vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Mindcontrol och skrämselteknik.
Texten nedan är hämtad ifrån Expressen den 20:e... Kolla in vad säpochefen säger, han generaliserar alla psykiskt sjuka för våldsbenägna, dom är dessutom på fri fot, som om dom skulle tillhära ett fängelse! Dessutom lukta dom illa!!! Jag mailade givetvis genast och gav honom en moralsnyting som jag brukar kalla det. Gör ni likadant, sådana nyheter vill vi väl inte ha, jag skulle också kunna tro att detta endast försämrar hälsan för de som är deprimerade. Dom läser också nyheter!

Våldsbenägna
Säpochefen Klas Bergenstrand säger till Expressen att det finns cirka 40 000 psykiskt störda personer som är på fri fot och samtidigt våldsbenägna.
Ulf Åsgård, psykiater och expert på gärningsmannaprofiler efter 13 år på säpo, säger till Expressen:
– Jag tror siffran 40 000 är för hög, men oavsett hur många de är så finns det vissa gemensamma nämnare för denna kategori.
– Med utgångspunkt för de fall som inträffat kan man säga att de brukar vara avvikande gentemot omgivningen. Det kan gälla klädsel, motorik, de kan prata för sig själva, de kan lukta illa. Ofta är de ensamstående och rent allmänt ensamma.

Skrynklig kostym
Vakten som upptäckte mannen på moderatfesten beskriver honom som avvikande. Han var klädd i skrynklig kostym, var orakad och allmänt ovårdad. Mannen var
i 40-årsåldern och cirka 190 cm lång.
Polisen har ännu inte hittat knivmannen.
ingvar.hedlund@expressen.se

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Mindcontrol och skrämselteknik.
40 000 - ja, att vara psykiskt sjuk innefattar ju mängder av tillstånd. Kan nog tänka mig att endast ett fåtal procent är våldsbenägna om de triggas till att slåss. Och det är så också.

Eftersom jag är medial, och när jag såg den senaste nyheten om en kvinna och ett barn som blev brutalt knivmördade igår, så fick jag en förnimmelse att det var något personligt angrepp mot kvinnan, alltså ett planerat mord och inte något "galet impulsmord av en ensam galning". Barnet kan ha strykt med för att tystas, så att inte barnet skulle vittna. Jag vet inte om detta mord på kvinnan är något personligt av någon eller om det rent av är lluminatis verk. Står så här ungefär i Aftonbladet "...sedan gick mördaren lungt därifrån", ja, om det vore en galning så hade de nog inte gått lungt därifrån och så målmedvetet sedan försvinna.

Genast skriker tidningar, polis och svenska folket "Psykiskt störd galning!". Detta är väldigt inne just nu att lägga skulden på psyksjuka, eftersom det triggar våra hjärnor sublimilt att tänka på Anna Lindh som också blev mördad av "en ensam galning", som det heter.

Minns ni killen som gjorde en vansinnesfärd med bil genom gamla stan för något år sedan? Han berättade för åklagaren att han inte hade kontroll över bilen och att han själv hade blivit styrd av några personer.....hmmm, låter precis som en mind control.

Sju personer har satt livet till sedan maj förra året, för så kallade galningar. Om det är bara vanligt galna sinnesförvirrade personer som gör dessa illdåd, hur kommer det sig att det inte har skett mer eller mindre än sju mord av galnigar per år innan 2003? Varför denna våg av galningsmord helt plötsligt?

Är man alldeles för intelligent eller är man ute och cyklar?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Mindcontrol och skrämselteknik.
Man skall inte vara för snabb med att säga så här är det, men trigger tekniken som användes vid Diana mordet ligger väl tillhands i dessa fall också tycker jag. Om så är fallet så måste vi alla skynda snabbt.

Jag går igenom alla filmer och dokument nu för att försöka kartlägga platser, tillvägagångs sätt, typ av mord, vapen mm mm. Vi får se om jag kan komma fram till nåt, det är otroligt intressant att sätta fart på nudeln och verkligen gräva tycker jag.

Intelligent blir man nog så fort man kommer ut ur ägget, den mänskliga hjärnan är otroligt smart...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper