Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Who ARE you people? SÄPO? ; )
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Right you are mate
It is happening allready, get informed All I can do is direct you to our website mate All and all 6 websites go to www. antennamonitor.org www. chemtrailmonitor.org we are in malmö sweden, give us a holllor if you coming this way ok the Few makes a differance eh Zeebee |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag är på. Problemet är 1) Jag är i lumpen just nu och de jäkla tomtarna släpper mej inte mer än på helgerna, och 2) jag bor i KRistianstad, Sveriges armhåla. Vad sjutton kan man då göra? Lite svårt att åka upp till Stockholm på helgerna
Men det går ju...om man har ett skäl att åka upp
Posted on: 2006/3/25 18:50
|
|||
|
Your shoelace is untied.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frivilligt eller, o
om Kristianstad är armhålan så är väl Stockholm arslett eller????????? tomten |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
![]() 9/11 2006 planeras en demonstration vid " Ground Zero ". Nu när Charlie Sheen tagit bladet från munnen lär fler kändisar haka på Tåget. En demonstration i Stockholm samma dag vore Grejt. Vi har tid på oss att planera detta och spara pengar. Försök att få ihop personer i den Stad ni bor i Och dra till Stockholm 9/11 2006. Sprid till alla Forum på Internet och börja Pleneringen NU !!! JÄTTEDEMONSTRATION PLANERAS TILL 11 SEPTEMBER I STOCKHOM. PLATS SERGELS TORG. ? Är tiden inne Gott Folk ?? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maybe you are looking the wrong way?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Which way is that?????????????????????????
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag antar att du menade att det var micro som gjorde filmkvällen ensam...
Jag tror på aktion. Webben är inte bra för att få inspiration. Vi måste träffs irl och brainstorma. Alla som kan träffas i stockholm bör göra det. Malmö kan organisera en egen träff. Jag är på 100%.... Are you with oss or watching tv?
Posted on: 2006/3/25 19:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
So88, jag är på. Men jag är inne i lumpen. Vi kommer att köra en veckas tjänst och en veckas ledighet när jag kommer ur den här fördömda gsun. Förhoppningsvis har jag ledigt den veckan och kan dra upp till Sveriges "arsle", hehe. Det hade varit förbannat kul - och mycket effektivt för att sprida information
.
Posted on: 2006/3/25 19:30
|
|||
|
Your shoelace is untied.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
1 vecka ledigt efter gsun det var det värsta. lyx.
gör vad jag kan här, eller nej men vafan jag behöver backup, jag är bara ett litet halmstrå i halmstad. iaf. vi borde väll ha en aktions dag, där vi skriver ut ett gemensamt papper med våra bästa argument sen går vi på skolor, brevlådor´, busshållplatser , anslagstavlor. Samtidigt skickar vi till journalister, skriver på forum, insändare i tidningar etc . Har inte varit här sålänge så vet inte vilka aktioner ni har sysslat med.
Posted on: 2006/3/25 19:36
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe, ja, vi har ledigt vecka 15, men jag menade att vi har en veckas tjänst, därefter en veckas ledighet, en veckas tjänst, osv. Segt som fan, men så är det att vara skyddsvakt i marinen. Bläh. Men fan, man kan ju tycka att det borde finnas mer vakna människor i Halmstad
Pröva att sätta upp några av Vakens bilder och se om du får någon som helst respons först av allt. Om inte annat så lär det väl skapa fler vakna iaf
Posted on: 2006/3/25 19:44
|
|||
|
Your shoelace is untied.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe jo det finns väll mina vänner men dom lama hasch rökarna. kan man inte lita på
skyddsvakt eh, då får du ha batong right ? =)
Posted on: 2006/3/25 19:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Synn. Du får fresta dem med en joint, heh.
Yeah, det får jag Dock inte expanderbatongen av någon anledning. Vi får den som polisen använde tidigare, typ stål eller trä täckt med gummi. Det blir skiteffektivt mot FEMA-soldaterna när de kommer...
Posted on: 2006/3/25 20:06
|
|||
|
Your shoelace is untied.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Malmö sounds great to me! On the anniverary? Sounds good to, but err, lets say, hmmm something in June?
In Malmö? Or Göteborg, men skåne, där kan man träffa en hel del folk, förresten MICRO, jag menade, MICRO, (Tackar Micro) Så, visste, lets get it on.... I can design, and plan I can suggest ideas osv, och vara och errr...sv..
Posted on: 2006/3/25 20:48
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login