vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Svensk Cover Up
För några dagar sedan läckte nyheter ut angående chemtrails i Sverige. Jag har sett dom sedan en tid tillbaka, men som vanligt så är det en fråga som inte ens är idé att ta upp. I alla fall. Rapporten från en flygteckniker mailades till allehanda media stationer, tidningar etc. personligen så skickade jag en ordentlig rapport till många utav dessa, vad händer?

På nyheterna i 2:an denna dag så tog man upp problemet om att de vanliga så kallade 'contrails' skulle vara ett hot mot miljön. Ju mer jag studerar vad som händer här i Sverige, ju mer liknar det konspirationen i USA, som sagt, det är väldsorder det handlar om, och detta rör också alla andra länder, inte bara US.

Hjärtat håller till i Europa, USA är den del av världen som drar blickarna åt sig.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Svensk Cover Up
cee - nu hänger jag inte med, har utskicken om Chemtrails gett effekt i media att de har belyst det?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Svensk Cover Up
Nja effekt och effekt, det vi gör just nu är att skapa ringar på vattnet, hur små dom än är så är dom mycket viktiga. Det som har hänt är att Naturvårdsverket med flera har fått reda på ett och annat samt att informationen om chemtrails börjar oroa lite i Sverige, allmänt. Så det man gör är en vanlig roll over. Det bevisar trycket och kontrollen i Sverige från dessa krafter som besprutar. På nyheterna presenterade man problem angående contrails, detta gör i sin tur att människor släpper tanken med chemtrails, jasså var det bara vanliga streck jag så på himlen.

Att contrails skulle påverka vår miljö till följd av att dom skymmer sol eller skapar ånga är jag relativt övertygad om att så är inte fallet. Ett contrail försvinner efter ett fåtal minuter, det gör inte ett chemtrail, det är bevisat många gånger om. Jag måste ta till bevisningsorden tätt som ofta, speciellt angående detta då enkla fakta påvisar att ett contrail faktiskt försvinner så pass fort fort. Jag har själv tagit kort på många contrails. (Framåt kommer jag också att fota chemtrails och lägga upp).

Ångan är det lilla i detta fall, avgaserna är i så fall värre, men det var inte det man tog upp. Det bevisar ett och annat, nämligen att korruptionen vi lär oss genom alla filmer stämmer även in på Sverige. Det får mig att arbeta ännu fortare, ännu bättre. Vilket är positivt, men man skall också tänka på den makt dessa herrar har över alla länder när man först och främst skapar dessa chemtrails, sen påverkar man media så att en coverup följer, det är sjukt och vi skall sätta pinnen i hjulet och därmed basta.

Som vi säger på Gotland, hare gutt! :)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper