vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Kärnvapen-Attack planeras i Texas ! ! ??

Lyssna på Intervju med Före detta officer i Amerikanska Armen.

Intervjun gjordes igår 25/1. Något mycket otrevligt planeras av samma gäng som uförde 9/11- Bush och company.

http://www.government-propaganda.com/nuke-attack.html

Timma 1

http://www.government-propaganda.com/AV/Nuke-attackhr1.mp3

Timma 2

http://www.government-propaganda.com/AV/Nuke-attackhr2.mp3

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Kärnvapen-Attack planeras i Texas ! ! ??

31/1 , ett datum att hålla ögonen på ! ! !

Detta vill jag inte tro på och hoppas tamefan att det inte händer något detta datum ! !

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Welcome to the Home of
Ghost Troop

http://www.ghosttroop.net/

Anonym

Resized Image

See User information
Kolla, här då - 88-an!
http://www.nysol.se/eap/ - Du kan ju läsa i alla fall - så, "dra" igenom deras artiklar - skitbra!
Smäller in en lite smak-bit:

Bekämpa synarkismen!
För att genomföra en, av folkvalda regeringar, reorganisering av vårt fullständigt konkursmässiga ekonomiska system, måste vi först omintetgöra det dödliga hot som synarkistinternationalen utgör.
Den synarkiststyrda terrorism som lanserades med 9/11, fyller samma sorts funktion som 'spänningens strategi' i 70-talets Italien, eller som de vänster- och högerextremistiska grupper som satte skräck i 20- och 30-talets Tyskland, eller som den ursprungliga varianten - den jakobinska terrorn i 1790-talets Frankrike; att lamslå den existerande statsapparaten och terrorisera befolkningen till den grad människor av desperation, accepterar eller till och med vädjar efter odjurstyrannen som kan återställa "ordning" och införa diktatur. Sättet vi kan besegra detta hot är genom att avslöja synarkistinternationalen, dess historia och dess modus operandi.

Man kan även läsa om framtida krig som planeras på deras hemsida... Men som jag alltid brukar säga - skall man lura någon så räcker det med 20% sanning sedan kan man lattja med resterade 80%... Så gå inte på allt som står i deras sk. program -
Men faktum är i alla fall - att jag röstade på dem i förra valet i "riks", alltså - sedan så röstade jag naturligtvis på mig själv på det lokala planet - regionalt blev det sjukhuspartiet - hö, hö... Nåja...
Men jag skall ju kanske tillägga att det är "Repsen" som ligger bakom dessa "synarkister" i alla fall... Och det kan man ju ta till sig...

samt: plus: (Grymmlingen)

Posted on: 2006/1/28 0:46
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym

Hejsan din gamla Uv....

Dessa bovar är ju väl medvetna om att vårt system med tillväxt inte håller längre. Vi är för många människor på Jorden och vår moder jord pallar inte med detta hur länge som helst.

Alltså är det tid att rasera !

Odjurstyrannen kommer få sin Diktatur , men först behöver man kanonmat till sitt stora Krig. Man behöver dock först ha en stor arbetslöshet , framförallt bland våra ungdomar, så att dessa är lätta att fånga upp.

Hur ser du på KärnvapenAttacken ? tror du dom kommer våga att genomföra den ?

Jag för min del har svårt att tro att det kommer och hända något redan nästa vecka .

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper