Vakencorner
|
Re: Sion + Illuminati + CIA = SANT
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Där ser man (verkligen) Ballt material PC!!!
Och jag kan ju tillägga att jag har fått ta del av denne indiers tankar i bokform - just av PC- själv - boken är /var skitinformtiv på alla sätt och vis... Jag kommer att ha mycket nytta av den - för denne sk. "Bhagwan" är mycket insatt i våra problem och detta är ju viktigt för oss - och kan han uppepå det medverka till att avslöja Raelianernas frammarsch - Så är detta väl bra!!! Tänk att dessa Illuminater - "Jhabulons agenter" är så jävla fåfänga att de måste sätta sitt "bo-märke" på allt de kommer över... samt: och hans nya lilla kompis: (grymmling)
Posted on: 2005/11/5 19:30
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
heeeejj detta var ny infomation ju.. jag har aldrig hört talas om denna indiska guru någon gång, självfallet...
*citerar* " Bhagwan" är mycket insatt i våra problem och detta är ju viktigt för oss - och kan han uppepå det medverka till att avslöja Raelianernas frammarsch - Så är detta väl bra!!! " när blev raelerna något hot? jag känner mig dåligt informerad helt plötsligt.. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2005/11/6 10:12
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag undrar fortfarande varför raelerna's frammarch måste hindras.??
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hörde at oshojii pratade om eckhart!you cant just shut the truth since it is your origin!
Posted on: 2005/11/6 14:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tjabba, eFeKTO...
Kanske är läge för en förklaring - varför i alla fall jag alltid tjatar om denna organisation... "RAELIANERNA" Det är nu så att jag - i alla fall - tror mig veta - att det här med "The Serpent Race" - är ett faktum... "DE" är HÄR och har varit det sedan tidernas begynnelse - i alla fall under den tid då den sk. människans utveckling begynte - På så sätt - så är de verkligen djupt involverade i denna "vår" evolutions-process... "DE" har alltid varit "avantgardet" för händelsernas utformning - Skall en mur skapas som håller "ställningarna" i Europa, och är detta nödvändigt, så fixar de detta - Skall denna "händelse" förändras = "muren bort" - så tar de bort den... Är det nödvändigt att en av sveriges prinsessor skall genomgå en "anorexia- Bullemia" - så, fixar dom även detta ... Dessa - små "grå" - har en otrolig kapacitet och tar oss nog vilken dag som helst om vi nu är "värdiga" detta... Men det festliga är ju även detta, att - om vi verkligen är av "den" kalibern - "Värd att bekämpas" då har vi nog forhoppningsvis även kapaciteten att överleva deras "ränker"... Men det finns egentligen inte något riktigt bra "förskrivet recept" på hur man då skall bete´sig... Men, om man nu bara man är som det heter: Trogen "sitt inre" - Så fixar, det sig nog - påstår dom som kan det där - och dessa är ju "in legio"... Hö,hö... samt: plus: (Den lille Grymmling)
Posted on: 2005/11/6 22:15
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hmm.. det blev lite grötigt där, du tappade bort mig vid
-" DE" har alltid varit "avantgardet" för händelsernas utformning - Skall en mur skapas som håller "ställningarna" i Europa, och är detta nödvändigt, så fixar de detta - Skall denna "händelse" förändras = "muren bort" - så tar de bort den... Är det nödvändigt att en av sveriges prinsessor skall genomgå en "anorexia- Bullemia" - så, fixar dom även detta " någonstans där tappade jag tråden, tyvärr. dina vilda brianstorm's på vaken här är riktigt intressanta dock är jag en av dom som inte riktigt hänger på ditt tempo.. en gång till då.. varför är du emot raelianerna..? |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login