vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

ALAN WATT HOTAD AV MAKTELITEN!

See User information
Alan Watts exponering om elitens planer börjar nu göra att de känner att det brinner i knutarna. Tidigare övervakning från bilar nära hans hem har nu gått över i att svarta helikoptrar tar fotografier av honom.

"Please take note: I (Alan) am being photographed
(July 26, 2006) by dark ominous military-style
helicopters. Since this does not bode well for me,
those who can download this site, please do so in
case something nasty happens. If it does, it's been
nice knowing you, Alan."

SE ALANS HEMSIDA:

http://www.cuttingthroughthematrix.com/

Posted on: 2006/7/27 11:15
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: ALAN WATT HOTAD AV MAKTELITEN!

See User information
Freaky stuff, good to get this out

Posted on: 2006/7/27 12:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Men vad i helvete. Fly landet för fan. Vi behöver dig kvar som informationsspridare i världen Alan. Om han verkligen känner att det inte bara är en form av psykologisk krigsföring mot honom så måste han fly/flytta. ASAP.

Cee, kan du ta emot Alan Watt i "byn"?

Anonym
Hm.. någon borde nog ta honom till en läkare och få honom undersökt för schizofreni.

Nån form av paranoia rör det ju sig om iaf, om nu det inte bara är medvetna lögner för att få uppmärksamhet....

See User information
Quote:

zpz skrev:
Hm.. någon borde nog ta honom till en läkare och få honom undersökt för schizofreni.

Nån form av paranoia rör det ju sig om iaf, om nu det inte bara är medvetna lögner för att få uppmärksamhet....

zpz; Är du allvetare? Hur kan du veta så mycket? Teach me Master!

Posted on: 2006/7/27 15:49
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

Anonym
Militären sysslar inte med att övervaka konspirationsteorispridare med svarta helikoptrar... det påståendet faller liksom på sin egen orimlighet.
Det skulle ju vara otroligt kostsamt, till vilken nytta?

Skulle han vara övervakad på något sätt så skulle det väl isåfall vara av hans telefon/internetanslutning/hemsida.
Men jag har ytterst svårt att tänka mig att polisen därborta lägger nåra större resurser på att hålla koll på pajasar som honom.

See User information
Quote:

zpz skrev:
Militären sysslar inte med att övervaka konspirationsteorispridare med svarta helikoptrar... det påståendet faller liksom på sin egen orimlighet.
Det skulle ju vara otroligt kostsamt, till vilken nytta?

Skulle han vara övervakad på något sätt så skulle det väl isåfall vara av hans telefon/internetanslutning/hemsida.
Men jag har ytterst svårt att tänka mig att polisen därborta lägger nåra större resurser på att hålla koll på pajasar som honom.

I din värld är detta omöjligt, allstå skämseltaktik...

"Militären sysslar inte med att övervaka konspirationsteorispridare med svarta helikoptrar... det påståendet faller liksom på sin egen orimlighet.
Det skulle ju vara otroligt kostsamt, till vilken nytta?"

Och detta vet du?

Slå upp fyrkant i ordlistan!

Posted on: 2006/7/27 16:03
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

Anonym
Ja, bisarra påståenden som dessa, som står i strid med allt vett och förnuft, betraktar jag som lögner eller resultat av psykisk sjukdom tills motsatsen bevisas.

De flesta här verkar utgå från att han talar sanning tills motsatsen bevisas (och även efter att han blivit motbevisad, för den delen). Och ni anser er vara mer kritiska till information än medelsvensson, vilket skämt!

Anonym
Där jag bor finns en äldre snubbe som springer runt å terroriserar folk överallt(och har gjort i många år nu), affärer, bensinstationer å sjukhus.
Hans stora problem är att han har fått för sig
att Säpo är efter han för att han vet för mkt om palmemordet. Den här herrn påtalar mkt högt å
tydligt för folk överallt att deras bilar, kontor å hem är buggade å vill hjälpa dom att se detta. Han säger att alla flygplan å helikoptrar är efter å spanar på han, t.o.m stora Boeing.

Herrn påstår att han kollat detta genom att köra många mil med bilen å hela tiden vänder planen efter oavsett vart han tar vägen. Jag vet att detta är sant för jag har mött han många ggr
själv. Säger nu inte att det är samma med Alan men man ska nog inte tro på allt som folk säger..

/Nico

Anonym

See User information
Den som bemödat sig med att lyssna på intervjuerna med Alan vet att han är både extremt påläst och mycket långt ifrån paranoid.

Tvärtom får han väl anses vara en av de mer jordade och anspråkslösa av "konspirationsforskare" jag har stött på, och tro mig, jag har studerat en del av dem.

Mycket av det han säger går ju att belägga. Och till skillnad mot vissa raljerande "realister" här på vaken som dömer ut tanken på att eliten har cyniska och onda syften och vill skapa en global kontrollstat med fullkomligt övervakade människor, och till skillnad mot de flesta människor i övrigt, så har Alan Watt läst deras egna böcker där de går igenom vad som bör göras och hur de ska göra det.

För vidare information se mina inlägg:

DET FINNS INGEN KONSPIRATION!

http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... t_id=19695#forumpost19695

Samt:

Mikrochippet, den slutliga lösningen?

http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... hp?topic_id=3126&forum=14

Posted on: 2006/7/27 17:38

Anonym
ZPZ: Din kritik av allt vi presenterar bygger ju på att du inte varit tillräckligt kritisk mot de lögner mainstream-media programmerat dig med genom åren!?

Vi måste rädda Mr Watt!

See User information
zpz: du e ju bara dum i huvet.

Posted on: 2006/7/27 20:28

Anonym
Nejdå, han är inte Dum i huvudet.

Han är endast en Maktens Lakej ( Medvetet eller Omedvetet )

Anonym
Quote:

pingman skrev:
zpz: du e ju bara dum i huvet.

Du är uppenbarligen mycket smartare som kan kläcka ur dig såna intelligenta påhopp.

Anonym
Har ni någon favoritintervju som ni kan rekommendera med Alan Watt? Jag har hört endel med inte satt mig in i honom så mycket som jag gjort med Jordan och Tsarion.

See User information
Svar Ja

Posted on: 2006/7/27 21:42

See User information
Quote:

zpz skrev:
Men jag har ytterst svårt att tänka...

Jo zpz, vi vet det.

Alan behöver inte dra några rövarhistorier för att få uppmärksamhet, att hans intervjuver sprider sig som wildfire på nätet är för att han är grymt instressant och framför allt otroligt påläst.

Posted on: 2006/7/27 21:48

See User information
Quote:

void skrev:
Har ni någon favoritintervju som ni kan rekommendera med Alan Watt? Jag har hört endel med inte satt mig in i honom så mycket som jag gjort med Jordan och Tsarion.

Alan har gett en massa intressanta intervjuer genom åren men detta är 2 av de allra bästa:

http://www.cuttingthroughthematrix.co ... _LightOfDay_062706_16.mp3

http://www.cuttingthroughthematrix.co ... _KevinSmith_062906_16.mp3

Posted on: 2006/7/27 22:06

See User information

Posted on: 2006/7/27 22:29

Anonym
Pingman språkbruk!

See User information
Måste ta och beställa Alans böcker. Här är lite utdrag:

"To form is to Shape. People are shaped by IN-Forming.
Information is neutral, like law, neither true nor false. Masters
of Gnosis dispence the sequences of directives which, in
scientifically designed order, form the ideas, opinions and
life, the beliefs, reality AND DESTINY of the receiver
YOU.

When IN-DOCTRINATION is complete you have been
MASTERED. To "doctor" means "to fix" by a science or
Discipline. YOU ARE NOW A MASTER-COPY, not original
but ABORIGINAL. Original people saw things in entirety.
Pythagorus taught a science of controlling the mind, by
reducing all thought down to mathematical formulae. The
REAL priesthood call this THE TRINITY. It s as easy as
A1B2C3."

Se mer:

http://www.cuttingthroughthematrix.com/books.html

Posted on: 2006/7/28 19:04

See User information
Alan berättade i den senaste sändningen att även Jackie Patru, radiovärden på Sweet Liberty där Alan är regelbunden gäst, hade fått besök av svarta helikoptrar som fotade henne. Dessutom var det omöjligt för henne att komma fram till Alan på telefon i onsdags då de skulle göra sin senaste intervju, trots att hon testade att ringa från olika ställen.

Posted on: 2006/7/30 10:16

See User information
Ett litet meddelande från Alan:

"I (Alan) am alive and kicking. Thanks to those who have been concerned. The best protection is to expose harassment techniques as they happen. The nasty guys like to work in the dark.

July 31st, 2006"

Posted on: 2006/8/2 11:05

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper