vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Djävulskt...

See User information
Usch,...vaknade nyss av en obehaglig mardröm, kan inte somna om,...och måste skriva ner en del saker som poppade upp när jag vaknade, så jag inte glömmer det om jag skulle somna om.

Kanske dokumentären "the light behind masonry" hade ett finger med i spelet som jag såg i går sent innan läggdags. Förmodligen,...för drömmen var minst sagt djävulsk...

Hur som helst, de saker som poppade upp nu är först och främst det här med Raelianerna. Är det någon som har läst uppenbarelseboken i Bibeln, om odjuret, antikrist, odjurets märke osv...? I den yttersta tiden skall antikrist komma först för att förbereda för Satan (odjuret). När allt arbete är färdigt, så skall satan komma. Över till Raelianerna igen; och då ser man att Raelianerna är en antikristlig rörelse. Rael själv är antikrist, som vill färdigställa arbetet så att vilddjuret(satan) kan välkomnas.

En annan grej, är det här med 3G. Är det någon som har klart för sig vad detta är? Symboliskt? Tre GGG,...vad ser det ut som,...?...jo,...666 så klart!! I framtiden blir det säkert tvång att bära vilddjurets märke 666 (GGG) inplanterat som microchip i pannan eller handen,...och att eliten kan påverka/avläsa ens tankar, samt positionering (vart man befinner sig).

Det här med Raelianernas ambassad är ju skrämmande...tänk om det är så här...?

Jag är inte religiös (tro på religion) men jag vet en sak, och det är att det finns tvä krafter, ont och gott.

En annan grej som slog mig igår då jag tidigare under dagen såg "Härskarringen", och det är att filmen är full av symbolik för den som förstår. Allt stod klart då jag såg "the light behind masonry" och då jag blev påmind om "det allseende ögat" som finns i Illuminatissymbolen på baksidan av en endollarsedel. Ett allseende öga fanns också i filmen "Härskarringen",...och det trillade ner en krona...

Nä, usch,...nu skall jag ta mig ett par mackor och gå och lägga mig igen,...är trött...

Frid/Psilo

Posted on: 2005/10/21 4:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Djävulskt...

Tre 6:or I Vodafones logga oxo.

En är upp och ner dock, så det är inte fullbordat eller tiden är inte kommen.....

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

See User information
3G står för tredje generation, eller third generation

1st generation of mobiles: NMT
2nd generation: GSM
3rd generation: 3G

:)

Posted on: 2005/10/21 8:55

Anonym
en lite lustig grej är att deras trelefon nummer som de säger är 33 33 33

jag tror det är 020 33 33 33

när ja sökte på 33 33 33
hittade ja
Tel 0771-333333
TULLVERKET (Ägare av abonnemang)
Box 2267, 103 17 STOCKHOLM

hehe bara som en kul grej

See User information
G är den sjunde bokstaven i alfabetet, så 3G kan läsas som 37, och 37*3 är 111...

Samtidigt så märker jag att det har kommit motstånd mot 3G-expansionen från helt andra håll än man väntar sig, och det beror nog på att framförallt kameratelefoner gör att polisen och andra "auktoriteter" själva nu kommer att befinna sig under ständig övervakning av vanligt folk med sådana, och aldrig kan vara säkra på att göra något skumt helt osedda längre...

Posted on: 2005/10/21 17:50

Anonym
Att 3G bara är tredje generationen är inte hela grejjen. Visst är den den 3:e, men det har inte bara med det att göra. alltid 2 sidor... En positiv ut till folket, och en betydelse... Subliminal...

hare...

Anonym
Jag vet inte hur detta ställs i relation till tolkningar av hemliga synonymkoder av 666 i olika sammanhang, men forskare har kommit fram till att 666 är felaktigt. Det rätta numret är 616 vilket också slår hål på många tolkningar om synonymer att exempelvis tre stycken G i 3g skulle vara 666.

Källor (kopiera adressen manuellt och klistra in i ny ruta):
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,643360,00.html

See User information
Oavsätt så tror många att nummret är 666 vilket i sig skapar negativ symbolik.

Posted on: 2005/10/21 21:38

See User information
Ja, vem vet,...det kanske är fel att det är 666,...men det är ju lite lustigt ändå, och det här med deras telefonnummer...33 33 33 det kan ju bli 666 om man plusar 3+3=6, 3+3=6, 3+3=6...

Det är märkligt, 616 är mitt nummer,...fast det var ju i lumpen förstås...

Frid/Psilo

Posted on: 2005/10/22 6:22

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper