vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Makteliten laddar om på nytt.

See User information
Jag antar att alla vid det här laget har läst om gripandet av misstänkta terrorister på Heathrow? Något säger mig att media kommer kräkas skrämselpropaganda de närmsta veckorna, medan de höga herrarna får ännu större "anledning" att attackera mellanöstern. Suck. Hur motverkar vi det här?

Posted on: 2006/8/11 11:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Makteliten laddar om på nytt.
Det blir svårt med tanke bland annat på Tax-Freespriten... vi får fundera på det.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

V_for_Valentine wrote:
Jag antar att alla vid det här laget har läst om gripandet av misstänkta terrorister på Heathrow? Något säger mig att media kommer kräkas skrämselpropaganda de närmsta veckorna, medan de höga herrarna får ännu större "anledning" att attackera mellanöstern. Suck. Hur motverkar vi det här?

Det finns bara ett sätt att motverka det: Att få tillräckligt många människor att inse att de är på väg mot det fjärde riket, en fortsättning på det Hitler påbörjade.

Posted on: 2006/8/11 11:40
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
Detta kan egentligen vi i Sverige inte göra så mkt åt, det är trots allt herrarna i Vita Huset som flyttar pjäserna, det vi kan göra är att göra som Alex Jones och co har gjort dom senaste åren, sprida informationen..

Enda utvägen jag ser är att det blir en millitärkupp eller nåt liknande i USA, ser det som enda chansen, för inte kommer det att bli bättre om man byter president, eller hur?

Därför tror jag det är viktigt att information sprids till polis,millitär,makthavare osv här i Sverige oxo..

Och precis som du säger V så kommer det komma fler sådana här artiklar om sprängda terroligor och nån kommer att missas med flit och vi har en ny Reichstag fire = MARTIAL LAW!

Posted on: 2006/8/11 12:32
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Jag tror det är ett misstag att stirra sig blind på USA. Den verkliga makten ligger inte där och har aldrig legat där. USA är den lejde revolvermannen, hantverkaren med den stora bössan, som i sin tur infiltrerar och betalar vissa grupper för at göra det allra smutsigaste jobbet många gånger. De avleder uppmärksamheten från var den VERKLIGA makten finns, nämligen i London, Rom och Bryssel. Medan den ena tjuven avleder offrens uppmärksamhet länsar den andre fickorna på dem.

I 1600 år dominerade katolska kyrkan och Rom väst. I 1600 år dominerade väst världen, med hjälp av bl. a Storbrittanniens, Spaniens, Portugals, Hollands och Belgiens imperialism. Illuminates tentakler sträcker sig över hela världen. Jag tror att de har nyckelpersoner i regeringen eller toppen i alla större länder och även i många små. Iran är ett bra exempel tror jag. USA har nu militärbaser i såväl Afghanistan som Irak, de är världens starkaste militärmakt och en av deras främsta allierade (läs 51:a delstat) är Israel.

Vad är det första den nytillträdde presidenten i Iran säger nästan efter att han vunnit valet? Jo, han säger att staten israel ska utplånas! Tjenare!

Jag tror att USA skapades av Illuminate för att spela en av huvudrollerna i deras plan för att ta över hela världen och skapa en världsregering med en världsarmé. De vill dessutom ha en konstant övervakad och styrd mikrochippad befolkning. Vi är inte så långt därifrån nu om inte folk börjar vakna upp snart.

Posted on: 2006/8/11 12:58

See User information
Håller med dig Light, det vet du..

Alltså, när skall våran media få en realitycheck och börja rapportera alla ifrågasättanden som finns angående "the war on terror", 911 osv..

Vi måste få ett genombrott snart i media..

Såg förövrigt att Vänstern här i stan skall bjuda människor på bio, gissa vilken film?

The Road To Guantanamo..

Kanske finns utrymme för att visa nån mer aktuellare film typ Terrorstorm eller nåt, ska kolla läget med dom..

Posted on: 2006/8/11 15:41
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Det enda vi kan göra är att fortsätta sprida information. Det sorgliga är att det till och med är vanliga människor som ägnar sina dagar åt att jobbar emot sannings rörelsen. Änu sorgligare är det att människan alldrig vaknar fören det står oss till öronen. Det är tuffa tider som är påväg och det känns hopplöst, jag är fullt troende på att vi vänder detta men det kommer bli bra hemskt innan det sker.

[edit] ett ljus i mörkret var just att min bästa vän, som jag tampats med länge angående NWO, ringde mig precis och sa: fyfan billy jag läste nyheterna idag ang london terrorn, jag ser mönstret nu, jag ser vad dom jävlarna har skapat.

äntligen brast hans mur.

Posted on: 2006/8/11 16:55

Edited by BiReal on 2006/8/11 17:19:18
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Jepp! Jag förstår vad du menar. 98% av de mest intelligenta människor jag känner begriper inte vad som håller på att hända, och vad värre är, de vill inte veta det heller. Så väldresserade är dagens människor. Naturligtvis hänger det ihop med den stress och mentala trötthet folk känner också, men tidningarna, radio, och framförallt TV:s hypnos gör att de flesta mer eller mindre slutar tänka. Sorgligt, men så är det. Man får försöka nå de som har en viss öppenhet och sen hoppas på hjälp från moder jord.

Posted on: 2006/8/11 19:08

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper