vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Illuminati-UFO kopplingen.. William Cooper!
Vet inte hur många av er som har sett den här filmen med William Cooper om UFO -Illuminati kopplingen.
Den var riktigt bra rekommenderar alla att se den.

Det han säger kan man lägga ihop med David Ickes reptil-teori och Sitchins avkodning av sumerernas texter att vi skapades av en utomjordisk ras.

Han säger att det är de här utomjordningarna som har manipulerat människorasen genom religioner, satanism, ockult, hemliga sällskap mm.

Så det kanske inte är Illuminati ändå vi ska skylla allt på?

I hans tal här framstår det som att Kissinger, Bilderberger mm ville göra gott.. iaf till en början.
Va tror ni? Kommentarer mottages gärna.

http://www.youtube.com/watch?v=W7fShgRlG9g

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Illuminati-UFO kopplingen.. William Cooper!

See User information
Just den där filmen ger en fel bild av vad Cooper stod för. Cooper tog tillbaka mycket av vad han sa om Aliens osv under senare delen av hans liv. För han insåg att dom dokument som har han har visats kan mycket väl visats för honom i syfte att sprida dissinfo. Istället började han prata mer om värdsliga frågor som ekonomin, secrets societies, NWO osv. saker som kan bevisas 100% för att det är dokumenterat.

Det här är dokumentär om Bill från början till slutet då han vart skjuten 2001. (Du kan se hur han förutspår liksom Alex jones om en attack mot USA var nära och att Usama skulle vara syndabocken)
http://video.google.com/videoplay?doc ... 37966110&q=william+cooper

Lecture i Michigan om secret societies. Mycket sevärd
http://video.google.com/videoplay?doc ... william+cooper+%2Blansing

Sist men inte minst (varning 4 tim och 39 min lång), men du måste se den för att förstå vad Cooper stod för.
http://video.google.com/videoplay?doc ... 12005672&q=william+cooper

Jag undrar hur du kopplar Cooper med David icke, Cooper talar inte alls mycket om reptil- teorin, om något så skulle jag jämföra Cooper med Jordan Maxwell i hur dom argumenterar och har en viss självkritik eller hur man ska säga det.

Coopers intervju med Maxwell
http://www.youtube.com/watch?v=TUUrzZEhY1k

Posted on: 2007/6/7 18:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det var inte Cooper som var det intressanta utan att det verkar gå en röd tråd genom vad många forskare säger om utomjordingar, och att det kanske är dom som kontrollerar oss från början.

Jag jämför han inte med Icke utan lägger bara ihop informationen.

Tack för tipsen håller på att kollar på den långa nu precis faktiskt.
Och ja du har rätt.. det är lätt att jämföra honom med Jordan Maxwell för han ser exakt likadan ut.. hahah.. i den filmen iaf.

Bless

See User information
Du har rätt det är en röd tråd genom vad många forskare säger. När det kommer till Ztichins och Icke så beror det främst på att dom båda grundar sin research på Maxwells research. Jag vet inte om det är sant eller inte men enligt Maxwell så var det han som introducerade Icke till Englad och han själv är inte så stolt över det :P (förmodligen pga av han har tagit hans research och lagt hela reptil teoring som sin egen touch). Alla Ztichins resor till Eypten osv har varit finansierade av Maxwell om man ska tro honom.

Titta på denna video för att förstå vad jag menar. I slutet berättar han om Icke och Ztichins
http://video.google.com/videoplay?doc ... 5390386&q=jordan++maxwell

Posted on: 2007/6/7 21:30

Anonym
Har hört det där om att han är missnöjd med Icke men även att han backar upp reptil-teorin.

Och Sitchin är en av få i världen som kan läsa sumerisk skrift så Jordan har nog inte så mycket att göra med just dechiffreringen.

See User information
Du har rätt när det gäller Ztichins Jag skulle vara tacksam om du kunde ge mig en link där Maxwell talar om reptil-teorin. Jag har inte hört han nämna just reptil-teorin på samma sätt som Icke bara att han tror att vi igentligen inte är resultatet av naturens gång utan nångång har utomjordingar har haft hand i manipulationen av människorasen.

Posted on: 2007/6/7 23:12

Anonym
Quote:

Akali wrote:
Du har rätt när det gäller Ztichins Jag skulle vara tacksam om du kunde ge mig en link där Maxwell talar om reptil-teorin. Jag har inte hört han nämna just reptil-teorin på samma sätt som Icke bara att han tror att vi igentligen inte är resultatet av naturens gång utan nångång har utomjordingar har haft hand i manipulationen av människorasen.

Som sagt är det bara nåt jag hört kommer inte ihåg vart.

See User information
Quote:

Akali wrote:
Du har rätt det är en röd tråd genom vad många forskare säger. När det kommer till Ztichins och Icke så beror det främst på att dom båda grundar sin research på Maxwells research. Jag vet inte om det är sant eller inte men enligt Maxwell så var det han som introducerade Icke till Englad och han själv är inte så stolt över det :P (förmodligen pga av han har tagit hans research och lagt hela reptil teoring som sin egen touch). Alla Ztichins resor till Eypten osv har varit finansierade av Maxwell om man ska tro honom.

Titta på denna video för att förstå vad jag menar. I slutet berättar han om Icke och Ztichins
http://video.google.com/videoplay?doc ... 5390386&q=jordan++maxwell

Lightsaber, du menade: "...introducerade Icke till USA..."

Posted on: 2007/6/8 16:53
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Lightsaber? Du har rätt han sa Amerika.

Posted on: 2007/6/8 19:25

Anonym
Nej, det finns inte eftersom ni är så dumma i huvet så ni inte kan bevisa alla detaljer så då är det så att sådant inte finns.

Anonym
Shysst sleeper!

Anonym
Quote:

osm wrote:
Shysst sleeper!

Vad menas?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper