Vakencorner
|
Anonym
|
Ännu ett steg närmare världsordningen.
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,592269,00.html
Detta har jag varnat för länge och David Icke varnade i början på 90-talet för microchip. Alla skrattade såklart, men verklighet idag. Att microchippa fångar är ju bara ett sätt att smyga in det i samhället och få det mer accepterat. Sen microchippar de barn, för att "barnen inte ska försvinna". Amerikanskt företag som jobbar med microchip (där för övrigt en Roothschild finns i företaget): www.adsx.com |
||||
|
||||
|
Re: Ännu ett steg närmare världsordningen.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kristendomen.
Jag kommer (ofrivilligt) i kontakt med flera olika sorters konspirationsteorier, om man får kalla det så. Det finns även "en" kristen (baptistisk) sådan. Snarare en Baptistisk grupp, med "forskare" även i sverige. Enligt dom är det kommande mikrochippet förklarat i bibeln som "the mark of the devil", som antingen kommer att hamna någonstans i huvudet (pannan) eller i armen. I bibeln står det, om jag fattat det riktigt, att satans märke är 666 (odjurets, dvs människans tal, en symbol för människans vibrationsområde). Hur detta har kunnat förvandlats till ett mikrochip har jag dock ingen aning om. A skriver att de ska propagera för mikrochippet genom att visa hur bra det är att kunna hitta sina försvunna barn. Det är ju så de gör med allt. Eller rättare sagt... det är ju så vi gör med allt... som vi så desperat försöker få igenom. Skattesänkningar, skattehöjningar, copyrightlagar, biståndspolitik etc... När någon försöker tala om för en, hur bra det är, då gör man riktigt i att anta motsatsen, verkar det som. Det kanske är bättre att låta barnen försvinna istället... istället för att få deras hormonbalans kontrollerad av en underättelsetjänst i ett främmande land. Fast de kommer att göra det oundvikligt att välja bort mikrochippet, när det är så litet att du inte kan se det, lägger dom det i maten eller vaccinationssprutorna. Vi får hoppas att vi blir av med vår självblindhet innan det har gått så långt. Det är det enda som kan rädda oss. Gör vi inte det, är det försent, den dagen då alla har ett mikrochip i skallen, eller var det nu än hamnar.
Posted on: 2005/1/23 2:08
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Härligt uppfattat!!! Jag tror att jag citerar grejjen rakt av och menar med detta - att jag håller med till 100%
*************************************************** Vad är det för idiotiskt med detta? "Vi får hoppas att vi blir av med vår självblindhet innan det har gått så långt. Det är det enda som kan rädda oss. Gör vi inte det, är det försent, den dagen då alla har ett mikrochip i skallen, eller var det nu än hamnar."
Posted on: 2005/1/25 21:22
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
det är ju uppenbar att pengar i bemärkelsen mynt och sedlar håller på att försvinna iaf.allt sköts ju med kort nummera.man kan snart inte tanka sin bil med sedlar längre allt sköts med tankomat kort.handlar mat, åker spårvagn med kort får lönen/bidraget på kontokort.snart kommer nog alla dessa kort slås ihop till ett enda "superkort"
(jag kan se reklamen framför mig) för det nya kortet...... jag tror vi kommer få ett inoperar chip i armen där lönen kommer in samt att vi bettalar allt med det.där står oxå personnummer osv - |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login