vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
EU's nya grundlag, Fy f-n...
Jag kom ner till hälften i EU's nya lögn lag, förlåt, grundlag. Om den sättes i verke så försvinner Sverige in i ett korrupt system människan aldrig tidigare skådat. En perfektion av fascism på toppnivå med säkerhetsregler så att vem som kan gå fri, alla utom folket...

Den ligger på www.politiken.biz för dom som vill läsa skräpet....

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: EU's nya grundlag, Fy f-n...

See User information
Sveriges grundlag kan ju inte ändas om inte två efterföljande regeringsmandat röstar för detta.

Hur kan man då ändra EUs grundlag hux flux? Är inte denna grundlag över våran? Har man då i effekten ändrat våran grundlag, i så fall borde EU valet vara ogiltigt iom att den bryter mot våran grundlag.

Fyll gärna i om jag har fått det om bakfoten.

Posted on: 2005/4/30 22:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: EU's nya flagga
EU:s grundlag strider mot den svenska lagen i vår lagbok står det all offentlig makt skall utgå från folket.men med den nya grundlagen får eu total makt över sveriges politik.eu har rätt att ändra på varje lag så regeringen/rikstagen är totalt maktlöst.

undrar när den sista stjärnan dyker upp i eu flaggan?
eus flagga är skrämmande lik europas frimurrarflagga finns längst bak i juri linas bok världsbebygarnas bedräggeri.

mvh maggot

See User information
Så är det CEE!
Kommer detta att förverkligas , så ligger vi mycket taskigt till och har bara en massa skit att vcänta oss - både om vi tycker detta är bra eller dåligt...
Men det jäkliga är ju att människan är så förbannat taskigt uppfostrad att vi önskar detta förhållande - SAMSYN I allt Dvs. Fascism i allt - Vi önskar oss frihet och lungn och det jäkliga är att det kommer också kanhända ske - fast det är då naturligtvis en falsk frihet och och ett falskt lungn...

I Sions Vises protokoll (SVP) - Det stora falsariet - kan man ta del av "reformationen" - och hur den kommer att genomföras...
men som väl är så har männskligheten, idag börjat - åtminstone en viss del av den - börjat att ifrågasätta dessa som "styr" världen - Så, vi får se vad som kommer ut utav detta i "slutändan"...
Hälsar Shygets/ABRAC af St Patrik - bärare av den Gula skölden...

Posted on: 2005/5/3 9:04

See User information
Tjabba, Maggoth...
Denna flagga har jag "kört" med i all tid, sedan kampen mot fascistregimen startade och kan - om man så vill ses på vår hemsida :http://hem.passagen.se/gulfront
"klicka på "revision" så kan ni mycket snart se hur denna EU-flagga skulle kunna se ut...
Komentera gärna... Kul!
Hälsar Shygets/ABRAC af St Patrick - Vi hörs!

Posted on: 2005/5/3 9:10

Anonym
EU:s grundlag är beviset på de förutsägelser man har sagt att Illuminati vill bilda Europas Förenta Stater med en sittande president. Förhoppningsvis kommer inte denna grundlag att gå igenom, då de stora EU-länderna Holland och Frankrike förmodligen kommer rösta nej i nästa månad. Det innebär att grundlagen då inte kommer ha ett fäste, då dessa två stora länder är basen för att grundlagen ska fungera. Förmodligen åker grundlagen i papperskorgen för gott.

Sverige som är Illuminatistyrt, vill ju att Sverige ska rösta ja, vilket också visas i att svenska folket nekas grundläggande demokratisk rättighet att folkomrösta i frågan.

Anonym
Visst är det trevligt att EU börjar få motstånd på allvar! Kan inte komma mer lägligt då dom febrilt försöker att dra åt snaran. Jag skall se till att väcka upp Gotland nu, allt går om man bara vill. Jag har faktiskt redan många företag i ryggen som kommer att göra sin reklam på alla seminarium jag håller. Seminariet har jag valt att döpa "OneNess Seminar"... Kort förklarat så är det ett uppvaknande på 2 dagar. Jag hjälper människor igång med tänkandet, efter det så "rejsar" vi igenom 6 timmar film, värsta urvalet med tanke på bevisen. Det skall bli så fruktansvärt kul. Alla som vill kan komma och hjälpa mig i framtiden. Gotland kommer att vakna, så är det bara. Jag ser inget annat, då händer heller inget annat. Sikta mot stjärorna och gasa fullt.

Nu lägger jag i högsta växeln, sen tusan anamma skal vi se om det inte kan dyka upp lite feta nyheter i media... Vem kan hålla en hel Ö tyst, näää. Jag tror inte det går... Jag har gjort frenetiskt mycket förarbete och väldigt många är sugna på info nu, och info skall dom få... Vill börja sprida innan turisterna kommer så infon kan smittas av även på dom.

Hare gott....

See User information
F-N! vad intressant! Gottland är jag frälst på och har många gånger haft detta land som experiement för ett framtida "Friland"...
Kan berätta att jag åtminstone sålt två ex. av David Ickes böcker på denna ö - Närmare bestämt ett på björkvägen utanför österport - där vi brukar tillbringa våran semester förr i tiden - men det är slut nu eftersom de lagt ned den där kåken - synd men det finns ju så mycket annat att välja på - senast så bodde vi bakom bolaget på stora torget - Nunnegränd, tror jag denna gata hette... Den andra till en ung kvinna som gjuter sina egna knappar till sina stickade tröjor... en Frankell - sök upp henne och hälsa - Jag skall naturligtvis kontakta henne ang. den här eran grej också...
F-N vad jag blir sentimental, när jag tänker på denna ö - skall nog försöka att komma dit någongång samtidigt med medeltidsdagarna...
Jag håller i alla fall tummarna för ert projekt: OneNess-seminar och all kraft som går att uppbringa, för eran del...
Hälsar Shygets/Fasco da Lama/ ABRAC af St Patrick - "bäraren" av den Gula skölden...

Posted on: 2005/5/12 11:51

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper