vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
SÄPO söker angivare
Idag fick jag ett samtal från SÄPO med budskapet att de gärna ville träffa mig.

Lägger detta ämne under detta forum då jag anser det vara relevant för aktivism, men passas det bättre någon annanstans kan den flyttas. Ämnet är som topic säger att SÄPO uppenbarligen önskar nya angivare.

Det har alltid varit praxis av säkerhetstjänster att söka angivare, placera ut infiltratörer och på andra sätt söka information eller skapa splittingar för regimfientliga grupper.

Läs mer från en andvändare på nordisk.nu

http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=2139

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: SÄPO söker angivare

See User information
Jag har också hört talas om rekryteringen.

Tydligen så får vilka muppar som helst leka polis nu för tiden.

Ärligt talat så är jag mest orolig för de stackarna som tar den här typen av jobb.

Något utav ett panikdrag från SÄPO?

Posted on: 2007/6/11 11:39

Edited by provoceramera on 2007/6/11 12:14:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jaså minsann, några sådana samtal har jag aldrig fått...

Zink, Zpz2, verkligen, nu har ni chansen!

Här är SÄPO:s favoritfilm, handlar om SÄPO:s drömsamhälle.
Se den, rekommenderar jag (tänk om de haft kameramobiler på den tiden...)

Resized Image

Den här nationen hade förresten en hammare och en passare i sin flagga. Hmmm... var känner jag igen de symbolerna från...?

Resized Image

Edited by wikhall on 2007/6/11 12:11:13
Edited by wikhall on 2007/6/11 12:12:26
Edited by wikhall on 2007/6/11 12:13:24

See User information
Sjukt

Posted on: 2007/6/11 13:03
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
För snart 10 år sedan var jag på ett så kallat vittnesförhör (egentligen borde det heta kartläggningsförhör) hos säpo gällande helt andra saker än vit-makt rörelsen. Ett år efter detta förhör kontaktar dom mig igen och vill att jag ska ge dom upplysningar om just vit makt rörelsen. Till saken hör att jag aldrig någonsin umgåtts med någon med sympatier åt så bisarra håll. Till saken hör också att dom aldrig fick några upplysningar av mig ett år tidigare. Det fanns heller ingen rasistisk eller nationalistisk grupp aktiv i min stad då. Vad dom egentligen ville förblir ett mysterium...kanske ville dom att jag skulle flytta till trollhättan, raka skallen och komma mig uppåt i hierkin

Posted on: 2007/6/11 17:16

See User information
Detta är vardagsmat hos många muslimer.

Posted on: 2007/6/11 17:30

Anonym
Quote:
kanske ville dom att jag skulle flytta till trollhättan, raka skallen och komma mig uppåt i hierkin

Jag är väldigt förvånad över att de inte hört av sig till mig.
Trollhättans krets känner jag väl till, vissa av dem känner jag sedan gammalt. Den stan är inte längre centrum för dessa
strömningar. Det är Vara, längre in i Västergötlands inland.

Förresten, vågar någon sätta mot en femhundring på att det finns minst en SÄPO-infiltratör här på Vaken?

See User information
Quote:

wikhall wrote:
Quote:
kanske ville dom att jag skulle flytta till trollhättan, raka skallen och komma mig uppåt i hierkin

Jag är väldigt förvånad över att de inte hört av sig till mig.
Trollhättans krets känner jag väl till, vissa av dem känner jag sedan gammalt. Den stan är inte längre centrum för dessa
strömningar. Det är Vara, längre in i Västergötlands inland.

Förresten, vågar någon sätta mot en femhundring på att det finns minst en SÄPO-infiltratör här på Vaken?
Den tanken har funnits, men då samtalen på denna sida berör vad som är gott för Nationen och den Svenska befolkningen, så har vi nog deras välsignelse....dom måste ju jaga hoten mot Nationen så dom har inte tid med oss....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sätta emot....nä.

Posted on: 2007/6/12 8:47
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Det är märkligt vad som kan motivera nationella intressen.

Operatören 3 reste upp en mast utanför Helsingborg, i Ramlösa (ort känd för mineralvatten med fluor i), detta var 2005. Det var ett jädra liv kring den, som det brukar vara. Operatören hänvisade till Rikets säkerhet, att masten var tvungen att stå där just därför. Säkerhet mot vem då? Danskarna?

Förresten är just operatören 3 en del av den främmande makt som invaderat nämnda Riket. Till 60% ägs företaget av kineser (familjen Li, illuminati) och till 40% av Wallenbergarna (Bilderbergare), förrädare som gjort affärer med både Hitler och Stalin.

SÅ, du har nog rätt. I vårt sanningssökande har vi säkert SÄPO:s välsignelse.

See User information
Quote:

wikhall wrote:
Det är märkligt vad som kan motivera nationella intressen.

Operatören 3 reste upp en mast utanför Helsingborg, i Ramlösa (ort känd för mineralvatten med fluor i), detta var 2005. Det var ett jädra liv kring den, som det brukar vara. Operatören hänvisade till Rikets säkerhet, att masten var tvungen att stå där just därför. Säkerhet mot vem då? Danskarna?

Förresten är just operatören 3 en del av den främmande makt som invaderat nämnda Riket. Till 60% ägs företaget av kineser (familjen Li, illuminati) och till 40% av Wallenbergarna (Bilderbergare), förrädare som gjort affärer med både Hitler och Stalin.

SÅ, du har nog rätt. I vårt sanningssökande har vi säkert SÄPO:s välsignelse.

wikhall, du nämner illuminati och Li-familjen. Gaston har också skrivit om Li-familjen på det sättet. Har ni info om det, att den Hongkongfamiljen är något slags illuminati. Jag tänker på att Li är väl ett av jordens vanligaste namn.

Posted on: 2007/6/12 9:11
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Ja, det är ett vanligt namn. Det kan säkert finnas Illuminater som heter Andersson också...

Här är lite info:

http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/li.htm

See User information
Quote:

wikhall wrote:
Ja, det är ett vanligt namn. Det kan säkert finnas Illuminater som heter Andersson också...

Här är lite info:

http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/li.htm

Jag har sett det förr - får läsa igen. Jag ser inga bilder där, gör andra det?

Posted on: 2007/6/12 9:43

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Apropå det med Li eller Kina, så kom ju ostindieseglaren tillbaka - och det var just då Hu och Kungen var på båten i Gbg, stort ståhej... - som det slogs värmerekord i Göteborg. Vad vill det säga...?

Se tidigare inlägg:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=45514#forumpost45514

Det finns många inslag om detta.
Ett är här:
Kinesisk ilska när Götheborg kom till Göteborg
http://tv4nyheterna.se/2.139?videoId=1.119872

En vän skrev (ungefär), kkp är ju det kinesiska kommunistpartiet:

"Här i Gbg ha jag sett stora vägreklam på många ställen när man kör bil. Det handlar om invigning av kinesiska satsning i Kalmar (Fanerdun). Det står någonting på kinesiska och när man kör förbi så förstå man inte riktigt vad det är. Samtidigt det ger känslan av man är i Kina eftersom det är stora kinesiska text.

Det känns som om kkp håller på och tar över lite i taget genom att vänja svenskarna vid deras reklam."

Posted on: 2007/6/12 9:54

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Skumt. Senast jag såg denna sidan fanns bilder där...

Här är mer:

http://www.theforbiddenknowledge.com/ ... ruth/the_li_bloodline.htm

Anonym
Quote:

provoceramera wrote:
Jag har också hört talas om rekryteringen.

Tydligen så får vilka muppar som helst leka polis nu för tiden.

Ärligt talat så är jag mest orolig för de stackarna som tar den här typen av jobb.

Något utav ett panikdrag från SÄPO?

Och varför tror du ex frimurarna hatar nationalalister ?

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=48244#forumpost48244

Anonym
samma drägg, olika namn, du är fortfarande ett levande exempel för det masken..

Anonym
Quote:

Banned4life wrote:
samma drägg, olika namn, du är fortfarande ett levande exempel för det masken..

Vad menar du?

Nationalister och 9/11
http://ragnar.motpol.nu/?p=11

Anonym
du måste vara den trögaste varelsen alla kategorier..

nationalist eller frimurare = nyttiga program

i ditt fall är det bakvänt.

Föredetta frimurare numera självutnämnd nationalist.

utrycket "opposames" kanske är bekant?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper