vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ny lag kan leda till tvångsvaccination?

See User information
Jag tänkte först lägga in detta i "Miljö och hälsa"-avdelningen, men eftersom det nu handlade om lag och 'tvång' så beslöt jag mig för att lägga det här.

Ny lag 1 januari 2013, länk:
http://newsvoice.se/2012/12/26/progno ... foljder-for-ovaccinerade/

Posted on: 2012/12/27 15:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ny lag kan leda till tvångsvaccination?

See User information
Får också rekommendera en kompletterande artikel om utrikes i USA där föräldrar blir arresterade om de vägrar vaccinera sina barn:

http://newsvoice.se/2007/11/25/maryla ... ang-under-polisbevakning/

Posted on: 2012/12/27 17:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ja vafan kan vi ens bli arga på dom?

Parasiter är parasiter och dom är här för att äta och leva på våran blåögdhet.

Dom sa -nämen titta! Svenskarna accepterar fortfarande att sjuka och friska människor betalar extra fult pris för saker som tillverkas gratis..

Wow vilka dårar dom är, tryck i dom lite mer vacciner och skicka räkningen till oss sa läkemdelstillverkaren till dom som håller i våra pengar, svenska politikerna..

Jo dom sitter i samma båt och försöker övertala oss att vi inte sitter i samma båt..

Visst har jag sagt att vi kanske bör förlåta dom, men vafan ärligt talat..

Låt oss sparka ur dom jävlarna ur båten och börja köra båten på ett ärligt sätt..
Öser ur vattnet tillsamans, raserar ett ohållbart och orättvist system med fejkpengar och medeciner som bli dyrare och dyrare när egentligen absolut INGEN ska ha nån accepterad rätt att ta betalt av en sjuk människa..

För tillåter vi sånnt då har vi gjort bort oss vilket bevisen visar att vi kanske redan gjort..

hummmmmmmmmmmm

Posted on: 2012/12/27 18:30
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Blir fan vansinnig på dom där jävla tjockskallarna. Tror inte jag svurit på vaken innan. Om dom ändå försökte tvinga mig fysiskt så skulle jag slå in skallen på dom. Men dom tar vägen via ekonomisk utpressning. Må deras armhålor hemsökas av tusen löss, eller hur är det araberna säger

Posted on: 2012/12/27 21:11
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
En tvingande lag är en utstuderad våldtäkt på den svenska - redan hårt våldtagna - befolkningen.

Kände mig lite uppåt idag - men det tog slut när jag ägnade tanken åt detta elände. Men. Nu skiter jag i det, för det kommer inte angå min själ en millimeter.

Sen undrar jag bara vilkas bankkonton som blivit välfyllda av big pharma. Myndighetssvinen är lättköpta och lättlurade, som synes.

Posted on: 2012/12/28 11:19
Resized ImageChip HappensResized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper