vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 ... 11 »

Anonym
Punkt två tar fart! 100000 nya svenskar
Sverige har iår tagit emot hundratusen invandrare och som vanligt är antalet flyktingar pinsamt lågt,
1-3%
man hör diverse människor säga "hur fan ska man lyckas integrera alla dessa"
Jag undrar snarare hur fan ska man ens lyckas segregera dessa?
vart i helvette ska alla bo?

men....
Illuminatis andra punkt går iaf framåt i en rusande fart nämligen
"förstörande av all patriotism och ersätta detta med en världsregering"

Som frimuraren och natos överbefällhavareGeneral West clark sade under det pågående kriget i forna jugoslavien
" i det moderna europa kommer ingen plats för homogena stater finnas till, vi kommer arbeta för mångkulturalism"

folkgemenskapet är ett minne blott!

Masken

Edited by maggot on 2006/12/28 21:56:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Punkt två tar fart! 100000 nya svenskar

See User information
Var de ska bo är väl det minsta problemet? Sverige är väl andra eller tredje största land i Europa men bland de minst befolkade...

Posted on: 2006/12/28 23:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Dan wrote:
Var de ska bo är väl det minsta problemet? Sverige är väl andra eller tredje största land i Europa men bland de minst befolkade...

Du menar att vi ska dumpa dem i skogarna/vildemarken i norrland? Nä de flesta kommer nog hamna runt storstäderna i segregerade områden som rosengård.

Posted on: 2006/12/29 1:05

Anonym
Quote:

Freze wrote:
Quote:

Dan wrote:

Du menar att vi ska dumpa dem i skogarna/vildemarken i norrland? Nä de flesta kommer nog hamna runt storstäderna i segregerade områden som rosengård.

Fasen jag som dessutom vill ha kvar skogen!
lite andrum kan vara skönt att ha när man vill slippa bilar och köpcentrum.
Sverige har idag uteliggare som inte har någonstans att bo vi kanske ska börja ta hand om de människor som redan bor här.

Anonym
Maggot skrev...Quote:
Fasen jag som dessutom vill ha kvar skogen!

Jojo,...skogen måste vi ha kvar...

See User information
Quote:

maggot wrote:
Sverige har idag uteliggare som inte har någonstans att bo vi kanske ska börja ta hand om de människor som redan bor här.

Problemet med uteliggare är inte brist på bostäder. De måste ta hand om sig själva då de oftast är drogpåverkade.

Och skogen lär vi få behålla även då Sveriges befolkning skulle fördubblas.

Posted on: 2006/12/29 10:05

See User information
Den här sorts"invandring" har som ändemål att splittra svenska kulturen och exploitera de invandrare.. de kommer LÄTT att acceptera mycket mindre lön,sämre bostads kvalite etc etc...

Compared to immigration in Canada the last 20years I see a pattern, and that is creating Ghettos.

What the Iluminati did to the "Indians" in Canada (5%left) is the future for SWEDEN.

Det var inte "vanliga"människor som planerade och byggde infrastrukturen, politiskt och polisens struktur...de andvänds för slaveri.

Nu är deras barn barns barn för latta, zombified och för väl "utbildade"för att bättre exploiteraspå de plannen... det kräve NEWBLOOD utifrån

NWO= Fuck all people all countries, an arrogant attitude at best.
They created the countries and do what they will with their creations.

Nu är det många som varnar för ett land, som kämpar för Democrati och det Svenska Kulturen... men bägge två är ju skapat av de makteliter som nu går ett steg vidare...

Posted on: 2006/12/29 10:17

Anonym
Dan, sicken bullshit! Så du menar på fullt allvar att uteliggare OFTAST är drogpåverkade? Kanske dags för dig att besöka Frälsningsarmén, stadsmissionen osv för ett studiebesök?

Anonym
Quote:
Dan:
Problemet med uteliggare är inte brist på bostäder. De måste ta hand om sig själva då de oftast är drogpåverkade.

Här är en klassisk svensk undanglidning. Helt enligt "da supreme brainwash".

Plötsligt är det inte massinvandringen som är problemet utan uteliggare med påstådda drogproblem. Snacka om ful taktik. Visst finns det folk både utan eller med tak över huvudet som drogar men om jag hade haft den gen som bidrar till missbruk så hade jag föredragit att befinna mig inomhus när vinterkylan sätter tänderna i en. Hade inte du?

Vet du förresten hur lätt det är att bli bostadslös nuförtiden? Det räcker att du har en betalningsanmärkning som bostadssökande så är du hyfsat stekt. Det lär inte bli bätrre med Reinfeldts och Littorins prioriteringar som bara gynnar de som har råd eller möjlighet att via banklån köpa sitt boende.

När det gäller svensk skog så är väl kyrkan den största ägaren och jag vet inte hur många taxibilar eller pizzerior som kan få plats i den svenska urskogen men jag tror inte att designen passar in i ärkebiskopens planer.

Anonym
Quote:

Dan wrote:
Quote:

maggot wrote:

Dan det låter som du kan fixa bostad åt dessa 100000?
och om det blir lika många nästa år har vi 200000 och de 100000 som kom år 2006 har påökat deras familjer med några tusen till och plats på barnhem har vi ju gott om.
man ser ju redan nu när vissa familjer kommer med deras åttasitsiga barnvagnar och man undrar hur fan det kommer gå.

Det finns 20/30 åringar i vårt land som tvingas bo kvar hos sina föräldrar för att de inte får jobb eller bostad,
och därmed tvingas starta kollektiv
såsom jag fick göra med tre vänner för ca 3år sedan.
vi var fyra pers i en tvåa på 50kv
(jag sov under ett köksbord)

om man går in på www.ams.se så ser man att vi inte har jobb åt dessa människor.

See User information
Alltså, nu hänger jag inte riktigt med i svängarna. Vilken kultur skulle invandrarna slå sönder?

Jag är inte så insatt i detta med nationalism via rastänkande, något jag i själva verket förkastar. Ni talar högt om hur världen inte ska se ut, berätta gärna, hur vill ni att världen skulle se ut? Biologiska gränser? Etniska klansamhällen?

Är ni nyvakna eller drogade? Eller är det mitt fastande som skapar missförståelse?

Posted on: 2006/12/29 12:16

Anonym
Quote:

Dan wrote:
Alltså, nu hänger jag inte riktigt med i svängarna. Vilken kultur skulle invandrarna slå sönder?

Jag är inte så insatt i detta med nationalism via rastänkande, något jag i själva verket förkastar. Ni talar högt om hur världen inte ska se ut, berätta gärna, hur vill ni att världen skulle se ut? Biologiska gränser? Etniska klansamhällen?

Är ni nyvakna eller drogade? Eller är det mitt fastande som skapar missförståelse?

1
en invandrare och inte heller en muslim är något problem men idag är det 500000 muslimer i sverige och när de "börjar" ställa krav på sverige kan det bli svårt att rätta till det.
flera av de svenska skolorna i landets betongförorter har förbjudit nationalsången,luciafirande och nordiska symboler.

2 att du inte är så insatt i mångkultur är ju trisst.
Se detta korta repotage om rosengård så kanske du ser att invandring handlar om mer en resturanger, trummor och musik

http://www.jesper.nu/filmer/fight/Rosengard.php

3 jag vet inte hur ja vill att världen ska se ut men ja vill iaf ha massa kulturer i världen inte en enda kultur i hela världen

så här kan det gå när muslims kvinnosyn krockar med svensk

http://www.youtube.com/results?search ... %A5ngkultur&search=Search

sedan så kallar jag mig vaken och ditt fastande kanske är och spökar för dig vad vet jag.
men om du menar hur länge ja sysslat med det vi kallar "nwo" så är det väl snart fyra år sedan jag läste david icke och juri linas böcker för första gången

See User information
Quote:

maggot wrote:Dan det låter som du kan fixa bostad åt dessa 100000?
och om det blir lika många nästa år har vi 200000 och de 100000 som kom år 2006 har påökat deras familjer med några tusen till och plats på barnhem har vi ju gott om.
man ser ju redan nu när vissa familjer kommer med deras åttasitsiga barnvagnar och man undrar hur fan det kommer gå.

Det finns 20/30 åringar i vårt land som tvingas bo kvar hos sina föräldrar för att de inte får jobb eller bostad,
och därmed tvingas starta kollektiv
såsom jag fick göra med tre vänner för ca 3år sedan.
vi var fyra pers i en tvåa på 50kv
(jag sov under ett köksbord)

om man går in på www.ams.se så ser man att vi inte har jobb åt dessa människor.

100 000 låter mycket, har du någon källa till denna siffra?

Det luktar skrämselpropaganda, snart finns inte den ariska rasen? Dina barn barn kommer att vara svarta!

Missförstå mig inte, min son heter redan Mohammad

Posted on: 2006/12/29 12:32

See User information
Quote:

maggot wrote:

1
en invandrare och inte heller en muslim är något problem men idag är det 500000 muslimer i sverige och när de "börjar" ställa krav på sverige kan det bli svårt att rätta till det.
flera av de svenska skolorna i landets betongförorter har förbjudit nationalsången,luciafirande och nordiska symboler.

2 att du inte är så insatt i mångkultur är ju trisst.
Se detta korta repotage om rosengård så kanske du ser att invandring handlar om mer en resturanger, trummor och musik

http://www.jesper.nu/filmer/fight/Rosengard.php

3 jag vet inte hur ja vill att världen ska se ut men ja vill iaf ha massa kulturer i världen inte en enda kultur i hela världen

så här kan det gå när muslims kvinnosyn krockar med svensk

http://www.youtube.com/results?search ... %A5ngkultur&search=Search

sedan så kallar jag mig vaken och ditt fastande kanske är och spökar för dig vad vet jag.
men om du menar hur länge ja sysslat med det vi kallar "nwo" så är det väl snart fyra år sedan jag läste david icke och juri linas böcker för första gången

Där ser man, det är muslimernas fel. Nåväl, vi kanske har helt skilda uppfattningar när det gäller världspolitiken och NWO. Alla kan inte ha rätt?

Posted on: 2006/12/29 12:40

Anonym
jag hörde det på nyheterna igår
sen finns migrationsverket.se
här är STC
http://www.scb.se/templates/pressinfo____175799.asp
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=145&a=599018&rss=1399
http://www.nd.se/ni/visa/default.asp?dokID=429

sen vadå skrämselpropaganda vad menar du att man bör vara rädd om?
Din son är säkert en jättefin grabb.
som föredetta barnskötare i angered och hisingens arbetarkvarter har jag passat och skrattat med många fina barn vid namn "mohamed"

sen undrar jag om du har en dotter oxå om det är okej om hon gifter sig med en ickemuslims man, vi säger en etnisk svensk kristen jäkel?

undrar även samma med mohamed

på vems samvete läggs förintadet av sverige och det nordiska

See User information
Quote:

maggot wrote:
jag hörde det på nyheterna igår
sen finns migrationsverket.se
här är STC
http://www.scb.se/templates/pressinfo____175799.asp
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=145&a=599018&rss=1399
http://www.nd.se/ni/visa/default.asp?dokID=429

sen vadå skrämselpropaganda vad menar du att man bör vara rädd om?
Din son är säkert en jättefin grabb.
som föredetta barnskötare i angered och hisingens arbetarkvarter har jag passat och skrattat med många fina barn vid namn "mohamed"

sen undrar jag om du har en dotter oxå om det är okej om hon gifter sig med en ickemuslims man, vi säger en etnisk svensk kristen jäkel?

undrar även samma med mohamed

på vems samvete läggs förintadet av sverige och det nordiska

Jag kommer nog att rekomendera mina barn att gifta sig med muslimer, men inte tvinga.

Vad har detta med NWO att göra om jag får fråga? Att muslimer tar över västvärlden med en egen NWO agenda? Om detta vore fallet så borde invandringen vara något negativt för herrarna bakom kullisen?

Posted on: 2006/12/29 13:07

See User information
Quote:

Dan wrote:
Jag kommer nog att rekomendera mina barn att gifta sig med muslimer, men inte tvinga.

Låter som förutfattad mening ? Eller vad skånska dagbladet skulle kalla "omvänd rasism".

Quote:

Dan wrote:
Vad har detta med NWO att göra om jag får fråga? Att muslimer tar över västvärlden med en egen NWO agenda? Om detta vore fallet så borde invandringen vara något negativt för herrarna bakom kullisen?

Multikulturism == [Enda gemenskappet är konsumentkulturen (Hejsan usa!)] == Globalism => NWO

...Oxå är nationalism motsatsen till globalism.

Posted on: 2006/12/29 13:31

Anonym
Quote:

Schhh... du frågar om en mycket hemlig sak. En kultur som enligt alla indoktrinerade vänsternissar aldrig funnits! Detta ämne måste behandlas varsamt så ingen får för sig att någon sprider information som inte stämmer med propagandan.

Det är märkligt att Sverige under de senaste 20 åren så intensivt matats med både historieförfalskning och hjärntvätt samtidigt som svenska folket uppmanats att vara undergivna alla andra kulturer och religioner på denna planet. Nej inte märkligt alls om man gräver lite djupare under ytan på den politiskt korrekta lögnen.

Quote:

Ni? Vem är denne ni du så högtidligt tilltalar? Det är väl inte så att du generaliserar nu och drar alla på Vaken över en kam? Det är inte förenligt med ett öppet sinnelag.

För egen del är jag inte heller så insatt i "nationalism via rastänkande" och inte så intresserad heller men undrar givetvis vad du menar med en sån giftig kommentar. Av de muslimer jag lärt känna är många från arabvärlden, persien, afrika, sovjet eller Sverige så vilken ras är det du avser?

Quote:

Jag tror att om man ger sig in i religiösa tvångsmanier som fastande så riskerar man någonstans under reningsprocessen att bli lite flummig. Kallas även näringsbrist eller självsvält!

See User information
Om ni är rädda för att förlora eran "kultur" så är det väl upp till er att bejaka den? Vilken kultur är det som ni är rädda för att förlora genom "multikultur" och konsumsionskultur?

För min del så bottnar konflikten i något mycket mycket djupare än vad du och jag vill här och nu. NWO, Frimurare, Rosenkorsare, Lions osv osv... deras fundamentala strävan är att släcka guds ljus och inrätta en ateistisk värld där materialism blir huvudagendan. Man tror sig kunna göra detta genom att förvandla religion till kultur och när religionen är en kultur så glömmer man bort sin religion. Se Sverige, visst finns det kristna, men Sverige är ett av världens mest avsekulariserade länder. Julen är en kristen kultur som ALLA ska fira, men inte många är direkt religiösa. Man kan gå till kyrkan för "stämningen", det är fint och man kanske tar nattvarden och är religiös i fem minuter.

Man har lyckats i att förslava samhället genom att slå sönder kärnfamiljerna och göra människor till individer som måste stå på egna fötter. Ensam är svag, gemenskap kan ge styrka.

I många andra länder finns det inte sådana konstiga system som här i Sverige. Man har inte A-Kassa, Försäkringskassan, Sjukpenning, Barnbidrag, Bostadsbidrag, Flyttbidrag, Studiebidrag, Ensambidrag, Snyftbidrag osv... Där är säkerheten familj, vänner, grannar och släkt. Här har man lyckats slå sönder detta och skapa en individuell kamp i egoism. Oranga kuveret splittrar man och hustru, tvingar oss ut i slavarbete och får inte tid med våra barn. Barnen lämnas in i uppfostringsanstalter utan föräldras kontroll och där formas man in i ett produktivt liv som vuxen.

Hur som helst så kommer allt förr eller senare att kolapsa. De som idag leder NWO kan roffa åt sig så mycket som möjligt springa sin väg med svansen mellan benen, gömma sig i ett världsligt kaos och börja om från början i en annan världsdel, sakta bygga upp ett nytt imperium. Men, en sak ska ni veta. Allt materialt värde dessa personer har roffat åt sig, kan han inte ta med sig till efterkommande liv. Detta är mer ett tillfälligt penningsfetichism om ni förstår vad jag menar?

Posted on: 2006/12/29 13:55

Anonym
Quote:

försöker muslimer ta över världen?
och om de försöker med det så är väl det NÄSTAN lika skrämmande enligt mig som om "nwo" försöker ta över världen.
jag vill inte prackas på nån jävla religon!

om du studerar illuminati så kan du läsa att deras planer är att starta kulturkrockar och radera patriotism.

sedan så undrar jag varför du skulle föredra att din son gifte sig med en muslim vad är det för fel på en ateist?
vill du inte beblanda din religon/kultur med andra?

sen så undrar jag om du låtit dina barn undersöka diverse filosofier och religioner eller har du sagt från början att koranen är den sanna?

Anonym
Quote:

Dan wrote:
Om ni är rädda för att förlora eran "kultur" så är det väl upp till er att bejaka den? Vilken kultur är det som ni är rädda för att förlora genom "multikultur" och konsumsionskultur?

För min del så bottnar konflikten i något mycket mycket djupare än vad du och jag vill här och nu. NWO, Frimurare, Rosenkorsare, Lions osv osv... deras fundamentala strävan är att släcka guds ljus och inrätta en ateistisk värld där materialism blir huvudagendan. Man tror sig kunna göra detta genom att förvandla religion till kultur och när religionen är en kultur så glömmer man bort sin religion. Se Sverige, visst finns det kristna, men Sverige är ett av världens mest avsekulariserade länder. Julen är en kristen kultur som ALLA ska fira, men inte många är direkt religiösa. Man kan gå till kyrkan för "stämningen", det är fint och man kanske tar nattvarden och är religiös i fem minuter.

Man har lyckats i att förslava samhället genom att slå sönder kärnfamiljerna och göra människor till individer som måste stå på egna fötter. Ensam är svag, gemenskap kan ge styrka.

I många andra länder finns det inte sådana konstiga system som här i Sverige. Man har inte A-Kassa, Försäkringskassan, Sjukpenning, Barnbidrag, Bostadsbidrag, Flyttbidrag, Studiebidrag, Ensambidrag, Snyftbidrag osv... Där är säkerheten familj, vänner, grannar och släkt. Här har man lyckats slå sönder detta och skapa en individuell kamp i egoism. Oranga kuveret splittrar man och hustru, tvingar oss ut i slavarbete och får inte tid med våra barn. Barnen lämnas in i uppfostringsanstalter utan föräldras kontroll och där formas man in i ett produktivt liv som vuxen.

Hur som helst så kommer allt förr eller senare att kolapsa. De som idag leder NWO kan roffa åt sig så mycket som möjligt springa sin väg med svansen mellan benen, gömma sig i ett världsligt kaos och börja om från början i en annan världsdel, sakta bygga upp ett nytt imperium. Men, en sak ska ni veta. Allt materialt värde dessa personer har roffat åt sig, kan han inte ta med sig till efterkommande liv. Detta är mer ett tillfälligt penningsfetichism om ni förstår vad jag menar?

1 hur ska vår kultur bejakas
2 om det är så fel på alla bidrag så hoppas jag sannerligen att du inte tar emot dom, jag tycker på så viss sverige är ganska så bra och tryggt.
och om det är så jävla mycket fel på sverige vad gör du här då vem hindrar dig att flytta till muslimska länder?

See User information
Quote:

maggot wrote:

om du studerar illuminati så kan du läsa att deras planer är att starta kulturkrockar och radera patriotism.

Har du någon bra artikel om detta, kan vara intressant att läsa...

Quote:

sedan så undrar jag varför du skulle föredra att din son gifte sig med en muslim vad är det för fel på en ateist?
vill du inte beblanda din religon/kultur med andra?

Detta är svårt att förklara rakt över via ett forum, speciellt om personen inte har kunskap om Islam, nu vet jag inte hur mycket du redan vet? (förutom hjärntvättning via media)

Varför det är viktigt och speciellt för en dotter beror på att kvinnan har många rättigheter enligt islamsk äktenskap.

Posted on: 2006/12/29 16:38

Anonym
du kan läsa Juri linas bok "under skorpionens tecken" och lyssna på alan watt.

sedan skriver du

"Detta är svårt att förklara rakt över via ett forum, speciellt om personen inte har kunskap om Islam, nu vet jag inte hur mycket du redan vet? (förutom hjärntvättning via media)

Varför det är viktigt och speciellt för en dotter beror på att kvinnan har många rättigheter enligt islamsk äktenskap"

vad är det för rättigheter och dessa rättigheter får hon väl inte av en bok utan av sin man och deras gemensamma syn på livet.
men medför islam inte några skyldigheter?

See User information
Quote:

maggot wrote:

1 hur ska vår kultur bejakas

Den bejakas väl genom att man själv praktiserar den?

Quote:

2 om det är så fel på alla bidrag så hoppas jag sannerligen att du inte tar emot dom, jag tycker på så viss sverige är ganska så bra och tryggt.
och om det är så jävla mycket fel på sverige vad gör du här då vem hindrar dig att flytta till muslimska länder?

Genom skatt och bidrag kan staten manipulera oss medborgare och slussa oss dit de vill. De tar i praktiken ifrån dig rätten från att bestämma över ditt eget liv. Det var väl Olof Palme: (Committee of 300, Bilderberger) som fick ut alla kvinnor i arbete?

Systemet är som det är idag och pengar är makt och ett vapen i att kontrollera människan. Och visst skulle jag kunna tänka mig att emigrera en dag, vet inte riktigt var just nu eftersom det inte finns något land som är speciellt bra...

Posted on: 2006/12/29 16:53

(1) 2 3 4 ... 11 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper