vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 ... 6 »

Anonym
Sionistisk agenda

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Sionistisk agenda

See User information
Det är viktigt att påpeka att sionister inte är detsamma som
judar.Det finns kristna som är sionister medan det finns judar
som är antisionister.

Här finns några judar som är antisionister:

http://www.jewsagainstzionism.com/

hittade den sidan via http://www.rense.com/
som jag brukar kolla igenom dagligen.
Här kan man hitta många intressanta artiklar
om allt möjligt i den alternativa världen.

Om sionismen ex.
http://www.rense.com/general54/thank.htm
http://www.rense.com/general27/jlobby.htm
http://www.rense.com/general66/ziond.htm

Sök lite på sidan så hittar du mängder med info
om den sionistiska agendan.

mvh Alfred

Posted on: 2005/6/21 21:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Äkta och oäkta judar.

Khazarer som konverterade till Judendomen på 7-800-talet.

Är Zionister troende ?

Studera medskickad länk.

För min del så har bilden klarnat betydligt vad gäller Zionism och Judendom.

Zionismen kom till för lite mer en 100 år sedan.

Återigen kan man syna fam. Rothschild och dess långsiktiga planer.

Judar, Krisna och andra är lurade av en "satanskult".

Vi är oxo utnyttjade och man har spelat ut oss mot varandra.

här är en pusselbit till.

http://www.jewsagainstzionism.com/about/mission.cfm

mvh so88

Anonym

Rätt kul att vi råkar lägga in samma sida.

Körde för ett tag sedan texter från denna på Passagen.

Ett par Zionistiska infiltratörer visade sitt rätta jag och en tyckte att den judiska rasen var överlägsen och hade i genomsnitt högre IQ en andra.

Man kan ju undra om Zionism och Nazism är besläktigat.

so88

Anonym

Från True Torah Jews.

True Torah Jews are Changing Hearts and Minds

Many people have asked whether this website is worthwhile...whether we are really making a difference in the general perception of Torah True Jews and our position concerning the Zionist State. We think the sampling of visitor comments below tells the story of how the information on this website is changing opinions, hearts and minds.

--------------------------------------------------------------------------------
From: A. Until recently, I thought all Jews are the same - they support the creation of the state of Israel, even to the extent of expelling the Palestinians. But now I know there are Jews who are different. Why is this fact not made known earlier?
--------------------------------------------------------------------------------
From: No Name Until now, I had no idea that the majority of Jews were not Zionists and were opposed to the atrocities committed by the state of Israel...
You have certainly opened my eyes to the fact that "true" Judaism is really about peace and love and not the deceit and imperialism that I had equated with it due to the Zionists of Israel until now.
From: Saheed Reading your website for just 15 min has really opened up my eyes. Your protest photo's in the USA would not be believed over here in the UK, if the public could get to see these images....I'm sure this would change a lot of peoples hearts and minds - especially regarding the mess that is the middle east conflict.
From: Hoosain I always thought that all the Jewish Rabbi were on the side of Zionism. You are truly the God's chosen people, but not the way Zionism and Zionists promote it. My best thanks to all of you and hope God's mercy be upon you.
From: Jim I saw your open letter to President Bush in the Washington Post this morning and was very impressed. I had no idea your organization existed, or that there are Jews that feel the way you do. This is quite a revelation to me, and has altered my opinions dramatically. I am a gentile, and by my observations of the Zionist state, it is apparent they are a group of money-grubbing, land-grabbing, war-mongering extremists. I had no way of separating the religion from the state. PLEASE keep up the good work and get your word out. I would like you to consider me one of your supporters.
From: Peter Hello, I read your letter in a Japanese newspaper today and was very impressed by what you had to say. I never knew that there was a silent majority of Jews who disagreed with what is happening in Israel. I would like to know more about what you stand for and what you believe in.
From: K. I was quite surprised to find a website like this one --- I had tears in my eyes while I read. I will teach anyone...who do(es) not know the difference between Zionism and the true Judaism. I pray there will be peace in Palestine soon and that more Arabs get the facts about this issue. I forwarded your website to family, friends, as well as my coworkers here in States and Saudi Arabia. Peace!
From: Carol San Francisco, CA I came away from this site with a whole different opinion about Jews. I had no idea about the things I learned here. And it is very brave of you to take this stand and speak the truth.
From: R. I'm quite amazed at this website! it was a shock to discover that some Jews are against Zionists! I think the more you spread this information, the better it will be for all. keep it up!
From: No Name I realize that Israel is a Zionist state and not a Jewish state. " - Toronto, ON CANADA
From: Knel Hi I am a Irishman with Irish/Palestinian parentage. This is the first I have heard of a Jewish movement separate to Zionism. I think the main problem is the lack of understanding among the general public as to the difference between Zionism and Judaism.
From: Paul I have only just found this website and I am astonished to read that there is a great difference between Zionism and the Jewish faith, and the part the Zionists played during WW2 and the holocaust.
From: William Didn't knew that there are ZIONist Jews or "Torah" Jews. Its nice to have an different view about the crises in Israel.
From: Petros Hello, I guess the best word after reading your introduction is revelation. I had no idea that there was a protest by Orthodox Jews against Zionism. Just goes to show how poorly educated most Americans are.

Anonym
Alfred, vad tycker du om de religiösa skrifterna inom judendomen, och som används som riktlinjer av judar än idag, i synnerhet inom den ortodoxa judendomen?

Här är lite axplock...

Anmärkning: (Goj, Gojim = icke jude)

Sanhedrin 58b:
"Den som slår en jude är skyldig att dö, ty det är detsamma, som om han hade givit Gud en örfil."

Sanhedrin 37a:
"Den goj som med avsikt dödar en jude, har ådragit sig lika stor skuld som han hade utplånat hela världen."

Jalkut Reubeni 10b:
"Endast judarna har rätt att kalla sig människor, men gojerna som härstammar från en oren ande, måste kallas svin."

Chullin 91 b:
"Judarna inför Gud är angenämare än änglarna."

Rabbi Maimonides i Talmuds Jad Chaz, hilch Rozza chu hilch Mélachim:
"Det är sagt, du skall icke döda, men detta betyder, att du skall icke döda en jude, en Israels son, men gojer, kättare är inte Israels söner."

Jalkut Simeon 245:
"Den som utgjuter en gojs blod, frambär ett offer åt Herren."

Avoda Zara 26b:
"Också de bästa bland gojer bör dödas."

Jer. 19:5:
" ... och byggt sina Baalshöjder för att där bränna upp sina barn i eld, till brännoffer ..."

Rabbi Eliéser 29c:
"En jude som äter tillsammans med en oomskuren begår samma handling som om han åt tillsammans med en hund; den som vidrör en oomskuren är som en som vidrör ett lik, ty de är redan under sin livstid som döda, och när de är döda, är de som as ute på fältet."

Jebamoth 23a:
"Ni är inte skyldiga att ge någon hjälp åt gojer."

osv, osv, osv

Man kan inte bli annat än förbannad över den judiska rasismen...

Läs och lär...

http://abbc2.com/islam/svenska/fildok/judendom.htm

See User information
Dt kan väl låta lite larvigt, men faktum så är detta ämne faktum det mest viktiga vi har att ta itu med.......
Själv har jag "studerat" detta för den skull - extra ingående och funderat som f-n, hur det kan komma sig att just detta folk är så envetet ambitiösa...
Själv har jag kommit fram till den uppfattningen att det har att göra med den tuffa uppfostran detta politisk/religösa system utgår ifrån... men jag har inte tid att lägga ut allt material jag har i huvudet...
Och en annan kul grej, är ju att det är det enda religösa system som faktum har den festliga grejen att det går att - genom trixande - faktum "Lura upp sin Gud" - men det är nog så att dessa "smyghål" avslöjats av guden självt... Sedan så känner vi ju till hur denna religösa uppfattning ter sig - Jhabulohn, är en grym fan... Det finns ju hur mycket material som hells när det gäller detta...
Men när frågan tas upp gällande ungdomars - idag, intressen och deras framtidsdrömmar - så baxnar man ju!
Ingen idag intresserar sig för ärliga(!?) yrken utan alla vill in i showbuissnis, eller hur man nu stavar det och alla vill ha det gott - utan tanke på vad som "gäller" - för detta...

I äldre litteratur ang. judendomen, så påstås det att männsikorna blir "judasierade" och det är väl det som har skett med dagens människor, De är lite ambitiösa vill liksom mer än de kan - och det är då det kan gå snett, liksom... Eller?
Hälsar SHYGETS/FASCO da LAMA/ABRAC...

Posted on: 2005/6/21 22:34

See User information
Så här ser jag på välden och konspirationen.

1. Var medveten om att det är en konspiration. Alla detaljer om vet som är ansvarig mm mm är bara viktiga för att övertyga en själv om att det är en konspiration.

2. Vänd din fokus innåt och sluta bidra till konspirationen. Om du själv är ren i hjärtat och agerar oklanderligt mot alla människor så har du transenderat konspirationen.

3. Genom att visa andra konspirationen och att leva ett bra liv kan du sprida kunskapen om konspirationen och ge andra möjligheten att bättra sina liv.

Anledningen att jag skriver detta här är att jag inte ser någon anledning att gå djupt in i judendomens roll. Detta av flera anledningar.

1. Du riskerar att sprida hat mm mot dig och andra, iom att anti-semetism är mycket negativt i dag.

2. Det spelar ingen roll vem som är den eventuella källan till det onda om du inte ska gå till motangrepp mot denna. Och i min filosofi så ska vi bara sluta att ge kraft till makteliten, inte anfalla dom.

Posted on: 2005/6/22 9:54

See User information
Jag tror att det finns en makt/kraft som skapat världens
stora monoistiska religoner för sina egna syften. Om vi studerar vilka våra gudar är (plural) och läser mellan raderna så verkar
det som om vi är slavar till några sadister som ska ha vår totala blinda lydnad.
Om vi tittar på "Guds eget egendomsfolk" (slavarna alltså) så kan vi se att

"Den judiska guden, Jahve, är en grym och hämndlysten Gud. I judendomen fungerar han som en härskare med total rätt över sina underlydande. Särskilt grym är han mot de med en annan tro" (ur länken)

Det finns ett gammalt ordspråk som säger att religonen är
blind och jag tror de flesta "vardagsjudar" eller israeler inte
kan se den gryme guden i sin religon eller förstå hur deras ego
blir manipulerat.

Om man tar och ersätter ordet gojer med mäniskor och judar
med "genetiska ödlor" så blir texten plötslig förståelig.
Skulle tro att det gömmer sig en hel del okulta blodlinjer i den
"judiska rasen" eller snarare så att de okulta blodlinjerna har skapat judendomen för att göma sig i den.

Posted on: 2005/6/22 11:13

Anonym
micro, det går inte att "vända andra kinden till" emot ondska. Det går inte heller låtsas som om ondskan inte finns. Ondskan hämtar sin styrka i just detta, att få vara ifred, att i det mörka växa sig starkare och starkare, för att en dag vara övermäktig...

För att bli kvitt ondska skall den tagas fram i ljuset och skärskådas. Sanningen och godheten tål att prövas i ljuset, men ej ondska...

Det yttersta av ondska är de som driver och ligger bakom världskonspirationen som skall leda till en ny världsordning, en världsordning som kommer att göra världen till ett globalt koncentrationsläger...

De är DESSA ondskans individer som skall klämmas åt, det är DETTA ondskans imperium som skall tas fram i ljuset och avslöjas...

Psilocyber

See User information
Tjabba, "MICRON"...
Det är både sant och vist - att detta ämne, är på många sätt farligt att ha att göra med - men likväl så är det väl ett måste att försöka att genomskåda och analyser hur allt detta har uppstått - både det onda och det goda - jag hävdar att det bara har att göra med uppfostan - men naturligtvis även det där med manipulationen av kanhända det som gårt under benämningen "arvsanlag" - fast jag för min del inte riktigt vill tro på detta - men visdst är det så att man kan genom social påverkan uppamma vissa egenskaper som man naturligtvis "släpar" med sig in i den nya reinkarnationen...

Men allt har vad jag vill mena med att göra - med. det där med: inflytanden/inspiration/triggning och då har det alltså att göra med hur vi hanskas med våra barn... UPRACES "uppfostran", därför är det så viktigt att man sköter detta på rätt sätt och inte uppodlar en massa skit...
Hälsar SHYGETS/Fasco da Lama/ ABRAC och alla hans löss

Posted on: 2005/6/25 0:53

See User information
Det är värt att ta sej en funderare varför vi hos oss idag,
tycker att betygslös skola är bra, man vill inte ställa krav
på ungdomarna. Ungdomarna själva säger att det viktigaste
i livet är att få ha kul, dricka sprit och ha sex.
Hur blir dessa ungdomars liv framöver i konkurrens
med hela världens ambitiösa och välutbildade folk?

Feminismens engagemang är stort på att unga utländska
tonårsflickor skall få gifta sej/ha sex med vilken man dom vill.
Man förespråkar att unga tonorsflickor bryter med sin familj
för att ha ett fritt sexliv.
Är inte detta ansvarslöst? Med vilken rätt klampar vi in i
andra religioner och kulturer på detta sätt?
Borde inte feminismen syssla med något viktigaste?

Till min fråga: i vems intresse är det att nordiska ungdomar
blir så totalt vilseförda, medan tex. judiska ungdomar uppfostras
att vara ambitioösa och ta ansvar?
Var skapas dessa trender?
Finns det behov av att skapa viljelösa/karraktärslösa människor
som inte har möjlighet att ställa några krav eller ha
något inflytande här i vårt hörn av europa?

Posted on: 2005/6/25 9:07

See User information
Jag håller inte alls med.

Feminism har inte som huvudpunkt att göra flickor till sexuelt frigorda individer. Mer att informera om att det finns strukturer som är byggda på kön så att vi alla kan se igenom dessa och inte särbehandla könen mer än nödvändigt.

Att folk inte pressas i skolan tycker jag är helt bra. Att pressa någon med betyg mm skapar en perfekt slav som allti kämpar för en stjärna i kanten. Jag blev den jag är idag genom att skolka igenom hela skolan. Jag skulle tro att jag var bland de mest informerade personerna iom att jag är här och skapat detta kommunity.

Kanske en person som är lite slapp inte kommer att dominera världen och slås om att bli toppen av Illuminati, men det vill jag ändå inte.

Posted on: 2005/6/25 14:44

See User information
micro
Nej, feminismen har inte som huvuduppgift att göra flickor till
sexuellt lössläppta individer, håller helt med om det, men varför har det blivit så?
Vilka krafter vill att feminismen håller på med detta?
Vi kan bara gissa, feminismens enda framsteg är sådana som
inte kostar samhället något, sexuell frigörelse, omskärelse
och studier om genusperspektiv. När frågaor om kvinnors
rätt i arbetslivet, lika löner då är det tvärstopp eller en tydlig tillbakagånng.
Varför tror du? Vem tror du vill så?

Jag skall återgå till ämnet.
I vilken riktning tror du samhället går ifall inte unga människor
studerar och hänger med i utvecklingen?
Vilka jobb får vi då på en öppen arbetsmarknad?
Att softa kan väl vara bekvämt, men att inte föräldrarna
anar ugglor i mossen, vad vill man med en skola där inte
barnen har godkänt i dom mest grundläggande ämnena
som läsa, skriva och räkna?
Jag vill inte heller att vi skall vara slavar, men det är vad
som sker allt mer i samhället idag.
Vi förhindrar inte detta med att låta oss fördummas, eller
vad tror du?
Är det en slump att judarna har väldigt många framskjutna
positioner i världen i förhållande till folkmängd, eller ser du
en röd tråd i allt detta?

Posted on: 2005/6/25 20:57

See User information
Jag ser en tråd.

Den feministiska rörelsen kontrolleras av Illuminati på det sätt du beskriver. Inga reella viktiga frågor blir genomförda, bara mindre viktiga, eller dåliga.

Att skolan inte ger bra resultat är dock ett område av samma typ.

Skolan kontrolleras av Illuminati. Bara dåliga saker lärs ut, som blind disiplin och onödig kunskap om onödiga saker. Gärna med effekten att folk inte kan räkna ut hur mycket pengar dom har kvar effter att banken har lurat dom med krediter.

Skolan är skit, att göra skolan slapp dessutom kanske passar Illuminati för tillfället, med det betyder inte att ett betyglöst samhälle är dåligt. Det är bara dåligt om du har helt dumma människor som inte har egen kreativ förmåga. Kanske har vi kommit dit i vissa fall, men lösningen är inre disiplin, inte yttre. Du kan alldrig förlita dig på andras disiplin, bara ta in andras inspiration.

Posted on: 2005/6/25 21:22

See User information
micro
Ja jag kan också göra en tvärvändning och tycka precis som
du, beroende på vilken sida av mej själv jag använder
för tillfället

Jag skulle gilla "ditt" samhälle, och jag tror att det är mera
rätt för människan, än det vi lever i idag.
Jag tror att vi skulle må mycket bättre av mindre
krav och mera tillfredställelse, att jobba med sådant som är kreativt och
utvecklande. Tror att det är livets mening.
Jag tror på att vi bör jobba lite för att leva, men inte att leva
endast för att jobba.

Men sen har vi en annan verklighet som vi lever i.
Kanske är det önskvärt från något håll att fördumma oss, så
att vi inte ställer krav utan är medgörliga arbetstagare på
elitens vilkor.
Jag skulle inte våga råda mina barn att softa och strunta
i sina betyg.
Som barn har man inte någon aning om var man står, vad
man kan, ifall man inte får betyg.
Sen står man där som tonåring och inte har grunder för
att klara viktiga studier, för att man inte har förstått
bättre.

Ordenssällskapen har väl inflytande på alla samhällsområden,
inte minst inom EU.
Har ni snackat om EU här på vakna?

Posted on: 2005/6/25 22:09

See User information
Tjabba, "ZYSSE"... Man kan ju faktiskt undra - men det finns ju en jäkla massa teorier om just det där - det gäller bara att man håller huvudet "kallt" - och inte "springer" iväg, liksom... för då kan det gå hus i helvetet - eller vad man brukar säga...

men jag funderar också i just dessa banor - och det där med andra folks sk "heder" - Det tycker jag är konstuktivt och riktigt, bara det inte som det går i vissa fall - åt helvete - för även en männsika som har sin "heder" i behåll kan det gå snett för - ta den dumma mamman so "försvarar" sin elaka unge i sandlådan - Hon gör ju detta för att behålla sin heder och kan inte se och förstå att sin egna unge är kanhända en stor skit... för inte vill amn att ens egna unge skall vara en stor skit - för då känner man ju en skuld i det hela - så därför kan det ibland gå illa, liksom...

Men faktum - att idag så är det ju skandal hur jävla illa människor beter sig och tänker - ang. de sanna "värdena" - som i all fall jag anser faktiskt finns - lagar och principer bör få rättfärdigas - i en männsikas utveckling/liv!!!
Hälsar: Shygets - som tycker liberalism i den dåliga meningen - bör avslöjas och värderas efter vad det är värt...

Posted on: 2005/6/25 22:57

Anonym

Anonym
so88, det var ett bra länk till exilen du postade, så bra att jag faktiskt vill posta inlägget här på vaken...

Psilocyber

Apropå signaturen Tomiks berättelse i ett tidigare inlägg om Jack Abramoff vill jag göra följande kommentar:
Här är länken till den senaste stora affären i Washington med juden Jack Abramoff som huvudperson:

Ja, länken erbjuder en intressant läsning som bekräftar ett vanligt mönster i USA.
Ännu en judisk svindlare och streber har avslöjats och gjort bort sig.
Han är inte den första eller den sista i raden av judiska skandalmakare.
P.S.
Nu hör jag redan ekot av kören som ropar antisemit, antisemit.
Det är ju ett faktum att i många Washingtonaffärer är judiska lobbyister och affärsmän och agenter inblandade.
Det är intressant att notera att så oproportionerligt många judar är inblandade och skyldiga till ekonomiska brott och svindlerier.
Judar har ju traditionellt anklagats för ocker och omoralisk girighet i den kristna världen.
Efter andra världskriget har sådana anklagelser betecknats som antisemitism och rasism.
Ligger det någonting i dessa traditionella anklagelser, eller är de bara ett utslag av ondskefull och orättvis antisemitism.
Varför anklagas judar i Ryssland för att vara rövarbaroner och omoraliska oligarker, som har stulit rysslands nationella tillgångar för egen räkning, till belopp som uppgår till hundratals miljarder?
Den svenska trustoraffären (läs Joakim Posener) styrdes också av judar, liksom Gotha Banks konkurs ( läs Gabriel Urwitz).
I Skandiaskandalen är också judar inblandade.
I Polens otaliga korruptionsskandaler dominerar polska judar totalt enligt polska källor.
Många observatörer har avslöjat att trafficking och den vita slavhandeln med kvinnliga sexslavar styrs från Israel och organiseras av den ryskjudiska maffian. Den ryska maffian är ju egentligen en judisk maffia vad etnicitet anbelangar!
Är allt detta sant så är det utomordenligt komprometterande för judarna, därför att dom i så fall förefaller vara så överrepresenterade i den här typen av brottslighet.
Då är det inte så konstigt att antisemitismen nu växer i styrka på nytt.
Antisemitismen är ju ingenting annat än en reaktion på vad judar gör och säger.
Det finns alltid ett direkt samband mellan vad judarna gör och förekomsten av antisemitism.
Antisemitismen ramlar inte ner från himmelen utan har sin grogrund i verkliga och inbillade judiska aktiviteter och mellanhavanden.
Judarnas livsstil och positioner i samhället gör dem till mycket kontroversiella som individer och etnisk grupp, det är ett faktum.
I den judiska frågan står två grupper mot varandra:
Den ena gruppen menar att allt negativt tal om judars mellanhavande är illasinnade och lögnaktiga myter och påhitt, och att därför antisemitismen är en orättvis och förkastlig form av rasism.
Den andra gruppen hävdar att judarna själva skapar antisemitism, som endast är en defensiv reaktion samt en försvarsposition, ickejudar intar när de har fallit offer för och lidit skada av inflytelserika judars omoraliska politiska, ekonomiska, finansiella, mediala och kulturpolitiska aktioner.
Slutligen bör det med tanke på ämnets delikata och känsliga natur framhållas att
alla judar inte kan lastas för vad deras oärliga etniska bröder sysslar med!
Majoriteten av judarna är inte skurkar eller oärliga svindlare, utan vanliga hårt arbetande, och ofta mycket duktiga medborgare som förtjänar respekt.
Likväl är det ett besvärande faktum att judarna har många skumma affärsmän och skandalmakare i sina led.
Alla folk och nationer har skojare och skurkar i sina led, men vad som gör att judiska skojare får sådan uppmärksamhet, är att deras affärer ofta är spektakulära vad storlek och omfattning anbelangar.
Det är inte sällan frågan om mångmiljardaffärer.
Jag är medveten om att detta inlägg om judar är känsligt och icke politiskt korrekt, även här på exilen, som generellt är ett mycket projudiskt debattforum, där svenska nationalister paradoxalt nog reagerar på kritik av judar med hätska anklagelser om antisemitism, rasism och nazism.

Anonym
Det är viktigt att ta fram i ljuset att det är just judiska nätverk som är i stark majoritet inom ekonomisk kriminalitet. Det viktigaste är också att visa att judiska nätverk kontrollerar internationell media så som t ex; TV, radio, tidningar, bokförlag, filmbranchen, samt även; ekonomi, porrindustri, politik, prostitution, läkemedelsbranchen, narkotikasmuggling, forskning, Bilderberggruppen, runda bordet, osv, osv, osv...

Är detta Guds folk? Vilken Gud,...Lucifer eller?

See User information
Jag får inte riktigt ihopp allt. Som jag har förståt det från tex David Icke så styrs mycket från England och dess hemliga sälskap. Dessa ger i sin tur order till andra länder enligt något system.

Jag har svårt att tro att alla dessa personer innom de hemliga ordrana skulle vara från judisk börd. Jag vet att dom bla studerar judisk esoterik (kabala), men mer än så jag jar inte sett kopplingen.

Vissa anser dock att den högsta delen av dessa ordrar styrs från Israel, med dom kan omöjigt kontrollera hela ordensälskapet, eller vad anser ni?

Posted on: 2005/6/27 12:05

Anonym
Kärnan som styr, utgörs inte av judar. Det är ingen judisk konspiration, det är en förlegad uppfattning. Och ja, det finns mycket judiska krafter som styr i politik och så, som flera tidigare nämt, men det är trots allt inte en judisk konspiration i grunden.

Det mesta styrs från England, vilket förmodligen det brittiska kungahuset har stor del i. De är ju en Illuminatifamilj med hög rang. Och de är inte judar.

See User information
Min uppfattning är att världen redan styrs av ordenssällskap.
Dessa effektiva nätverk utan insyn, med olika grader, där
dom lägre graderna endast sysslar med välgörenhet och att
ge ett fördelaktigt och oskyldigt intryck utåt. Dom vet inte
vad som försiggår högre upp i hierrarkin.

Judarna var väl dom som från begynnelsen startade frimuar-
sällskap. Dom har fortfarande en dominerande ställning inom
olika frimurarloger.
Har någon läst Jyri Linas bok Världsbyggarnas bedrägeri?
Efter att jag läst den boken är inte världen sej lik..:o)
Allt föll på plats på ett obehagligt sätt.
Särskilt tydligt ser jag den nya europeiska politiken, som
är ett av medlen för att nå målet.
Hur är det nu, är det inte redan judarna/sionisterna som
styr världen via USA?

Posted on: 2005/6/27 15:13

Anonym
ja frimurarna i sig en nog en ganska harmlös förening det intressanta är den högsta graden .de som bildar ett gigantiskt nätverk av bankeier,företagsledare,politiker.mm
33 gradens frimurare (nu pratar vi usa)
är ju inte människor som lastbilschauförrer,småbönder,,städare.mm
utan människor som clinton,rootchilds rockefeller hoover och människor i den "klassen"

och jag håller med om boktipstet juri lina ..och specielt filmdokumentären man kan tanka här på vaken.se

MVH Maggot

Edited by maggot on 2007/1/26 9:23:43

(1) 2 3 4 ... 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper