vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
G8s Beslut
Den nya världsbankchefen paul wolfowitz (skull & bones)lovordade idag g8-gruppens beslut om skuldavskrivning
källa Ap

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,658548,00.html

samma gubbar skappar problemen som kommer med lösningrna igen eller va tror ni

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: G8s Beslut
Skulle inte förvåna mig om räntan börjar stiga nu... Säkra alla "enheter" så att dom måste jobba och betala mycket skatt, blir också för trött för att tänka :)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Wolfowitz,...hmmm,...? Sionist javisst!! Den kapitalistiska konspirationen som styrs av bl a judiska bankirer i USA använder sig av hegels gamla princip; TES, ANTITES och SYNTES. Sionisterna och Illuminati är experter på att använda sig av denna princip för att skapa konflikter och problem i världen.

Anonym

See User information
Varför inte nöja sog med att säga bankirer, istället för bla judiska bankirer. Så slipper du ens misstanken av att vara anti-semitisk?

Jag skiter väll i vilken folkgrupp som är mest representerade i makteliten. Eller är det av högt intresse?

Posted on: 2005/6/16 20:01

Anonym
Ja, det är av HÖGT intresse, kanske inte av dig, men av mig, och kanske av andra som är intresserade av FAKTA.

Och du micro, mitt inlägg handlar inte om folkgrupper, utan jag ville poängtera att det är märkligt att det just är JUDISKA bankirer som TILLSAMMANS styr den GLOBALA ekonomin. Det pågår en sionistisk konspiration i världen, men det har väl du missat,...eller?

Anonym
Tyvärr är det ofta som så att i hela belysandet av NWO, ska judarna få anklagelserna för att vara de skyldiga till världskonspirationen. Detta tyvärr urholkar mycket det arbete, eftersom man direkt förknippar det med antisemitism. Och ärligt så är det ganska ointressant om bankerna är "judiska" eller ej, det gör ingen skillnad alls. Illuminati, eliten som utgör världskonspirationen, är inte judar!

Och Psilocyber, respektera alla här på forumet! Personangrepp hör inte hemma här! Den som inte respekterar dessa enkla regler är inte välkommen här!

Anonym
Här finns lite att läsa om de judiska bankirsläkternas agenda...

http://www.politiken.biz/varldsmal.htm

See User information
Jag är väl medveten av fakta. Men man kan ju även tro på att det är reptilliknande utomjordingar som styr världen.

Men om du skulle se fakta och titta på hur stor procent av det judiska folket som är i makteliten så blir gämförelsen ungefär samma som att se hur många procent av människorna som infår i makteliten.

Se sedan på hur många procent av makteliten som är judar. Inte tror jag att du kommer att kunna hitta bevis för att det skulle vara en majoritet. Kanske väl överrepresenterade, men inget annat.

Sen kan du ju tänka över ditt sätt att skriva. Så att det inte blir sämre om det var du som kontrollerade jorden..

Posted on: 2005/6/17 8:56

Anonym
På uppmaning av micro som tyckte jag skulle berätta den glada nyheten så vill jag bara berätta att jag och micro är "bästisar" igen... så nu är allt frid och fröjd igen...

frid

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper