vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

Anonym
judisk och homosexuell makt i Las Vegas.
Sverige. Den världsberömde artisten Joe Labero uttalar sig i en intervju i senaste numret av SJ:s tidning Kupé, delvis om judisk och homosexuell makt i Las Vegas.

Labero uppträder världen över, men i staden Las Vegas är han inte välkommen som underhållare. Skälet till detta, uppger Labero, är att "en blond svensk viking har svårt att hävda sig mot de hierarkier som styr i Vegas - där makten består av judiska businessyndikat, amerikanska dollarmiljonärer och homosexuella artistbokare".

Joe Labero påpekar att han inte är fördomsfull utan endast återger verkligheten, men han är dock fast besluten att ta sig till Las Vegas förr eller senare. I och med hans frispråkiga uttalande om vilka som styr bakom kulisserna lär det bli långt senare, och vägen dit kan komma att kantas av ursäkter och idel hukande inför den makt han uttalat sig om.

Skulle Labero vika sig så blir han inte den förste att göra detta. Den numera avlidne skådespelaren Marlon Brando bad Wiesenthal själv om ursäkt efter att ha påpekat att judarna styr Hollywood. Mel Gibson blev under alkoholpåverkan mer medelsam om sin åsikt att judarna ligger bakom alla krig, något han bittert kom att ångra.

Laberos uttalande tyder på att han är omedveten om den judiska makten i samhällets övriga grenar och likt sin "antisemitiske" föregångare Marlon Brando riskerar han att få ett bryskt uppvaknande. Ironiskt nog är de judiska påtryckningarna mot personer som uttalat sig om judisk makt beviset för riktigheten i deras uttalanden.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: judisk och homosexuell makt i Las Vegas.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Maggot det låter som om du försöker påstå att Mells uttalande om att judar startat alla krig skulle vara legitimt bara för att några uttalar sig om att det finns starka juduska intressen i hollywood.

Jag uppfattar detta uttalande som att du är himmla fördomsfull. Eller missförstår jag dig?

Posted on: 2007/5/14 9:25
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Feg-Labero.. Lite kurage tycker jag man kan ha och stå för vad man säger, oberoende av vilka som blir "sårade".
ADL och deras hejdukar blir ju "sårade" bara man säger ordet JUDE eller FÖRINTELSEN.. Mig skrämmer de inte. JUDE, FÖRINTELSEN, JUDE, FÖRINTELSEN, JUDE, FÖRINTELSEN.. (Nu visar väl Echelonmätaren på rött hehe)

ADL vill ju sätta stämpeln "antisemit" på alla som står upp mot NWO (och för att kunna tala om Konspirationen måste man ju också kunna nämna judarna som är inblandade.. T.ex Kissinger..)

Nu visar Labero sitt rätta, fega ansikte och får krypa iväg med svansen mellan benen..

Men ett infopaket kan han väl få som tröstpris?

Anonym
Mel's insyn i världsbilden är starkt kantad av hans far som är väldigt insatt i hur frimureriet fungerer och har fungerat.

på vilket sätt skulle det vara fördomsfullt att inse att krig bara är större affärer med starka judiska intressen?

då måste man oxå ha ett öppet sinne för att kunna baka in frimureriet som är judiskt från första början.

det roliga med dig micro är att nu när maggot smutskastar judendomen lite (med all rätt) så är han fördomsfull, men när han tar upp den "icke" fungerande mångkulturen så är han inte det..??

kan det vara så att du är en liten "smyg jude" själv i buddha förkladnad som gillar att snurra runt SANNINGEN för goyerna.?

Anonym
Quote:

micro wrote:
Maggot det låter som om du försöker påstå att Mells uttalande om att judar startat alla krig skulle vara legitimt bara för att några uttalar sig om att det finns starka juduska intressen i hollywood.

Jag uppfattar detta uttalande som att du är himmla fördomsfull. Eller missförstår jag dig?

Det är ju judar som finanserat de flesta krig via sina banker detta har inget med fördomar att göra utan är ren fakta...
Jag har jobbat med judiska barn då jag jobbade som barnskötare i Örgryte och har inga som helst problem med dom...
ska jag vara ärlig så är de ofta bra uppfostrade och deras föräldrar är ofta väldigt tacksamma och trevliga..

Det är skilland på dessa elitkassarsionister och några människor som koventerat till judendomen..

Judendomen har en stor del inom frimureriet det kan du inte förneka micro...

Skulle någon här starta en tråd om hur amerikanera styr världen skulle ingen bli anklagad för att vara "fördomsfull" och ingen skulle tro att man hatade vanliga amerikaner för det...

"Guds utvalda folk ett folk över alla andra folk"

Anonym
Quote:

banned4life wrote:
Mel's insyn i världsbilden är starkt kantad av hans far som är väldigt insatt i hur frimureriet fungerer och har fungerat.

på vilket sätt skulle det vara fördomsfullt att inse att krig bara är större affärer med starka judiska intressen?

då måste man oxå ha ett öppet sinne för att kunna baka in frimureriet som är judiskt från första början.

det roliga med dig micro är att nu när maggot smutskastar judendomen lite (med all rätt) så är han fördomsfull, men när han tar upp den "icke" fungerande mångkulturen så är han inte det..??

kan det vara så att du är en liten "smyg jude" själv i buddha förkladnad som gillar att snurra runt SANNINGEN för goyerna.?

Fasen efekto jag blir imponerad av dig.
Mel gibson har nog fattat en del och lixom mig är han patriot
se filmen braveheart den är emot mångkultur,hirarki och för folkgemenskap och ett homogent skottland.

Anonym
lol, på vilket sätt är filmen bravehart imot mångkultur??

kul att du blir imponerad av mig, vilket jag blir av alla dina inlägg med tanke på hur mkt skit det ramlar ur dig varje gång du plippar på tangentbordet.

på vilket sätt är han patriot? när blev det något positivt att vara patriotiskt förutom i elitens ögon.?

dra inte upp en massa ur-kult nu som du ofta så gärna hänvisar till som kult-ur.

See User information
Ja, kan inte ni leka lite å låta mig va :)

Jag vet inte att judar startade krigen, jag tror inte att rotchild är jude, snarare satanist.

Och vad är intresset att han skulle vara jude. Varför tycker du inte att det är viktigt att poänktera att det är män som startat alla krig. Troligen någonting som är mycket mer uppenbart?

Rättshaverist är allt jag kan säga. Efekto och maggot är rätt lika varandra. Som nazziser och AFA är lika varandra. Säger och tycker olika saker men agerar enligt samma spelregler. Detta var bara en halvsanning, visst är ni olika, men det finns likheter..

Posted on: 2007/5/14 12:12

Anonym
Rätt och fel haverist är det nog snarare.

ja du säg vad du vill men faktum är att *två st personer som du själv valt ut att stå vid din sida nu själva valt att stiga bort från dig och dina sätt att vara.

ingen kickade mig utan jag kickade alla admins i din frånvaro till du skulle återvända så jag kunde få återlämna sidan med ditt förtroende men blev huggen i ryggen av "CEE" en annan avhoppare ur din sekt.

jag skulle bara ta dom verbala örfilarna om jag vore dig micro och luta mig tillbaka bara utan att desperat försöka försvara din sprukna persona..

du gräver bara din egen grop djupare.

*rättning det vara snanare tre personer.

intern lobbying har vi nog med ute i verkligheten, hoppas du kan se det någon gång.

Anonym
Quote:
jag tror inte att rotchild är jude, snarare satanist.

du borde ju veta bra som har bra insikt i dessa satanistiska organisationer samt deras ockulta ritualer.

Quote:
Efekto och maggot är rätt lika varandra.

tack för den komplimangen, national/patrioter program står iaf för något, däremot du verkar totalt sakna ståndpunk i samtliga ämnen som rör konspirationen..

sen sitter du här som en korrumperad fängelsedirektör och ska dömma vilka som är "för" hårda osv med din lösa ståndpunkt.

låte dig vara.. knappast, kör låss censuren på mig nu igen!

Anonym
Nu lägger jag mig i.

Har ni inte lärt er att det är skillnad på lort och pannkaka? Pannkakan står på bordet och lorten ligger på golvet!

Det är toppskiktet som styr världen. Toppskiktet av judar. Eller kaukasier. Eller negrer. Eller kineser. Eller japaner. Eller svenskar.

Toppskiktet gallrar bland bottenskiktet = vi!

Han har säkert helt rätt, Labero att det är judar som styr i las Vegas. Men inte samma slags judar som Israel sänder ut i krig för att bli kanonmat!

Anonym
Quote:

banned4life wrote:
lol, på vilket sätt är filmen bravehart imot mångkultur??

kul att du blir imponerad av mig, vilket jag blir av alla dina inlägg med tanke på hur mkt skit det ramlar ur dig varje gång du plippar på tangentbordet.

på vilket sätt är han patriot? när blev det något positivt att vara patriotiskt förutom i elitens ögon.?

dra inte upp en massa ur-kult nu som du ofta så gärna hänvisar till som kult-ur.

Mel gibson är utalad patriot
Om du ser filmen Braveheart så handlar det om att "ha rätten till sin egen kultur att leva i utan förtryck"
En sen är även när en man säger till Gibson
"minns du din far han var en kämpe och PATRIOT"

Illuminatis andra punkt i deras porgram är att avskaffa alla patriotiska känslor och ersätta det med internationalism...

Anonym
Quote:

micro wrote:
Ja, kan inte ni leka lite å låta mig va :)

Jag vet inte att judar startade krigen, jag tror inte att rotchild är jude, snarare satanist.
..

Rotchilds var en av dom som och är idag en av de personer som ger mest pengar till staten israel.
Frimureriets huvudloge grundades av 13 judiska konspiratörer och frimurarna har medgevet " frimureriet är fött i israel"
Bara logen i min stad Göteborg råkar av en slump heta " salomons tempel"

Quote:

Och vad är intresset att han skulle vara jude. Varför tycker du inte att det är viktigt att poänktera att det är män som startat alla krig. Troligen någonting som är mycket mer uppenbart?
..

Det som slår mig ibland micro är att du är grundaren av "vaken.se" men glömmer rätt ofta bort vad tanken med sidan är
"sprida alternativ information och djup samhällskritik som inte annars kommer fram i samhället"
Att de flesta högt uppsatta människor är män vet redan alla tack vare den sionist styrda median som via radio,tv och tidningar varje dag sänder propgram i "feministisk inriktning"
Då finns det väl ingen andledning som radikal att " citera media och skolväsendet" ?

"Rättshaverist är allt jag kan säga. Efekto och maggot är rätt lika varandra. Som nazziser och AFA är lika varandra. Säger och tycker olika saker men agerar enligt samma spelregler. Detta var bara en halvsanning, visst är ni olika, men det finns likheter"

På vilket sätt är det en halvsanning det labero säger ?
som israels premiärminister sade år 1976
"Gränserna går där det finns judar som bosätter sig inte linjer på en karta"
och ang mediaägandet så säger judarna det själva ganska så bra sjävla den 29 oktober år 1999

"fyra av de fem största underhållningsjättarna ägs av judar"

Los angels jewish times

See User information
Gränsen går nog vid satanist.

Posted on: 2007/5/14 18:12
Att se är inte att förstå

See User information
Quote:

HWO wrote:
Gränsen går nog vid satanist.
Då klarar jag mig för jag är bara sexualakrobat...

Posted on: 2007/5/14 18:23
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Satanism är en religon/livsåskådning bör inte de oxå respekeras?

De kanske kan bli "ledsna" av denna fördomsfulla åsikt..

Var inte alltid så himla ledsen och tolerant micro

See User information
Det här finns det en god chans att jag kommer få skit för.

Två ord. Off topic.

Illuminati, sionism, 9/11. Om detta tvista de lärde. Och bör tvista.
Vad som dock alltmer står på menyn är någon slags intern maktkamp om vem som har rätt på vaken.se.
Visst, jag upprepar mig, men de trådar som börjar bra övergår alltmer i småkrig cyberfurstar emellan. Låt inte detta bli mer regel än undantag.

Finns det ingen möjlighet att en särskilld forumsrubrik kan tilldelas det ständiga tjafs om medlemarnas diverse egenskaper?
Döp den till "Cyber-fingerkrok" eller något.

Är på god väg att lämna denna sida nu. Anledning?
Vad jag anser att Vaken står för är, som någon tidigare nämnde, ett fritt utbyte av information som sällan eller aldrig figurerar i media. Tydligen har jag fel. Intoleransen somliga användare emellan skakar om målet med sidan vid dess verkliga kärna.
Fritt spridande my ass. Fritt spridande bör förutsätta frivilligt samstämmande. Dock tycks "tro på mig eller dö!" vara en mer aktuell jargong i dagsläget.

Vad blir väl Illuminati gladare över än att intern osämja grundad i dispyter motverkar sidans mål?

Posted on: 2007/5/14 22:14

See User information
Det är inte många forum på som inte får lite problem. Det finns många sjuka personer på nätet.

Det är ju skönt att jag kan lägga ned sidan om den skulle spåra för mycket. Men jag har många andra idéer.

Jag tror nog att problemen med forumet kommer att minska snart.

Kanske det blir någonting nytt som blåser friska vindar i seglen?!

Posted on: 2007/5/14 22:58

See User information
Tråden låst. För mycket pajkastning.

Posted on: 2007/5/14 23:01
Administrationsgruppen
www.vaken.se

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper