vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
F Ö R S T A - V I K T I G A - S T E G E T - av många
Det första enda steget som jag ser det måste vara att locka hit alla nyfikna. Micro har skrivit ett bra flygblad tycker jag som vi kan använda. Det har effekt på det ena planet. Det andra kostar lite men har en annorlunda effekt. Genom att samla ihop endast lite pengar kan man få in en liten blänkare i någon utav dom större tidningarna. Flertalet som går och funderar på att något är fel har inte ens vetskap om sökorden man kan använda på nätet. Vi måste hjälpa dom hitta rätt.

Jag kan personligen lägga ett par tre hundra utan att blinka då detta har blivit min livs uppgift. Om jag hade två tre tusen skulle jag lägga det, men det har jag inte, ännu i alla fall. Det borde vara allas uppgift eftersom det rör oss alla. Vi får slå oss samman och räkna ut nåt så att vi kan sprida ryktet.

Jag har satt upp ett tiotal flygblad, men efter det så sa skrivaren NEJ :) Så jag får börja med att fixa en ny.

Tills vidare, kom med förslag, känner nån någon annan som kan hjälpa till, vem kan sprida vaken.se, vem skulle göra som vi om dom hade möjlighet, vem har kontakter mm. Fundera lite och aggera utefter det.

Hare gott.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Steg 1a
http://www.prisonplanet.com/011904wtc7.html

Skicka denna länk till så många som möjligt, kräver bredband. Jag har skrikit ut det ordentligt.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper