Use all clues to your advantage.

Hoppas ni fick något ut av det.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: De-Programming!!!
Detta med television, det är ett svårt begrepp. Det är rena hjärntvätten och ett perfekt precisionsvapen för Illuminati. De vet exakt hur de ska använda det.

I grund och botten vill jag inte se på tv, men jag kan inte heller helt kasta bort den, då den ger vissa fördelar. Om man är uppvaknad, kommer man inte se på televisionen på samma sätt som resten av flocken. För mig blir det en studie i kontroll, då jag mer än ofta kan värja mig mot den programmering som sker.

Och television ger ibland många viktiga program som tar sig igenom kontrollen och kommer ut. Tyvärr är de få.

Jag vill inte heller missa de ofta rika kulturprogrammen, om konst och musik bland annat. Det är positiv energi för mig.

Men, som sagt. Televisionens försvinnande skulle göra gott för många. Idag tar Internet över televisionens roll mer och mer. Men som den används för kontroll, kan också Internet bli ett starkt, om inte det nu starkaste vapnet någonsin mot Illuminati. Vaken.se är ju ett bra exempel.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det finns ett bra sätt att skydda sig imot programeringen. Frekvensen är svår att komma bort ifrån, 8jag skall slänga in patentnumret senare angående US patentet på mindcontrol via media).

När Du kollar TV, fastna inte, låt tankarna behandla informationen, vad tycker Du om den, hur känns det? Se det sedan framför dig, att informatioenn går upp och förbi huvudet. Man låter då sin 'oversoul' ta hand om skräpet. Vi kan göra precis vad vi vill i/med tanken och det skall vi använda oss av. Innan man tittar på tv är det också bra att slappna av och meditera en stund, sedan kolla i lugn o ro, men som sagt, fastna inte, hantera informationen endast, det är Du som har koll på den och det är Du som bestämmer vad som skall lagras. Efter det (tittandet) så känner Du efter om något har förändrats, är Du nu fylld med aggressioner, hat, eller lycka etc ? Återställ Dig till det du kände innan Du började kolla på mindcontrol burken, uppgradera ditt så kallade "knowing" endast, och rensa ur resten.

Låter lite wierd, men det fungerar.

Lycka till..

See User information
Nja, jag håller inte riktigt med. Tittar man på ett program och "sorterar" informationen om hur falsk och styrd den är så hjälper det inte mycket. All information du betraktar glöms aldrig bort av det undermedvetna. Sammanhanget blir luddigt och det du tänkte i samband med informationen behöver inte alls vara förknippad med det du tog in när det väl skall ut igen.

Det undermedvetna jobbar dygnet runt med den information som lagrats för att sedan dyka upp som "egen" tankeverksamhet i det dagsmedvetna. Se det undermedvetna som en högst ointelligent dator som bearbetar maskinellt det material den fått i databasen. Logik och sunt förnuft finns inte där.

Ju mera skit du stoppar in, desto mera skit kommer ut. För att minska på trycket från skräpet måste man föra in desto mera av det som är önsvärt så att det tar över. Ju mera bra saker, desto mindre utrymme får det dåliga. Så min slutsats är att välja informationen efter bästa förmåga redan från början.

Därmed inte menat att undvika vad som verkligen sker på jorden men det gäller att begränsa till det viktiga och inte fastna i "hur j-a dåligt allt är".

Posted on: 2005/4/21 12:02

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper